Ήταν Αύγουστος ακόμα και ήμασταν στις Σπέτσες, όταν η Μάρσια Χατζηγεωργίου, γνωστό στέλεχος της Επικοινωνίας και Marketing στην αγορά των καλλυντικών -και λατρεμένη φίλη-, μου μιλούσε για το πρόγραμμα της Aveda σχετικά με την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Και να τώρα, μόλις λίγους μήνες αργότερα, που η AVEDA, πρωτοπόρος εταιρεία φυσικών προϊόντων για τα μαλλιά και το σώμα, καινοτομεί παγκοσμίως από το 1978 σε δράσεις για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος. Ήταν η πρώτη εταιρία καλλυντικών που χρησιμοποίησε 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες PET, παρασκευάζει τα προϊόντα της με 100% αιολική ενέργεια, ενώ επιδιώκει με τη συνολική της δράση να αποτελεί πρότυπο περιβαλλοντικής ευθύνης, όχι μόνο στον κόσμο της ομορφιάς αλλά και σε όλο τον κόσμο.
Σε συνεργασία με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕTΑΙΡΕΙΑ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (ΕΛΛΕΤ) -μια από τις παλαιότερες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις στην Ελλάδα, που μάχεται για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς εδώ και 48 ολόκληρα χρόνια- και διακρίνοντας την αδιαμφισβήτητη ανάγκη για ουσιαστική περιβαλλοντική εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση όχι μόνο σε μαθητές αλλά και σε ενήλικες, προχώρησαν στην δημιουργία ενός καινοτόμου προγράμματος Περιβαλλοντικής Συμπεριφοράς στο γραφείο.
Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην ανάπτυξη καλών συνηθειών, φιλικών προς το περιβάλλον, στο γραφείο ή γενικότερα στον χώρο εργασίας. Απευθύνεται κυρίως σε εταιρείες και στόχο έχει να εκπαιδεύσει τους εργαζόμενους σε γραφεία για το πως η καθημερινότητα στον χώρο εργασίας έχει επιπτώσεις στο κλίμα και πώς μπορούμε εύκολα να αλλάξουμε συνήθειες για να συμβάλλουμε όλοι μαζί στη μείωση του οικολογικού και ανθρακικού αποτυπώματός μας.
Τα σεμινάρια προσφέρονται, σε όσες εταιρείες ενδιαφέρονται, δωρεάν με την υποστήριξη της AVEDA, και θα διεξαχθούν μέσα στον Φεβρουάριο 2020.
It’s good to know: Το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Ευθύνης για εργαζομένους της AVEDA δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Μάρσια Χατζηγεωργίου, Communication Consultant. Η Μάρσια Χατζηγεωργίου, γνωστό στέλεχος της Επικοινωνίας και Marketing στην αγορά των καλλυντικών, ήταν μεταξύ άλλων το πρόσωπο πίσω από τις δράσεις της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies για 12 χρόνια μέχρι και το 2017. Από το 2018 εργάζεται ως Communication Consultant δημιουργώντας επιτυχημένα 360 επικοινωνιακά προγράμματα, ενώ πρόσφατα το concept που δημιούργησε σε συνεργασία με την ΜΑC για το λανσάρισμα του #LoveMeLipstick βραβεύτηκε με το Bronze βραβείο ως Best Influencer Marketing Campaign.
Για περισσότερες πληροφορίες ή εκδήλωση ενδιαφέροντος, οι εταιρείες μπορούν να απευθύνονται στην ΕΛΛΕΤ: 210-3316955 εσωτ. 105, ώρες 9:30 – 16:30