
Με ένα ολοήμερο κάλεσμα στην ανακαινισμένη αυλή του The Albion, o Τsakiris Mallas πραγματοποίησε για δεύτερη συνεχή χρονιά την καθιερωμένη πλέον παρουσίαση της νέας της συλλογής. Εκπρόσωποι από το χώρο των Μέσων, digital influencers και λάτρεις του brand έδωσαν και φέτος το «παρών» στο γνωστό στέκι του Ψυχικού προκειμένου να ανακαλύψουν τις προτάσεις της Τsakiris Mallas για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018 και να επιλέξουν τα μοντέλα που θα εμπλουτίσουν την γκαρνταρόμπα τους.
Η καταπράσινη αυλή του δημοφιλούς bar-restaurant μεταμορφώθηκε σε μια σύγχρονη γκαλερί, στην οποία δέσποζαν οι αιωρούμενοι καμβάδες με την εντυπωσιακή καμπάνια της νέας συλλογής, και μια ειδική σκηνή με τις πιο εντυπωσιακές σχεδιαστικές δημιουργίες, πλαισιωμένη από ευωδιαστές ανθοσυνθέσεις. Τα κινητά πήραν φωτιά, με το κοινό να απαθανατίζει τα απαραίτητα του φετινού καλοκαιριού: διάφανο PCV, εκτυφλωτικοί συνδυασμοί χρωμάτων και embellished λεπτομέρειες σε γόβες, mules, σανδάλια και ancle boots για όλες τις περιστάσεις. Στο υπέροχο ανοιξιάτικο περιβάλλον, οι πρωινοί επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ξεκινήσουν τη μέρα τους με ένα δυναμωτικό brunch, ενώ από το μεσημέρι έως το κλείσιμο της εκδήλωσης οι καλεσμένοι απόλαυσαν ένα γευστικό μενού, σχολιάζοντας ανά παρέες θέματα μόδας, ομορφιάς και επικαιρότητας, στα ειδικά διαμορφωμένα τραπέζια μοναστηριακού τύπου.

Η Ντίνα Λαφαζάνη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας TSAKIRIS MALLAS, με το σχεδιαστικό δίδυμο Deux Hommes, Γρηγόρη Τριανταφύλλου και Δημήτρη Αλεξάκη