Νέα Υόρκη, NY, Δεκέμβριος, 2014: Για να γιορτάσει και να τονίσει την δύναμη των ματιών, η La Mer, η πολυπόθητη, ισχυρού κύρους εταιρεία καλλυντικών, λανσάρει το Illuminating Moments, μια παγκόσμια καμπάνια σε συνεργασία με λαμπερά ζευγάρια από όλο τον κόσμο, τα γνωστά και αγαπημένα μας “Golden Couples”!
Η ιστορία, γνωστή και οικεία. Στον σημερινό μοντέρνο κόσμο, μεταξύ των έντονων και φορτωμένων προγραμμάτων, είναι δύσκολο να αισθανόμαστε κοντά στους αγαπημένους μας. Η La Mer έχει ως στόχο να υπενθυμίσει στους ανθρώπους την απλή πράξη του να κοιτάς πραγματικά τον άλλο στα μάτια για να ανανεώσετε αυτά τα συναισθήματα. “Τα μάτια είναι η πιο ισχυρή δύναμη έλξης,” λέει η Loretta Miraglia, Senior Vice President, Product Development στη La Mer. “Ένας άντρας ή μια γυναίκα μπορεί να μην ανταλλάξουν ούτε μια λέξη, αλλά τα μάτια τους θα σου πουν τα πάντα.”
Η καμπάνια λανσάρεται σε συνδυασμό με την πιο νέα καινοτομία της La Mer, το Illuminating Eye Gel, μια αναζωογονητική θεραπεία που φωτίζει άμεσα τα μάτια για την απόλυτη δύναμη της έλξης. “Είναι λογικό ότι όσο πιο φωτεινά είναι τα μάτια σας, τόσο πιο ελκυστικά φαίνονται” λέει η Ms. Miraglia.
Illuminating Moments, μια αποκλειστική σειρά από film στο site LaMer.com, που θα παρουσιάζει τρεις μικρού μήκους ταινίες από τις στιγμές όμορφων και επιτυχημένων ζευγαριών από τη Νέα Υόρκη, το Παρίσι και την Σεούλ και το καθένα αντιπροσωπεύει τη σύγχρονη αγάπη. Και τα δύο άτομα στη σχέση αυτή έχουν δημιουργήσει επιτυχημένες καριέρες κάνοντας κάτι με το οποίο είναι παθιασμένοι.
Η Olivia Palermo και ο σύζυγός της Johannes Huebl, το υψηλής αισθητικής ζεύγος από τη Νέα Υόρκη, θα είναι στο επίκεντρο της πρώτης ιστορίας , που κάνει το ντεμπούτο της στις 15 Ιανουαρίου 2015. Το ζευγάρι μοιράζεται μια στιγμή της πολυάσχολης ζωής του. Με το να κοιτάζει ο ένας πραγματικά στα μάτια του άλλου, είναι σε θέση να ανοιχτούν περισσότερο και να αγκαλιαστούν.
Δύο άλλα νέα ζευγάρια θα ανακοινωθούν στο προσεχές μέλλον και οι ιστορίες τους θα κάνουν πρεμιέρα στο LaMer.com τον Φεβρουάριο του 2015.
“Φωτίστε την αγαπημένη σας φωτογραφία”!
Για να μοιραστεί αυτό το συναίσθημα σε όλο τον κόσμο, η La Mer θα λανσάρει μια διαδραστική εμπειρία στο LaMer.com σχεδιασμένη για να προσελκύει τους επισκέπτες να δημιουργήσουν ένα μωσαϊκό από τις αγαπημένες του φωτογραφίες από το Facebook ή από οποιοδήποτε άλλο image bank. Οι χρήστες μπορούν να κάνουν share τις φωτογραφίες τους μέσω Facebook ή Instagram. Κάθε μωσαϊκό θα εμφανίζεται ευδιάκριτα στο LaMer.com. Επίσης κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου μπορείτε να ανεβάζετε φωτογραφίες και βίντεο από τις στιγμές ή τα πράγματα που φωτίζουν τα μάτια σας στο #eyeslightup.
Απολαύστε το video μία μέρα πριν την επίσημη προβολή του!