People, Agenda, Events!

24/10/2019 • LIFESTYLE

Κοστολογήθηκε από εκτιμητές στα 70.000.000 λίρες, από τα πιο μεγαλοπρεπή και ακριβά ακίνητα του Λονδίνου. Η Σίσσυ Φειδά επιμελήθηκε εξ ολοκλήρου το interior design αλλά ήταν και σύμβουλος έργου κατά τη διάρκεια της κατασκευής.

Το 80% των κατασκευών και της επίπλωσης σχεδιάστηκαν από την designer γα το συγκεκριμένο έργο, μεταξύ αυτών και ένας πολυέλαιος 13 μέτρων, με κατασκευή στην Πορτογαλία ο οποίος συνδέει τα 4 από τα 5 επίπεδα της βίλας.

Tο στυλ κατασκευής και διακόσμησης της βίλας έχει ως πυρήνα τις art deco επιρροές.

To διεθνές κορυφαίο περιοδικό AD έκανε πολυσέλιδο αφιέρωμα στο έργο και την designer Σίσσυ Φειδά, στη διαδικτυακή του έκδοση, αλλά και στην έντυπη έκδοση με δισέλιδη συνέντευξη στην κατηγορία talent radar.
Το channel 4 της Αγγλίας, ζήτησε να κάνει αφιέρωμα στην εκπομπή Amazing Spaces για την υπερπολυτελή βίλα των 2500 τμ.

Το νέο ΜΙΝΙ Clubman άνοιξε τις πόρτες του για πρώτη φορά στο κοινό και το υποδέχθηκε ως ένας σύγχρονος gentleman στο πρώτο Photo Exhibition, που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα με πρωταγωνιστή ένα αυτοκίνητο. Προσκεκλημένοι από τους χώρους των τεχνών, της μόδας, της μουσικής και της ενημέρωσης, βρέθηκαν στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη για μία λαμπερή βραδιά εμπνευσμένη από ξεχωριστές καλλιτεχνικές δημιουργίες. Ο Μάνος Δρακωτός, επικεφαλής της μάρκας ΜΙΝΙ στην Ελλάδα, καλωσόρισε όλους τους προσκεκλημένους και τους προσκάλεσε να ανακαλύψουν τον πολύπλευρο χαρακτήρα του νέου MINI Clubman, που ταιριάζει σε κάθε σύγχρονο άνθρωπο της πόλης, που επιδιώκει να ζει νέες εμπειρίες, να εμπνέεται από καθετί νέο, να δημιουργεί και να εξελίσσεται καθημερινά.

Χάρης Ντάβλας

Η η ΜΙΝΙ ζήτησε από 6 διακεκριμένους Έλληνες φωτογράφους να αποτυπώσουν αυτά τα χαρακτηριστικά στις φωτογραφίες τους και να εμπνευστούν από το βασικό μήνυμα του νέου MINI Clubman, “Open More Doors”. Στη φωτογραφία, Κάτια Δέδε, Ραμόνα Βλαντή

Χριστίνα Κανελλοπούλου, Anita Brand, Κάτια Δέδε

Έτσι, δημιουργήθηκαν 6 ξεχωριστές ιστορίες που παρουσίασαν όλες τις ανατρεπτικές πτυχές ενός πραγματικού gentleman από τους φωτογράφους-δημιουργούς, Κωνσταντίνο και Πέτρο Σοφικίτη, Νικόλα Μάστορα, Κώστα Σπαθή, Ηλία Ντζόιδο, Παναγιώτη Κουτρουμπή και Άρη Κατσιγιάννη. Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας παρουσιάστηκε μέσω μιας φωτογραφικής συλλογής, ενώ οι καλλιτέχνες είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν την δική τους οπτική και να μοιραστούν με το κοινό την έμπνευσή τους.
Στη φωτογραφία, ο παρουσιαστής της εκδήλωσης Κωνσταντίνος Δανός

Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας για την πρόληψη του καρκίνου του Μαστού. Η DOCA ως ενεργός υποστηρικτής του έργου του Συλλόγου Άλμα Ζωής δημιούργησε μια πρωτότυπη Instagram καμπάνια με σκοπό την ενημέρωση του κοινού σχετικά με τη νόσο.
Η γνωστή για την κοινωνική της δράση, αγαπημένη παρουσιάστρια και δημοσιογράφος Ελεονώρα Μελέτη «ανέβασε» την δική της φωτογραφία σε μια προσπάθεια ευαισθητοποίησης των διαδικτυακών της φίλων.
Κάθε φωτογραφία είναι μια δωρεά 1€ στο Σύλλογο Άλμα Ζωής. Ο καθένας μπορεί να συμμετέχει σε αυτή την αλυσίδα αγάπης με τα παρακάτω απλά βήματα:
• Αγκαλιάστε την αγαπημένη σας DOCA και βγάλτε φωτογραφία
• Ανεβάστε την στο Instagram χρησιμοποιώντας το hashtag #docagoespink
• Κάθε ανάρτηση για όλο τον Οκτώβριο είναι μία δωρεά 1€ από την DOCA στο Σύλλογο Άλμα Ζωής
Μάθετε περισσότερα στην επίσημη ιστοσελίδα της www.docaofficial.com

Πριν από μερικές εβδομάδες, λίγο πριν το τέλος του καλοκαιριού, η Σούλα Λιάκου επισκέφθηκε το Μονακό. Εκείνες τις ημέρες το πριγκιπάτο του Μονακό φιλοξενούσε τον δημοφιλή καλλιτέχνη Αντώνη Ρέμο, σε μια βραδιά με εκλεκτούς καλεσμένους απ όλο τον κόσμο.
Μετά το ετήσιο Yacht Show, στο οποίο παρουσιάστηκαν ορισμένα από τα ωραιότερα και ακριβότερα σκάφη του κόσμου, η Σούλα Λιάκου συνάντησε τον καλό της φίλο Philipp Plein, στο yacht club του Μονακό. Οι δυο τους έχουν μια στενή φιλία που ξεκίνησε το καλοκαίρι, μετά την επίσκεψη του σχεδιαστή στη Μύκονο, στο ξενοδοχείο Cavo Tagoo της Σούλας Λιάκου.

Η Κατερίνα Πεφτίτση, αφού έκλεψε τις εντυπώσεις στο GNTM 2, επισκέφτηκε το κατάστημα της Mat Fashion στο the Mall Athens, όπου γνώρισε τη νέα συλλογή “Lights On”, ενημερώθηκε για όλες τις hot τάσεις της νέας σεζόν και επέλεξε τα δικά της αγαπημένα Mat σύνολα.
H όμορφη make-up artist με τα μπλε μαλλιά και το ιδιαίτερο στυλ, όπως έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό, απολαμβάνει τους πειραματισμούς στο ντύσιμό της. Έτσι, λάτρεψε τα glam σύνολα της Mat και έπαιξε με το φως, επιστρατεύοντας ανατρεπτικά υφάσματα και αστραφτερές αντανακλάσεις για να αναδείξει την εξίσου λαμπερή προσωπικότητά της.

«Όλα τα φώτα σε σένα. Στην αληθινή γυναίκα, τη γεμάτη αυτοπεποίθηση, που κλέβει τα βλέμματα και τις εντυπώσεις. Βγες μπροστά, είναι η στιγμή σου!» μας προτρέπει η Mat Fashion, στα πλαίσια της νέας της καμπάνιας, “Lights On”. Ένα μήνυμα που φαίνεται να εκφράζει απόλυτα την Κατερίνα, η οποία προκαλεί αίσθηση με τη λάμψη που εκπέμπει και με κάθε χαμόγελό της μας κάνει να παραδεχθούμε ότι είναι η στιγμή της!

Στο Δημαρχείο Κηφισιάς σε μια σεμνή τελετή, η Πρόεδρος Άννα-Μαρία Ρογδάκη και τα μέλη του μεγαλύτερου φιλανθρωπικού σωματείου στη Ν.Δ. Ελλάδα, βράβευσαν τον επίσης Πατρινό Τάκη Ζαχαράτο, για την κοινωνική του δράση και την επιτυχημένη καλλιτεχνική του πορεία.
Ο Τάκης Ζαχαράτος σε ένα διάλειμμα από την προετοιμασία της παράστασης του “Ζω για σένα” που θα ανέβει στο Θέατρο Παλλάς στις 17/12, βραβεύτηκε για το σύνολο της προσφοράς του στη τέχνη και την κοινωνία.
Ο καλλιτέχνης συγκινημένος δήλωσε συμπαραστάτης στο μεγάλο έργο της Ένωσης για την ενίσχυση Μονάδων των Νοσοκομείων του Νόμου Αχαΐας. Όπως μαθαίνουμε θα οργανωθεί μια μεγάλη φιλανθρωπική συναυλία στο εγγύς μέλλον.

Ο Δρ. Γιώργος Πιστοφίδης, προσκεκλημένος ομιλητής στο 28ο συνέδριο της Ευρωπαϊκής εταιρείας ενδοσκοπικής χειρουργικής (ESGE), που πραγματοποιήθηκε στο Βελλίδειο συνεδριακό κέντρο της Θεσσαλονίκης, μίλησε για τη χειρουργική αντιμετώπιση της αδενομύωσης.
Στην φωτογραφία, η ενδοσκοπική ομάδα του Δρ. Γιώργου Πιστοφίδη

Η Νικολέττα Καρρά μας παρουσιάζει το Cenegenics το 1ο πρόγραμμα Κλινικής Πρόληψης και Αντιγήρανσης της Αμερικής που τώρα ήρθε και στη Ελλάδα. «Αποφάσισα να γίνω μέλος του Cenegenics γιατί είχα ακούσει για την ύπαρξη και την επιτυχία του προγράμματος χρόνια τώρα στην Αμερική. Με ενδιαφέρει η διατήρηση της σωστής υγείας μου, για αυτό και γυμνάζομαι καθημερινά και προσέχω την διατροφή μου. Ένιωθα όμως ότι χρειαζόμουν έναν σύμμαχο σε όλο αυτό. Με την ιατρική ομάδα του Cenegenics έμαθα περισσότερα για το σώμα μου, την καλύτερη υγεία του οργανισμού μου και πως θα διατηρήσω την νεότητα μου στο πέρασμα των χρόνων. Νιώθω ήδη ενίσχυση της ενέργειας μου και βελτίωση της διάθεσης μου».
Στην φωτογραφία, ο Δρ. Αθανάσιος Αθανασίου με την Νικολέττα Καρρά στους χώρους της Cenegenics Greece

Ένα νέο υπερσύγχρονο Ανδρολογικό εργαστήριο ξεκίνησε τη λειτουργία στο Institute of Life, καταξιώνοντας τη γνωστή Μονάδα ως την πλέον ολοκληρωμένη για τη Υπογονιμότητα και των δύο φύλων.
Ακολουθώντας τις διεθνείς εξελίξεις και εφαρμόζοντας πάντοτε ότι πιο σύγχρονο στον τομέα της Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής, το νέο Ανδρολογικό εργαστήριο Institute of Life προσφέρει ένα πολύ μεγάλο εύρος διαγνωστικών εξετάσεων σπέρματος που καλύπτουν το σύνολο του Ανδρολογικού ελέγχου και παρέχουν σημαντικές πληροφορίες για την αξιολόγηση της γονιμοποιητικής ικανότητας του ανδρικού παράγοντα.
Στην φωτογραφία, Γιάννης Κωνσταντάκης, Κωσταντίνος Δημητρόπουλος, Παναγιώτης Ψαθάς, Θέμης Μαντζαβίνος, Παναγιώτης Πολύζος, Ιωάννης Ζερβομανωλάκης, Στυλιανός Γρηγοράκης, Πάρις Αλεξανδρίδης, Κωνσταντίνος Κωσταρά, Γεώργιος Κοντόπουλος

Πάντα κομψή, η αγαπημένη ηθοποιός Τόνια Σωτηροπούλου επισκέφτηκε το κατάστημα Mourtzi στην Ερμού για να διαλέξει μποτάκια από την νέα χειμερινή συλλογή A/W 2020!

Mε μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του οδοντιατρείου της εταιρείας «Dental Wellness», των Δημήτρη Κολοβoύ και Δημήτρη Πάλλη, στην περιοχή του Κολωνακίου. Το παρών έδωσε πλήθος κόσμου από τον επιχειρηματικό, επιστημονικό, πολιτικό καθώς και καλλιτεχνικό χώρο.
Στη φωτογραφία, Κωνσταντίνα Τριανταφύλλου, Κωνσταντίνος Καζάκος, Βασιλική Πάλλη

Οι οδοντίατροι, Δημήτρης Κολοβός και Δημήτρης Πάλλης, ύστερα από μία δεκαετία κοινής ακαδημαϊκής εκπαίδευσης μέχρι και την ολοκλήρωση της κλινικής τους ειδίκευσης στην Οδοντική Προσθετική και Εμφυτευματολογία, ίδρυσαν την εταιρεία «Dental Wellness». Στόχος της εταιρείας είναι η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών σε όλο το εύρος της οδοντιατρικής επιστήμης, με έμφαση στην οδοντική προσθετική, τα οδοντικά εμφυτεύματα και την αισθητική οδοντιατρική.
Στη φωτογραφία, Δημήτρης Πάλλης, Γιώργος Θωμάκος, Δημήτρης Κολοβός

“Όλοι οι άνθρωποι στις μέρες μας αντιμετωπίζουμε στρεσογόνες καταστάσεις και δυσκολίες στην καθημερινότητά μας ή μπορεί να βιώσουμε κάποιο δυσάρεστο γεγονός. Αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να επισκεφθούμε ψυχολόγο” μας λέει η Ήρα Σαρακηνού, Ψυχολόγος–Ψυχοθεραπεύτρια–Ομαδική Αναλύτρια και συνεχίζει “Στον ψυχολόγο θα πάμε όταν δε νιώθουμε καλά με τον εαυτό μας, και κατ’ επέκταση με τους άλλους, όταν έχουμε εξαντλήσει κάθε προσπάθεια να διαχειριστούμε ένα πρόβλημα που μας απασχολεί, συζητώντας το με την οικογένεια μας, ίσως και με  στενούς φίλους, και νιώθουμε ότι δε μας καταλαβαίνουν και ότι η καθημερινότητά μας γίνεται ανυπόφορη και κοπιαστική. Τον ψυχολόγο όμως δεν επισκεπτόμαστε μόνο όταν νιώθουμε αδύναμοι ή προβληματικοί. Μπορούμε να τον επισκεφθούμε απλά για να γνωρίσουμε σε βάθος τον εαυτό μας, προτού πάρουμε μια σοβαρή προσωπική απόφαση (π.χ. ένα διαζύγιο), ή όταν έχουμε μία εσωτερική σύγκρουση. Συμπέρασμα: Στον ψυχολόγο θα πάει ο… δυνατός! Αυτός-ή που αντέχει να κοιτά τον εαυτό του στον καθρέφτη και που αποδέχεται την ευαίσθητη πλευρά του με τις αδυναμίες της, τα πάθη και τα λάθη του/της. Είναι το άτομο που έχει κίνητρο να αλλάξει τη ζωή του για να βρει γαλήνη και ευτυχία. Είναι αυτός που θα εκτεθεί ειλικρινά στον άνθρωπο που επέλεξε να τον υποστηρίξει”.

Η Mideast Travel Worldwide είναι και φέτος υποψήφια στα World Travel Awards, στην κατηγορία World’s Leading Destination Management Company!
Έπειτα από την παγκόσμια βράβευση το 2018, είναι και πάλι ένα βήμα πριν την κορυφή του κόσμου και ζητάει τη δική μας πολύτιμη ψήφο και στήριξη στα «Όσκαρ της τουριστικής βιομηχανίας»!
Η διαδικασία είναι απλή:
 
1. Κάντε Register εδώ (Link: https://www.worldtravelawards.com/register). Εάν προέρχεστε από τον ταξιδιωτικό κλάδο, συμπληρώστε τα στοιχεία σας για να μετρήσει η ψήφος σας διπλή!
2. Κάντε Verify την εγγραφή σας πατώντας στο link που θα σταλεί στο email σας.
 
3. Ψηφίστε τη Mideast Travel ως World’s Leading Destination Management Company (Link: https://www.worldtravelawards.com/vote-for-mideast-travel-worldwide-worlds-leading-destination-management-company-2019) 2019 και πατήστε vote!
Στην φωτογραφία, Η κα. Κατερίνα Μούσμπε, Managing Director της Mideast Travel και η κα. Μαρία Μούσμπε, General Manager της εταιρείας με τα βραβεία που παρέλαβαν (Greece’s & Europe’s Destination Management Company 2019) στην εκδήλωση των 26ων World Travel Awards

Η Στέλλα Δημητρίου καθημερινά επιλέγει τα Era του Κολωνακίου για τον take away καφέ της. Φανερά ανανεωμένη, η Στέλλα Δημητρίου είναι λάτρης του Ευ ζην και της υγιεινής διατροφής.
Η γεύση,  η αφύπνιση των αισθήσεων και ο πειραματισμός, ανέκαθεν αποτελούσαν μερικές από τις πιο ευχάριστες παραμέτρους της ζωής και χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους του Ευ ζην, αυτούς που εκφράζουν την αγάπη για ποιότητα στις μικρές, καθημερινές τους απολαύσεις.

Ο Γιώργος Ντάβλας και η Ειρήνη Νικολέλη συναντήθηκαν για καφέ! Ο καφές Portioli ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα με αποκλειστική διάθεση από την Espresse.
Η Espresse ιδρύθηκε το 1996 με αντικείμενο τον καφέ espresso και των προϊόντων του Ιταλικού Οίκου Portioli (Μιλάνο). Απ’ τη σύσταση της, έχει εστιάσει στην ποιότητα των προϊόντων που αντιπροσωπεύει, με πάθος, ήθος και αξιοπιστία.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons