Καλό Νοέμβριο να έχουμε!

01/11/2020 • LIFESTYLE

Καλό μήνα να έχουμε λοιπόν, και μέχρι να μας επιτραπεί να συνεχίσουμε ανέμελα τη ζωή μας, ταξιδεύουμε διαδικτυακά στα καλύτερα και στα ομορφότερα, στις πιο ξεχωριστές επιλογές μας. Το Chan, ένα από τα πλέον hip meeting points της Θεσσαλονίκης, όπου η minimal γευστική κουλτούρα της ασιατικής κουζίνας συναντά το contemporary design, ανεβάζει ακόμα ψηλότερα το γευστικό πήχη μιλώντας απευθείας στην καρδιά και τον ουρανίσκο των επιλεκτικών gourmet-lovers.

Υπέροχες ασιατικές δημιουργίες, με γνώση και φαντασία, απογειώνουν τις αισθήσεις, προσφέροντας μία αξέχαστη γευστική εμπειρία. Παρουσιάζοντας ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η ασιατική γαστρονομική καινοτομία, το εστιατόριο Chan σχεδιάστηκε από το αρχιτεκτονικό γραφείο Andy Martin & Associates του Λονδίνου.
Το Chan, στο ξενοδοχείο The Met του ομίλου Χανδρή και, μέλος των Design Hotels worldwide, που έχει γίνει πλέον συνώνυμο με την κορυφαίας ποιότητας πανασιατική κουζίνα, είναι μια ζωντανή μίξη μοντέρνας αισθητικής και παραδοσιακών ασιατικών μοτίβων.
Η πρόσβαση στο εστιατόριο γίνεται μέσω διακριτικών εισόδων από το ξενοδοχείο και το δρόμο και οδηγεί στον εντυπωσιακό και απαλά φωτισμένο χώρο. Οι ama – Andy Martin Architecture-, διερευνώντας εκτενώς το σκεπτικό τους με ταξίδια στο Χονγκ Κονγκ, την Ταϊλάνδη και την Ινδονησία, προσπάθησαν να αναζητήσουν την ουσία της σαφώς σύγχρονης ασιατικής κουζίνας. Ο στόχος ήταν να δημιουργηθεί μια πραγματικά πλούσια ατμόσφαιρα χωρίς τις στερεοτυπικές οπτικές αναφορές. Η αντίθεση μεταξύ του παραδοσιακού και του σύγχρονου ασιατικού πολιτισμού και της δυαδικότητας που υπάρχει μεταξύ των δύο, ενσωματώθηκε στον σχεδιασμό. Tα graphic φωτισμένα πάνελ τοίχου, οι ανοιχτές οροφές πλέγματος, και οι χαραγμένες λεπτομέρειες στα τραπέζια δημιουργούν μια δραματική αίσθηση από διαφορετικά layering μέσα στο χώρο ενώ τα tattooed graphics σε ταπετσαρίες και οι ερμηνείες «manga» του 21ου αιώνα στο cocktail lounge, απογειώνουν την εμπειρία της ασιατικής κουλτούρας του δρόμου και της κοσμοπολίτικης πολυπλοκότητας. Πρόκειται για μια ζωντανή συγχώνευση σύγχρονης αισθητικής και παραδοσιακών ασιατικών μοτίβων που εξελίσσεται σε 230 τ.μ. ενώ, υπάρχει και ο εξωτερικός χώρος για εκείνους που επιθυμούν να δειπνήσουν στην αυλή του ξενοδοχείου.

Στο πανέμορφο Πόρτο Χέλι το γραφείο Sissy Feida Interiors ανέλαβε ένα ακόμα εντυπωσιακό project.
Πρόκειται για μία παλιά βίλα σε εκπληκτικό οικόπεδο, της οποίας η Sissy Feida ανέλαβε την ολική αναδιαμόρφωση και ανακαίνιση, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του κτηρίου, αλλά και στον περιβάλλοντα χώρο. Με γνώμονα την προνομιακή θέση του οικοπέδου και του κτίσματος, με την απόλυτα μαγευτική θέα στις Σπέτσες, η μελέτη εξελίσσεται λαμβάνοντας υπόψιν την κλασική αρχοντική ομορφιά της αρχιτεκτονικής του Αργοσαρωνικού αλλά και του φυσικού στοιχείου.
Στόχος της μελέτης, η αναβάθμιση και ανάδειξη του κτηρίου μέσα από τον συνδυασμό παραδοσιακών και all time classic υλικών.

Το Utopia, το φουτουριστικό concept showroom του Golden Hall, επέστρεψε από την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου, με curator για το 2020 το διεθνές περιοδικό μόδας Marie Claire και την Editor-in-chief του για την Ελλάδα, Γαλάτεια Λασκαράκη. Η νέα θεματική Utopia “Fashion Matters” παρουσιάζει τους πιο εμβληματικούς σταθμούς στην ιστορία της μόδας και τα σημεία όπου η μόδα έγινε εργαλείο επικοινωνίας στον αγώνα για τα δικαιώματα της γυναίκας.

Το Marie Claire, εδώ και 70 χρόνια, στηρίζοντας τη μόδα που δεν επιβάλει αλλά προτείνει, απελευθερώνει και ενισχύει τη θέση της γυναίκας, έρχεται μέσα από το Utopia “Fashion Matters” να εξερευνήσει την άρρηκτη σχέση μεταξύ μόδας και γυναικείας ενδυνάμωσης. Με ιδιαίτερες επιλογές από τα καταστήματα του Golden Hall, οι επισκέπτες του Utopia “Fashion Matters” θα ανακαλύψουν τους πιο επαναστατικούς σταθμούς στην ιστορία του στυλ.
Από το κίνημα των σουφραζετών ως την εποχή του #metoo, την καθιέρωση του άνετου στυλ από την Coco Chanel ως τις μίνι φούστες και τα γυναικεία σμόκιν, και φτάνοντας σήμερα στη διαμαρτυρία κατά της σεξουαλικής βίας με τα μαύρα φορέματα στο κόκκινο χαλί, η μόδα και οι κοινωνικές αλλαγές φαίνεται να κινούνται παράλληλα.

Σε έναν χώρο υψηλής αισθητικής και design με επιλεγμένα αντικείμενα και ρούχα από τα καταστήματα του Golden Hall, η Γαλάτεια Λασκαράκη θα υποδέχεται κάθε εβδομάδα από έναν εκλεκτό καλεσμένο (Ορσαλία Παρθένη, Δάφνη Ζουμπουλάκη, Παναγιώτη Μένεγο, Χρήστο Χωμενίδη, Γιώργο Παπαγεωργίου κ.α.) για μια κουβέντα για τη στενή σχέση μόδας και γυναικείας ενδυνάμωσης.
Ταυτόχρονα, οι επισκέπτες του Utopia “Fashion Matters” θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν από κοντά τις καλύτερες στιγμές της φωτογραφίας μόδας των διεθνών εκδόσεων του περιοδικού Marie Claire.
Το Utopia “Fashion Matters” θα διαρκέσει μέχρι και τον Δεκέμβριο 2020.

Η ανθοκομική έκθεση του Δήμου Κηφισιάς μετρά πάνω από έναν αιώνα παρουσίας ώστε, να κατατάσσεται δίκαια ανάμεσα στους μακροβιότερους θεσμούς της πόλης. Στο νέο site του φορέα μαθαίνουμε πως η πρώτη έκθεση «ανθέων και καρπών», όπως ονομάστηκε τότε, διοργανώθηκε πρώτη φορά το 1896, χρονιά των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας. Ενώ, το περίφημο Άλσος της πλατείας Πλατάνου, συνδέεται με την ανθοκομική έκθεση του Δήμου Κηφισιάς ήδη, από το 1902.
Η μακρά ιστορία της αλλά και η συνεπής, διαχρονική παρουσία της την έχουν καθιερώσει στις συνειδήσεις και την καρδιά των περιοίκων και όχι μόνο καθώς, η Ανθοκομική Έκθεση του Δήμου Κηφισιάς αποτελεί σταθερό ραντεβού και πόλο έλξης για τους απανταχού λάτρεις της κηπουρικής.
Η περιήγηση στην, ομολογουμένως, εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα της έκθεσης, αποδεικνύει πως η διοίκηση της Έκθεσης δεν φείδεται εκδηλώσεων και δράσεων στα πλαίσια των σκοπών που εκπροσωπεί. Κάθε χρόνο, στην Ανθοκομική Έκθεση του Δήμου Κηφισιάς, υλοποιούν ένα Θεματικό Πάρκο κατά την διάρκεια της Έκθεσης, δράση που σχεδιάζεται για να ενισχυθεί και να αναπτυχθεί στους επισκέπτες της η «κουλτούρα της κηποτεχνίας» και να κάνει γνωστή την επαγγελματική γραμμή ενός κήπου.

Με περισσή σπουδή, η Ανθοκομική Έκθεση του Δήμου Κηφισιάς έχει οργανώσει το σχετικό site που, είναι άρτιο σε πληροφορίες και διατηρεί τον έντονα επιμορφωτικό του χαρακτήρα ενώ, παρακινεί δημιουργικά το ενδιαφέρον. Περιηγούμενοι στην ιστοσελίδα της Έκθεσης μπορούμε να μάθουμε για τον ταρατσόκηπο, τους κάθετους ή τον άνυδρο κήπο, ποιος είναι ο Πατρίκ Μπλανκ, ο διάσημος γάλλος βοτανολόγος αλλά, και για τα ξηρόφυτα του μεσογειακού οικοσυστήματος και τους μελισσόκηπους. Όλ’ αυτά γίνονται ακόμα πιο συναρπαστικά και κατανοητά μέσα από περιεκτικά βίντεο και προσεγμένη εικονογράφηση.
Στο, αληθινά, πλούσιο site της Ανθοκομικής Έκθεσης του Δήμου Κηφισιάς θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για την επίσκεψη σας και τις δυνατότητες που έχετε, τα εκπαιδευτικά προγράμματα που διοργανώνει η Έκθεση, τα ετήσια θεματικά πάρκα και τόσα άλλα που θα ενδυναμώσουν τη σχέση σας με τη φύση και το έργο της Έκθεσης.
Και για εκείνους που προτιμούν το facebook ή το Instagram, εξίσου δραστήρια αποδεικνύεται η Έκθεση κι εκεί. Αυτές τις μέρες μπορείτε να δείτε δημοσιεύσεις που απευθύνονται στις νεότερες ηλικίες και καλλιεργούν την ευθύνη απέναντι στην προστασία της φύσης ή ακόμα κι ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις όπως περίπατοι με τους ειδικούς του κήπου.
Στη φωτογραφία: Η Ανθοκομική Έκθεση Δήμου Κηφισιάς, κάποτε

Απολαύστε αγαπημένες digital εμπειρίες, χωρίς την παραμικρή ανησυχία για τα μάτια σας.
Γυαλιά προστασίας Barner για την προστασία των ματιών μας από την συνεχή έκθεση στο blue light των συσκευών που, πλέον, είναι κομμάτι της ζωή μας. Το ειδικό φίλτρο που διαθέτουν οι οργανικοί φακοί Essilor CR-39 εγγυάται και την αποτελεσματικότητα τους. Με τον εμπνευσμένο σχεδιασμό τους, απευθύνονται σε όλους, άντρες, γυναίκες και παιδιά. Έχουν μεγάλη ποικιλία σε σχέδια και χρώματα για να βρει ο καθένας αυτό που θα τον ενθουσιάσει και θα του δώσει το look που επιθυμεί.
Εξασφαλίζουν δραστική βελτίωση στον ύπνο στη συγκέντρωση, στην ποιότητα της ζωής μας.
Ρίχνουμε μια υγιή ματιά στο μέλλον και απολαμβάνουμε ακίνδυνα κάθε digital εμπειρία.
Tα γυαλιά προστασίας Barner, μπορείτε να βρείτε σε μεγάλη ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων, στο κατάστημα:
Yellow Korner Athens
Αγίας Ειρήνης 15, Αθήνα
210 32 47 128
www.yellowkorner.com

Μια νέα δυναμική συνεργασία ξεκινάει αυτό το φθινόπωρο για την Gruppo Cucine, με τον σεφ Δημήτρη Σκαρμούτσο να αναλαμβάνει brand ambassador των πρωτοποριακών επίπλων κουζίνας.
Το Design Different συναντάει το Cook Different δίνοντας πολλαπλά οφέλη και δημιουργώντας μοναδικές εκπλήξεις για πελάτες και φίλους της Gruppo Cucine.
Διαγωνισμοί, δώρα, συνταγές, live cooking experience, master classes, δείπνα αγάπης, είναι μόνο η αρχή όπως μας τονίζει ο διάσημος σεφ.
Ο CEO της Gruppo Cucine, κος Λεβεντάκης, δηλώνει πολύ χαρούμενος γι’ αυτήν τη συνεργασία, που θα μετατρέψει την επίσκεψη στα καταστήματα της εταιρείας σε μια απόλυτη εμπειρία γεύσης και υψηλής αισθητικής.
Στη φωτογραφία: 1. Ο CEO της Gruppo Cucine, Γιώργος Λεβεντάκης, με τον σεφ Δημήτρη Σκαρμούτσο

Μια μεγάλη παραγωγή, που έγινε πραγματικότητα με τεράστια προσπάθεια και υπό αντίξοες συνθήκες, είναι έτοιμη να παραδοθεί στο κοινό.
Με μέτρα προστασίας, μειωμένη πληρότητα και απόλυτη ασφάλεια ξεκινάμε την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου το νέο μας θεατρικό ταξίδι.
Κι όπως λέει και ο Κώστας Ταχτσής στο Τρίτο Στεφάνι: “Η ζωή είναι στρόβιλος. Ευτυχία είναι να αγαπάς το στρόβιλο”.
«Το Τρίτο Στεφάνι», σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη, με πρωταγωνίστριες την Μαρία Καβογιάννη και την Μαρία Κίτσου, έρχεται στο Θέατρο Παλλάς, από τις 16 Οκτωβρίου 2020.

«Το Τρίτο Στεφάνι», το αριστούργημα του Κώστα Ταχτσή, θα ζωντανέψει στο θέατρο Παλλάς, με την υπογραφή του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη, και τις Μαρία Καβογιάννη και Μαρία Κίτσου στους εμβληματικούς ρόλους της Εκάβης και της Νίνας. Η μεγάλη παραγωγή των Θεατρικών Σκηνών θα παρουσιαστεί σε ολοκαίνουργια διασκευή που αναδεικνύει τις αφηγηματικές αρετές και την ποίηση του μυθιστορήματος, σεβόμενη την πρόθεση του συγγραφέα για μια ιστορία που, όπως και η ζωή, ανοίγει και κλείνει σαν κύκλος. Ένας εικοσαμελής θίασος σημαντικών ηθοποιών μπαίνει στη δίνη της νέας, πρωτότυπης μουσικής του Μίνου Μάτσα, φέρνοντας επί σκηνής τους ήχους και τις εικόνες μιας ολόκληρης εποχής.

Το μυθιστόρημα–σταθμός του Ταχτσή, από τα πλέον αγαπημένα του ελληνικού κοινού διαχρονικά, που στο παρελθόν έγινε σήριαλ από τον Γιάννη Δαλιανίδη και αποτέλεσε υλικό για πολύ επιτυχημένες παραστάσεις σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή και Θανάση Παπαγεωργίου, είναι μια κατάθεση μνήμης όπου μέσα από τις προσωπικές ιστορίες των ηρώων περνάει ολόκληρη η σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας. Όχι με διάθεση διδακτική, αλλά μ᾽ ένα σπάνιο χιούμορ που αναδεικνύει καίρια όλα εκείνα για τα οποία αξίζει να παλεύει κανείς στη ζωή.

Το φθινόπωρο στο Θέατρο ΗΒΗ φέρνει έρωτες, απιστίες, ανατροπές, αποκαλύψεις και πολύ γέλιο στο Θέατρο ΗΒΗ! Μετά τα απανωτά sold-out της περσινής χρονιάς και τη μεγάλη αγάπη του κοινού, ο Γιώργος Καπουτζίδης παρουσιάζει το πρώτο του θεατρικό έργο, για δεύτερη χρονιά, μαζί με έναν θίασο που ήδη έκλεψε τις εντυπώσεις, δίπλα στην διαχρονική Κατιάνα Μπαλανίκα.
Το Θέατρο ΗΒΗ ανοίγει ξανά… Με μέτρα προστασίας, μειωμένη πληρότητα και απόλυτη ασφάλεια, ξεκινάμε την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου.
Ο αγαπημένος δημιουργός γράφει και σκηνοθετεί μια γρήγορη, μοντέρνα κωμωδία, τοποθετημένη στο σήμερα, σε μία προσπάθεια να καταλάβουμε το αύριο… που μας ξημερώνει.
Ένας ανομολόγητος έρωτας που κρατάει είκοσι χρόνια. Ένας γάμος που διαλύεται από μία απιστία. Κι ένας άλλος που αναβάλλεται επ’ αόριστον, αλλά κανείς δεν τολμά να το πει στον γαμπρό.
Ένας πρώην, ένας νυν, αναρίθμητα ραντεβού μέσω ίντερνετ κι ένα σπίτι που όσο περνά η ώρα… πλημμυρίζει. Κυριολεκτικά.
Και πριν βουλιάξουν οριστικά, θα πρέπει να πούνε την αλήθεια. Όλοι σε όλους.
Η συνέχεια επί σκηνής…

Η Κατερίνα Καινούριου επιλέγει την εταιρία Doca με ένα hot φθινοπωρινό χρωματικό συνδυασμό για τις εξόδους της που θα φορεθεί πολύ.
Ο δυναμισμός και η ακαταμάχητη ομορφιά της αναδεικνύεται με τους γήινους τόνους που επέλεξε από την καινούρια συλλογή Doca 2020/21. Ακολουθώντας τις τάσεις της μόδας, μας παρουσιάζει ένα πολύ μοντέρνο αλλά και ζεστό Doca look που καθρεπτίζει την σύγχρονη γυναίκα.

Στο Somewhere Boutique Hotel Vouliagmeni συναντήσαμε την Ελένη Φουρέιρα το περασμένο Σάββατο βράδυ. Το στυλάτο ξενοδοχείο διαθέτει άνετο pool garden που προσφέρεται για χαλαρές, απολαυστικές βραδιές με όμορφη συντροφιά.
Δίπλα στην πισίνα του Somewhere, η διοίκηση του ατμοσφαιρικού boutique hotel μας επιφυλάσσει μία αναπάντεχη έκπληξη. Το Pink Flamingo, από το κέντρο της Αθήνας, έχει κατεβεί στην Βουλιαγμένη. Ο Βασίλης Καλλίδης έχει στήσει την κουζίνα του δίπλα στην πισίνα του Somewhere και κάνει τον κήπο άνω-κάτω, σε ένα pop up project που φέρνει νότια τα bao και τα dim sum, είτε μετά την παραλία, σε χαλαρό after beach mood, είτε για βραδινό δείπνο al fresco.
Το pop up εστιατόριο στήνεται στον πιο δροσερό και όμορφο κήπο, ακριβώς πάνω από την Αθηναϊκή Ριβιέρα και μεταφέρει την street αύρα του πετυχημένου Pink Flamingo στα νότια προάστεια.
Στη φωτογραφία: Γιώργος Ντάβλας, Παντελής Τουτουντζής κι Ελένη Φουρέιρα στο Somewhere Boutique Ηotel Vouliagmeni

Ο ιατρικός όμιλος Athens Beverly Hills Medical Group απέσπασε την πλατινένια διάκριση Medical Beauty Center of the Year και όχι μόνο, στην τελετή απονομής των Medical Beauty Awards by Boussias 2020. Η τελετή πραγματοποιήθηκε σε στενό κύκλο, τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας κατά του Covid 19.
Στη φωτογραφία: Ο Δρ Αθανάσιος Αθανασίου και η Δρ Θεοδώρα Φατσέα της Athens Beverly Hills Medical Group

Η Institute of Life έλαβε την ανώτερη διάκριση στα Healthcare Business Awards 2020, στην κατηγορία της πρωτοπορίας στον κλάδο της μαιευτικής-γυναικολογίας- τεχνητής γονιμοποίησης, για την καινοτόμο κλινική έρευνα της ”Μεταφοράς Μητρικής Ατράκτου” που διεξάγει σε συνεργασία με την Embryotools.
Η σημαντική επιβράβευση για την επιστημονική ομάδα της Institute of Life, συμπίπτει με τη γέννηση, στις 14 Οκτωβρίου, του 5ου παιδιού στην Ελλάδα που έρχεται στον κόσμο με την ιατρική μέθοδο της Μεταφοράς της Μητρικής Ατράκτου. Στο πλαίσιο της κλινικής έρευνας, η μέθοδος αυτή έχει ήδη οδηγήσει στη γέννηση άλλων 4 παιδιών, από γυναίκες με σημαντικά προβλήματα γονιμότητας και σοβαρό ιστορικό πολλαπλών αποτυχημένων προσπαθειών υποβοηθούμενης αναπαραγωγής.
Στη φωτογραφία: Ο κ. Έρως Νικητός και ο κ. Γιάννης Κωνσταντάκης, του Institute of Life, παρέλαβαν το χρυσό βραβείο στα Healthcare Business Awards 2020 για την καινοτόμο κλινική έρευνα της «Μεταφοράς Μητρικής Ατράκτου»

Το Breast Cancer Awareness Month είναι μια διεθνής εκστρατεία για την υγεία, που διοργανώνεται κάθε Οκτώβριο, για την αύξηση της ευαισθητοποίησης όλου του πληθυσμού, γυναικών και ανδρών, για τον Καρκίνο του Μαστού και την αρωγή στην έρευνα για τα αίτια, την πρόληψη και τη θεραπεία του. Η παγκόσμια αυτή εκστρατεία εκτός από πληροφόρηση, προσφέρει και υποστήριξη σε γυναίκες που έχουν πληγεί από τον καρκίνο του μαστού.
Σε αυτά τα πλαίσια, ο πλαστικός χειρουργός Αθανάσιος Χριστόπουλος συμμετέχει με μια απλή, αλλά συνάμα πολύ σημαντική ενέργεια που στοχεύει στην πρόληψη που μπορεί να κάνει μια γυναίκα: την αυτοεξέταση του στήθους της. Όπως λέει ο κ. Χριστόπουλος: «Η αυτοεξέταση μαστού θεωρείται η πιο απλή αλλά σημαντική ενέργεια που μπορεί να κάνει μια γυναίκα για να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο του καρκίνου του μαστού. Γι’ αυτό, έχουμε ετοιμάσει έναν απλό οδηγό με αναλυτική παρουσίαση των σταδίων που πρέπει να ακολουθήσει μια γυναίκα για να εξετάσει το στήθος της, σε εύληπτη γλώσσα και, με συνοδεία επεξηγηματικών εικόνων, για την καλύτερη και πιο εύκολη κατανόηση της διαδικασίας. Είναι σε μορφή pdf αρχείου και θα το αποστείλουμε με email σε γυναίκες και άνδρες που μας έχουν δηλώσει ότι θέλουν να ενημερώνονται από εμάς, για θέματα υγείας. Το μήνυμά μας αυτό είναι επιλογή μας να το στείλουμε, εκτός από τις γυναίκες-φίλους μας και στους άνδρες-φίλους μας, γιατί θεωρούμε ότι, η υγεία της γυναίκας (μητέρα, σύζυγος, σύντροφος, αδελφή, κόρη, φίλη) δεν είναι ατομική της υπόθεση. Εξάλλου, έτσι μπορούμε να δείξουμε το πόσο πολύ τις αγαπάμε. Τον οδηγό αλλά και οδηγίες για τον έλεγχο που πρέπει να κάνει ανά ηλικία κάθε γυναίκα, τα έχουμε βάλει και στο εξειδικευμένο site μας www.αυξητικηστηθους.com απ’ όπου μπορεί η κάθε γυναίκα να το αποθηκεύσει και να το εκτυπώσει, για να το έχει όποτε το χρειαστεί στη διάθεσή της, δίπλα της, για να το συμβουλεύεται.»

Η γλυκιά κι εντυπωσιακή Κατερίνα Παπουτσάκη βρέθηκε στην Tzouma Clinic προκειμένου να δοκιμάσει τη θεραπεία προσώπου hydrafacial.
Η θεραπεία περιλαμβάνει 4 στάδια: απολέπιση με υδροδερμοαπόξεση, ενυδάτωση με εφαρμογή peeling από γλυκολικό και σαλικυλικό οξύ, ειδικά σχεδιασμένο για το hydrafacial, διόρθωση ατελειών όπως μαύρα στίγματα και σπυράκια και συνολική αναζωογόνηση του προσώπου με ένα κοκτέιλ βιταμινών.

Για την Υβόννη Μπόσνιακ, ο πονοκέφαλος δεν αποτελεί πια εμπόδιο στην πραγματοποίηση των καθημερινών δραστηριοτήτων και υποχρεώσεών της, χάρη στην άμεση και ανακουφιστική δράση του Head X, το οποίο συστήνει ανεπιφύλακτα. Με το Head X μπορεί ν’ απολαμβάνει τη μέρα στο αγαπημένο της σημείο του σπιτιού, την κουζίνα, χαμογελαστή και χαλαρή.

Η Diamond Events περπατά δίπλα στο ‘Αλμα Ζωής Πάτρας 7 χρόνια τώρα.
Φέτος όλα είναι διαφορετικά.
Αυτό δεν μας εμποδίζει να είμαστε και πάλι μαζί, όσο υπάρχουν άνθρωποι που νοσούν κι ελπίζουν.
Αναζητούμε πάντα τα ροζ λιμάνια της ίασης και της ελπίδας.
Η ομάδα μας έφτιαξε αυτά τα υπέροχα συμβολικά βραχιόλια και κολιέ για όλους. Διατίθενται αποκλειστικά από το Άλμα Ζωής.
Στη φωτογραφία: Η Άννα Μαρία Ρογδάκη, η Χριστίνα Λαμπίρη και η Λιολιώ Κολυπέρα, πρόεδρος του Άλμα Ζωής Πάτρας, σε αναμνηστική φωτογραφία προηγούμενης δράσης

Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση της μηχανής Massimo, η εταιρεία Espresse A.E., αποκλειστικός διανομέας του καφέ Portioli Espresso στην Ελλάδα, προχωρά στην άμεση διάθεση των προϊόντων της, απευθείας στο γραφείο ή το σπίτι, με ένα απλό τηλεφώνημα.
Η αποστολή των μηχανών Massimo καθώς, και των exclusive ποικιλιών καφέ Portioli (κάψουλες), μπορεί να πραγματοποιηθεί σε οποιοδήποτε σημείο στην Ελλάδα, με αποστολή courier.
Η νέα μηχανή Massimo αποτελεί μία προσιτή επιλογή για το σπίτι και το γραφείο, ενώ η εταιρεία έχει ενσωματώσει σε αυτήν χαρακτηριστικά high end μηχανών όπως φωτιζόμενο σημείο εκχύλισης του καφέ και αθόρυβη λειτουργία

Η Όλγα Καραβερβέρη υπήρξε, κατά την περίοδο της καραντίνας, η πρώτη Ελληνίδα σχεδιάστρια που προσάρμοσε την παραγωγή της με σκοπό να καλύψει την έλλειψη που υπήρχε σε προστατευτικές υφασμάτινες μάσκες. Η γνωστή ελληνίδα σχεδιάστρια αποδεικνύει με την πρωτοβουλία της ότι είναι ικανή για καινοτομία και άκρως συμβατή με τα vibes της εποχής.
Η σχεδιάστρια κάνει πράξη αυτό που πρεσβεύει, ότι σε έναν κόσμο που ολοένα αλλάζει, κανείς δεν έχει δικαίωμα να μένει ακίνητος. Χρειάζεται να είσαι έτοιμος να αφουγκραστείς τις ανάγκες της εποχής και του κοινωνικού συνόλου. Ανάλογα, για την Όλγα Καραβερβέρη, όλα ξεκίνησαν από ένα request που δέχθηκε από μια φίλη του γιου της. Αυτό ήταν το έναυσμα προκειμένου να σχεδιάσει και ακολούθως να βγάλει στην παραγωγή, από τον περασμένο Μάιο, εξειδικευμένη υφασμάτινη μάσκα με διαφάνεια, που επιτρέπει την χειλεανάγνωση.
Η γνωστή ελληνίδα σχεδιάστρια θεωρεί πως της δόθηκε ιδανική ευκαιρία
να συνεισφέρει με την τεχνογνωσία της σε αυτήν την αναγκαία μορφή μάσκας και είναι ευγνώμων για την αγάπη με την οποία αγκαλιάστηκε το εγχείρημα της. Με στραμμένο το βλέμμα προς την κοινωνία αλλά και σε όλους τους συνανθρώπους μας και με πολλή δουλειά ώστε να τελειοποιηθεί το μοντέλο της μάσκας, η Όλγα Καραβερβέρη είδε τον κόπο της να κάνει τη διαφορά για τους συνανθρώπους της.
Όπως πιστεύει και η ίδια, τέτοιες πράξεις εργάζονται για έναν καλύτερο κόσμο, με απόλυτο σεβασμό και αγάπη.
Τις προτάσεις της σχεδιάστριας μπορείτε ν’ αναζητήσετε στο eshop της www.olgakaraververis.com

O Γιώργος Ασημακόπουλος επισκέφθηκε τα Springfield και φωτογραφήθηκε με απαράμιλλο στυλ και άνεση, επιλέγοντας ρούχα του γνωστού brand.

Τέλος, το “The Art Dose” σας καλεί να αναζητήσετε και ν’ ανακαλύψετε τη δική σας “Wonderland”, προσφέροντας πολλές και διαφορετικές εκδοχές της, μέσα από την τέχνη. Η Wonderland, μια σύγχρονη χώρα των θαυμάτων, ένας ουτοπικός και συνάμα μυθικός χώρος, μας δίνει το εισιτήριο, σ’ αυτές τις πρωτόγνωρες στιγμές που ζούμε, ν’ αποδράσουμε από την απαιτητική πραγματικότητα και να δώσουμε νέο νόημα στη ζωή μας, με οδηγό πάντα την τέχνη.

Στη νέα έκθεση που φιλοξενείται στον χώρο του “The Art Dose” στη Γλυφάδα, για τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο, και βασίζεται σε μια πρωτοποριακή ιδέα της Νίκης Καποπούλου, είναι αδύνατον να μην ανακαλύψετε τη δική σας “Wonderland”, μέσα από έργα που υπογράφουν κορυφαίοι Έλληνες και διεθνείς σύγχρονοι καλλιτέχνες. Ανάμεσα τους οι: Cedric Boutellier, Mr. Brainwash, Pavlos (Dionysopoulos), Richard Orlinski, Benjamin Spark και πολλοί άλλοι σημαντικοί δημιουργοί από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons