Με μια τριήμερη διαδραστική εκδήλωση, παρουσίασε η Η&Μ τη συλλογή της H&M Studio SS19 στη Σεντόνα της Αριζόνα. Ένα διεθνές κοινό από εκπροσώπους της μόδας και των Μέσων ενημέρωσης προσκλήθηκε για να συμμετάσχει σε μια προσχεδιασμένη αφήγηση βασισμένη στη γυναίκα-μούσα της συλλογής, την “Glam Explorer”. Οι καλεσμένοι παρακολούθησαν μοναδικές παραστάσεις εμπνευσμένες από τη συλλογή, όπως μια θεαματική συγχρονισμένη κολύμβηση από την ομάδα Aqualillies και μια ακουστική μουσική παράσταση από τους ‘The Staves’. Ακόμη, επισκέφθηκαν έναν εικονικό χώρο κατασκήνωσης και παρακολούθησαν ένα ιδιαίτερο θέαμα BMX με κόλπα από κασκαντέρ. Η τελική σκηνή περιελάμβανε μια ειδική χορευτική παράσταση, την οποία διαδέχτηκε μια αποκλειστική συναυλία της Maggie Rogers.
Οι πελάτες και οι fans της H&M είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την εκδήλωση και να συμμετάσχουν σ’ αυτήν μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων στα social media με το hashtag #HMStudio. Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα και online από τις 21 Μαρτίου.
«Φιλοδοξία μας ήταν να αλλάξουμε ριζικά τον τρόπο που παρουσιάζαμε μέχρι τώρα τη μόδα, χρησιμοποιώντας μια πρωτότυπη πλατφόρμα ψυχαγωγίας. Αυτή η μοναδική μορφή διαδραστικού θεάτρου έδωσε στους καλεσμένους, τους πελάτες και τους fans μας τη δυνατότητα να μπουν σε έναν κόσμο που αποτελεί φυσική ενσάρκωση της συλλογής SS19», τόνισε η Kattis Bahrke, Head of Creative Marketing & Communication της H&M.
Η έμπνευση για τη συλλογή H&M Studio SS19 προήλθε από την “Glam Explorer”, μια λαμπερή περιπετειώδη γυναίκα-μούσα που αρνείται να αφήσει τα ρούχα της να την περιορίσουν, καθώς η δίψα για περιπλάνηση την πηγαίνει οπουδήποτε – από τις τιρκουάζ πισίνες σε ταράτσες ξενοδοχείων, μέχρι τα άγρια τοπία της ερήμου. Με φόντο τη Σεντόνα της Αριζόνα, επιλεγμένοι εκπρόσωποι της μόδας και των Μέσων ενημέρωσης προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν στην εξέλιξη μιας μοναδικής αφήγησης, εμπνευσμένης από το πνεύμα της μούσας της συλλογής.