“Ας το κάνουμε λοιπόν”, “Να βγάλουμε τα μέσα έξω και να το κάνουμε στον κήπο, ήταν το όνειρο μας, αν όχι τώρα, πότε?”, “Και να το κάνουμε Πέμπτη και Παρασκευή αυτή τη φορά, μιας και τέλος Ιουνίου ο κόσμος θα θέλει να φύγει Σαββατοκύριακο…”, “Να σηκώσουμε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά, αλλά οπωσδήποτε προσεκτικά! Πρέπει να το κάνουμε με τους μισούς σχεδιαστές για να τηρηθούν οι αποστάσεις ασφαλείας”. Αυτοί, είναι κάποιοι από τους αρχικούς διαλόγους μας με την Ιλεάνα, όταν αρχίσαμε να μπαίνουμε σιγά σιγά στη νέα μας πραγματικότητα, όταν δεχόμασταν το ένα μετά το άλλο τα δικά σας μηνύματα για να πραγματοποιήσουμε και αυτό το τόσο διαφορετικό καλοκαίρι, το The Pop Up Project. Το θέλαμε και εμείς όσο και εσείς, άλλωστε καθ’ όλη τη διάρκεια του lockdown το ένα zoom διαδεχόταν το άλλο με το partner-aki μου αλλά και με όλη την ομάδα των συνεργατών μας, σχεδιάζοντας την επόμενη ημέρα. Ονειρευόμασταν και σχεδιάζαμε, δουλεύαμε και περιμέναμε. Το τέλος του Ιουνίου, την αρχή του καλοκαιριού.
Ένα καλοκαίρι τόσο διαφορετικό μα το οποίο περιμέναμε με μεγαλύτερη ανυπομονησία από οποιοδήποτε προηγούμενο, το The Pop Up Project έβγαλε τα μέσα έξω λοιπόν, ανέβασε τον πήχη ακόμη πιο ψηλά και διοργάνωσε το πιο φρέσκο shopping event της χρονιάς, το The Pop Up Project “In the Garden”!
Τίποτα δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την τιμή, την εμπιστοσύνη και το κύρος της υπογραφής των Χορηγών μας, που με τη συμβολή τους βοήθησαν να πετύχουμε όλα όσα ονειρευτήκαμε για το πιο επιτυχημένο -κατά γενική ομολογία- The Pop Up Project που έγινε ποτέ, αυτό που έγινε την περασμένη Πέμπτη και Παρασκευή, στους κήπους του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή.
Ναι, όλοι οι Χορηγοί που υποστήριξαν το The Pop Up Project είναι Ελληνικές, βραβευμένες εταιρίες.
Χρυσός Χορηγός του The Pop Up Project “In the Garden” ήταν τα MCosmetics. Λίγες μόλις ημέρες μετά τη επίσημη παρουσίαση της νέας εξελιγμένης σειράς καλλυντικών της Μαρίας Μπεκατώρου, στον Ελληνικό Ιππικό Όμιλο που έγινε talk of the town, η Mcosmetics επέλεξε το The Pop Up Project “In the Garden” και το εκλεκτό κοινό του, για να παρουσιάσει τη μοναδική σειρά περιποίησης προσώπου που φέρει την υπογραφή της δημοφιλούς παρουσιάστριας.
Το The Pop Up Project δεν θα μπορούσε να γίνει ποτέ τόσο όμορφο χωρίς την υποστήριξη της Mexil, τα κομψά σαλόνια της και τις υπέροχες ολόλευκες ομπρέλες της, που έδεσαν αρμονικά με τους αριστοκρατικούς κήπους του Μουσείου, τον σχεδιασμό των οποίων ανέλαβε εξολοκλήρου η Αντουανέτα Κουτσουράδη και το Antoinetta Koutsouradi Flower Shop.
Τα αγριολούλουδα της αγαπημένης μας Αντουανέτας και οι ολόφρεσκες συνθέσεις της ολοκλήρωσαν το υπέροχο σκηνικό με τα ελληνικά βότανα και τα ψηλά δέντρα που έκαναν την ατμόσφαιρα μοναδική.
To glo , παρουσίασε στους επισκέπτες του The Pop Up Project τη συσκευή θέρμανσης καπνού δυνητικά μειωμένου κινδύνου, που θερμαίνει αποκλειστικά ράβδους αυθεντικού καπνού NΕΟTM Sticks, το οποίο μπορούμε να βρούμε σε όλο το δίκτυο καταστημάτων Nobacco και σε επιλεγμένα σημεία λιανικής σε όλη την Ελλάδα.
Αγάπη είναι: Να ζητάς από την φίλη σου να φτιάξει μία pop up γεύση για εσένα, και αυτή να φτιάχνει γεύση Pop Corn!!!
Ναι, δεν υπάρχει The Pop Up Project χωρίς μία ξεχωριστή custom made γεύση των βρανευμένων παγωτών Kayak, μόνο που αυτή τη φορά η φίλη μου, Σαλώμη Σταυρίδου, ξεπέρασε κάθε προσδοκία! Και δημιούργησε τη γεύση του καλοκαιριού με το μοναδικό παγωτό Caramel pop corn.
Τo ανθρακούχο φυσικό μεταλλικό νερό ΣOΥΡΩΤΗ δρόσισε τις υπέροχες καλοκαιρινές στιγμές μας, ενώ τα Cellier, τα καταστήματα που πρωτοστατούν με διακριτό και μοναδικό τρόπο στον χώρο του κρασιού και των αποσταγμάτων, υποστηρίζουν το The Pop Up Project και παρουσιάζουν τη νέα αφρώδη εκδοχή του αγαπημένου Viña Esmeralda.
Αυτή την φορά, μαζί με την Ιλεάνα Ισμυρίδη, δώσαμε τον τόνο της εποχής, και με hushtag #SupportGreekDesigners, μεταφέραμε το The Pop Up Project από τους εμβληματικούς χώρους του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή, στους αριστοκρατικούς του κήπους.
Μετά από έναν δύσκολο χειμώνα, προσκαλέσαμε το εκλεκτό κοινό που επισκέπτεται το μεγαλύτερο shopping event, πάντα προσεκτικά, αλλά και γεμάτες αισιοδοξία και ελπίδα για να γιορτάσουμε όλοι μαζί το ηλιόλουστο ελληνικό καλοκαίρι, με τις SS20 συλλογές των Ελλήνων σχεδιαστών, για να επιλέξουν τις ομορφότερες δημιουργίες τους, που θα συνοδέψουν τις φετινές μας διακοπές.
Αυτή τη φορά υποσχεθήκαμε και πραγματοποιήσαμε μία εντελώς φρέσκια προσέγγιση του shopping event που έγινε θεσμός, την εμπειρία της οποίας, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μαζί με τους σχεδιαστές που θα τους ξεναγήσουν προσωπικά στις ολοκαίνουργιες συλλογές τους.
Κάτω από τον καταγάλανο ουρανό του Ιουνίου, ανάμεσα στα σαλόνια και τις υπέροχες ομπρέλες που σχεδίασε η Mexil ειδικά για το shopping event, και στα Ελληνικά φυτά και τις εντυπωσιακές δημιουργίες της Antoinetta Koutsouradi που επιμελήθηκε το garden design για το ονειρεμένο σκηνικό του διημέρου, το The Pop Up Project στην πιο exclusive μορφή του και πάντα υπό τις αυστηρές οδηγίες των κανόνων για την ασφάλεια των επισκεπτών και των σχεδιαστών, υποδέχθηκε το κοινό του με τις εκπλήξεις να διαδέχονται η μία την άλλη, και πρωταγωνιστές πάντα τους ίδιους τους Έλληνες σχεδιαστές και τις συλλογές τους.
Powered by: Fay’s Control
Χρυσός Χορηγός: M Cosmetics
Designed by: Mexil
Χορηγός: Glo
Garden Design: Antoinetta Koutsouradi
Υποστηρικτές: Παγωτά Kayak, Σουρωτή, Cellier, Δειπνοσοφιστήριο
Hushtags: @ThePopUpProject #SupportGreekDesigners #ThePopUpProject
Φωτογραφίες: Studio Panoulis, Fay’s Control