ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

Αναδασώνοντας μία πληγείσα έκταση στα Οινόφυτα!

Έπειτα από τις καταστροφικές πυρκαγιές στη χώρα μας το καλοκαίρι του 2021 και τον τεράστιο αντίκτυπό τους στο τοπικό οικοσύστημα, η Breitling απευθύνθηκε στην SUGi για να συνεργαστούν, μαζί και με την τοπική κοινωνία, σε ένα πολύ ουσιαστικό πρότζεκτ αναβίωσης. Έτσι, δεκάδες εθελοντές συγκεντρώθηκαν στα Οινόφυτα, μία από τις πλέον επηρεασμένες από τις πυρκαγιές περιοχές, για να λάβουν μέρος στην αναζωογόνηση ενός δάσους δρυός, φυτεύοντας έναν συνδυασμό από δενδρύλλια βελανιδιάς μαζί με ένα μείγμα από άλλα γηγενή φυτά.

Φίλοι της Breitling, δημοσιογράφοι αλλά και παιδιά από την τοπική κοινότητα, παρέα με την ΜΚΟ we4all, συναντήθηκαν για να δουλέψουν σε αυτό το έργο αναδάσωσης. Όλοι μαζί φύτεψαν περισσότερα από 2.000 δέντρα και θάμνους από 16 είδη εγχώριων φυτών, σε μία έκταση πάνω από 10 στρέμματα.

Ο CEO της Breitling, κύριος Georges Kern, αναφέρει ότι η SUGi είναι η φυσική προέκταση του προσανατολισμού του Ελβετικού Οίκου Ωρολογοποιίας, όσον αφορά την κοινωνική υπευθυνότητα: “Όταν ο David de Rothschild μου μίλησε για την προσέγγιση της SUGi σχετικά με την αναβίωση περιοχών του πλανήτη – όχι μόνο σε απομονωμένα μέρη αλλά και στο αστικό τοπίο – και μάλιστα με έναν τρόπο επιστημονικό, συστηματικό και βιώσιμο, γνωρίζαμε ότι κάτι τέτοιο θα ταίριαζε πολύ καλά με την Breitling.”

Η πρωτοβουλία για τα Οινόφυτα είναι ένα ακόμα κεφάλαιο στην συνεργασία της Breitling με την SUGi για την συνέχιση της κοινής αποστολής να δώσουν στους ανθρώπους τη δύναμη να οικοδομήσουν και να επαναφέρουν στην πρότερη κατάσταση, τόπους που έχουν υποβαθμιστεί οικολογικά και κοινωνικά.

Από το 2020, η Breitling έχει συνεργαστεί με την SUGi για τη δημιουργία δασών με βάση την κοινότητα και την εκπαίδευση, για να επανέλθει η βιοποικιλότητα σε περιοχές απλωμένες σε τέσσερις ηπείρους αλλά και για τη δημιουργία ενός φυτωρίου στην Αυστραλία. Η εμπλοκή της Breitling με τη SUGi έρχεται να συμπληρώσει την προσπάθεια του brand να επιτύχει ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα αλλά και να καθιερώσει εαυτόν ως ένα κοινωνικά υπεύθυνο brand με μηδαμινή επίδραση στο περιβάλλον.

Σχετικά με την πρωτοβουλία στα Οινόφυτα, ο James Godfrey Faussett, ο επικεφαλής αναδασώσεων της SUGi, μας είπε: “Αυτό το εγχείρημα θα είναι ένας καταλύτης για να διορθωθεί ένα μέρος όσων προκάλεσαν οι πυρκαγιές, μέσα από την φύτευση ενός πραγματικά ποικιλόμορφου δάσους δρυός. Αυτά τα δάση κάποτε κυριαρχούσαν καλύπτοντας μεγάλες εκτάσεις στην Ελλάδα. Με το να τα αφήσουμε να ευδοκιμήσουν, αυτά τα δάση θα αποτελέσουν ένα σπίτι στο οποίο θα ανθίσει η βιοποικιλότητα και θα αποτελέσουν προστασία της γης – μειώνοντας παράλληλα τις συνέπειες από τις δασικές πυρκαγιές.”

Οι άλλες περιβαλλοντικές συνέργειες της Breitling περιλαμβάνουν τις Ocean Conservancy, Qhubeka και το Solar Impulse Foundation. Σε συνεργασία με τον κατασκευαστή βιώσιμου εξοπλισμού Outerknown, η Breitling λανσάρισε μία συλλογή από λουράκια, κατασκευασμένα αποκλειστικά από το αέναα ανακυκλώσιμο νήμα ECONYL®. Το νέο φιλικό προς το περιβάλλον κουτί ρολογιού, το οποίο είναι από ανακυκλώσιμο υλικό, μπορεί να ανακυκλωθεί και διπλώνει ώστε να γλιτώσει χώρο, σχεδιάστηκε για να ελαχιστοποιήσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

error: Content is protected !!