ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

Ο Δημήτρης Αργυρόπουλος μας ξεναγεί στην προσωπική του Utopia & εξηγεί το New Nomads living concept!

Πολυπράγμων και αστείρευτα δημιουργικός, αυτά είναι τα δύο πρώτα χαρακτηριστικά που μπορώ να σκεφτώ για τον Δημήτρη. Ποιος άνθρωπος που δουλεύει στα media, δεν τον γνωρίζει; Εκδότης κορυφαίων περιοδικών, όπως η ΓΥΝΑΙΚΑ, το InStyle και το LOVE YOURSELF, marketing expert για γνωστά brands, γενικός διευθυντής και CEO διακεκριμένων εταιρειών διαφήμισης και MME, αλλά και τηλεοπτική περσόνα, ο Δημήτρης Αργυρόπουλος έχει καταγράψει πολλά χιλιόμετρα απόλυτα δημιουργικού επαγγελματικού στίβου αλλά και μίας άκρως ενδιαφέρουσας και πολυτάραχης ζωής, που η ιστορία της οποίας θα μπορούσε να διεκδικήσει Όσκαρ σεναρίου- στο οποίο μάλιστα να πρωταγωνιστεί με μεγάλη επιτυχία και ο ίδιος- για για να μπορεί επάξια να δημιουργήσει και να υπογράψει μία άκρως ενδιαφέρουσα Utopia. Την αξίζει.

Τον Δημήτρη τον γνωρίζω άπειρα χρόνια. Από τα χρόνια της εφηβείας, πολύ πριν αποκτήσει τους παραπάνω βαρύγδουπους τίτλους. Όμως η γοητεία και η αισθητική προϋπήρχαν των τίτλων. Ο Δημήτρης διέθετε πάντα την ίδια γοητεία και αισθητική που διαθέτουν όλοι οι ουσιαστικά επιδραστικοί άνθρωποι, αυτοί που δημιουργούν την εικόνα όλων όσων θα υιοθετήσεις σε λίγο καιρό, που χαράσσουν τάσεις, που υπογράφουν τα εύστοχα “dos” & “dont’s” του lifestyle της εποχής, έστω κι αν το δικό τους είναι πάντα πιστό σε όσα πρεσβεύουν, απόλυτα διαχρονικό και βαθιά αυθεντικό.

Ο Δημήτρης φέρνει στο Utopia το concept New Nomads.

Με υποδέχεται στο ισόγειο του Golden Hall, στο φουτουριστικό concept showroom που τώρα άλλαξε μορφή, κάτω από τη δημιουργική μπαγκέτα του αγαπημένου Media-ανθρώπου.
Μόδα, objects και τεχνολογικά gadgets παρουσιάζονται μέσα από επιλεγμένα προϊόντα από καταστήματα του Golden Hall, τα οποία, σε συνδυασμό με το περιβάλλον του showroom, αφηγούνται στους επισκέπτες το concept του δεύτερου curator, προκαλώντας τους να ταξιδέψουν μέσα από τα επιλεγμένα προϊόντα. Το concept του εκφράζει την προσωπική του Utopia.

Φαίη Μπέη, Δημήτρης Αργυρόπουλος

“Είμαστε οι νέοι νομάδες” μου λέει, καθώς με ξεναγεί στην δική του Utopia. “Δεν χρειάζεται να ξέρεις πολλά για να καταλάβεις ότι η μετακίνηση είναι η απόλυτη ελευθερία. Το βλέπεις στις ταινίες του Hollywood, στις διαφημίσεις αυτοκινήτων, στα βιβλία που διαβάζεις στα ταξίδια που ονειρεύεσαι. Πόσες φορές δεν ζήλεψες στο αντίκρισμα μιας εικόνας που έδειχνε κάποιους με χαμογελά και αισιοδοξία να αναχωρούν για κάπου… όπου… Η πρώτη σκέψη σου ήταν… «μα πού να πηγαίνουν;» και η επόμενη… «μα δεν δουλεύουν;». Η τεχνολογία έσβησε τα σύνορα από τους χάρτες. Το internet και το digital thinking μας επιτρέπουν πλέον να μην έχουμε μια βάση σταθερή, είτε αυτό αφορά τη δουλειά μας, είτε αυτό αφορά το σπίτι μας. Η βάση είναι μέσα μας… Είμαστε οι νέοι νομάδες. Χωρίς δικά μας αυτοκίνητα αλλά ενοικιαζόμενα για κάποιες ώρες, χωρίς δικά μας σπίτια, αλλά με airbnb συμβόλαια. Μπορούμε να δουλεύουμε από έναν πολύχωρο κάπου στο Βερολίνο όπου νοικιάσαμε για ένα μήνα το γραφείο με μια σύνδεση internet και ένα τηλέφωνο και μετά να μεταφερθούμε στην Αφρική για να τελειοποιήσουμε ένα project που δουλεύουμε. Αρκεί να κυνηγάμε τα όνειρα μας και συνδεδεμένοι on line να τα πραγματοποιούμε. Είμαστε οι νέοι νομάδες… Και ο πλανήτης είναι το σπίτι μας. Η τεχνολογία μας δίνει την απόλυτη πολυτέλεια να μπορούμε να ζήσουμε αυτό το τετριμμένο hashtag στο instagram #myofficefortoday και να βρεθούμε εκεί που η έμπνευσή μας πηγαίνει. Η ουτοπία μας γίνεται πραγματικότητα με τη συμβολή της τεχνολογίας, και μας δίνει τη μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουμε ενδιαφέροντες ανθρώπους, νέες κουλτούρες, αλλά μας δίνει τη δυνατότητα να γνωρίσουμε πραγματικά εμάς τους ίδιους…” καταλήγει ο Δημήτρης.

Ο Δημήτρης φέρνει στο Utopia το concept New Nomads. Βάσει αυτού, επιλέγει προϊόντα από 40 καταστήματα του Golden Hall για να το πλαισιώσει. Τοποθετεί τα προϊόντα στο showroom και γύρω τους χτίζει και εξιστορεί μία μοναδική αφήγηση… Alberta Ferretti: Το πιο σικ, μάξι φόρεμα του καλοκαιριού από το Eponymo

Ζωή στη φύση αλλά με τις ανέσεις της πόλης, διάθεση για περιπέτεια, νέο-αποικιακή αισθητική, new-boho λογική αλλά διατήρηση της αστικής ποιότητας ζωής και αισθητικής, είναι μερικές από τις προτάσεις στο installation του Δημήτρη Αργυρόπουλου.

“Work, save, travel, repeat…” είναι το moto που μου έρχεται αυτόματα στο μυαλό καθώς καθόμαστε οκλαδόν στα υπέροχα κιλίμια του “ΑΙΩΝ”, ξεφυλλίζουμε gypsy soul ήρωες μέσα από φωτογραφικά βιβλία και ξεχωρίζουμε τα “Out of Africa” objects που έχει με τόση προσοχή επιλέξει για την Utopia του.

Every decision is a chance to live a little more simply…

… Το ταξίδι είναι δικό μας.

error: Content is protected !!