ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

Καλεσμένη στο πρώτο Virtual Press Event της M·A·C Cosmetics!

Προσαρμοζόμενη ακόμα μια φορά στις ανάγκες των καιρών, η M·A·C Cosmetics, παρουσίασε συνοπτικά, σε δημοσιογράφους lifestyle και beauty bloggers, το πλάνο που εκτέλεσε κατά τη διάρκεια του lockdown, μέσω τηλεδιάσκεψης.
Όπως ανέφερε η Ελεάννα Παπαδημητρίου, Marketing Director του brand, το digital transformation ήταν ο βασικός στόχος της M·A·C κατά τη διάρκεια αυτής της ιδιαίτερης περιόδου που ζήσαμε όλοι, μέσα από μία πληθώρα ενεργειών που πραγματοποιήθηκαν.

«Προσαρμοστήκαμε άμεσα στις νέες συνθήκες και τις νέες ανάγκες των καταναλωτών κι έτσι προσθέσαμε νέα functionalities στο e-shop μας, όπως για παράδειγμα Live Chat & Video Call τα οποία διευκόλυναν τους επισκέπτες τόσο να επιλέξουν απομακρυσμένα τα προϊόντα που χρειάζονται, όσο και να ενημερωθούν για τον τρόπο χρήσης τους. Επιπλέον, μέσω των M·A·C Makeup School Instagram Live Sessions με την Αλεξάνδρα Σπυριδοπούλου, M·A·C Senior Artist και τη Δώρα Ορφανού, National Education Manager, προσπαθήσαμε να καθοδηγήσουμε τους followers με makeup tips και να τους εισάγουμε στη νέα εποχή», εξηγεί. Στη συνέχεια, η Χριστίνα Κάβουρα, M·A·C PR & Communications Manager, ευχαρίστησε θερμά για την στήριξη που έδειξαν όλοι στη M·A·C κατά την ανακοίνωση της δωρεάς στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, μέσω του VIVA GLAM.

H Χριστίνα Κάβουρα, M·A·C PR & Communications Manager,

Ακόμα, παρουσιάστηκαν τα M·A·C Superstars – hero products – στα οποία είναι αφιερωμένος ο Ιούνιος και δεν είναι άλλα από τα αγαπημένα σε όλους M·A·C Lipsticks, Fix+, Studio Fix Foundation, Eye Shadows & In-Extreme Dimension 3D Mascara και με αυτά ως βασικά προϊόντα, η Αλεξάνδρα Σπυριδοπούλου και η Δώρα Ορφανού παρουσίασαν για πρώτη φορά τα makeup trends για Φθινόπωρο-Χειμώνα 2020, όπως αυτά καθορίστηκαν στις διεθνείς επιδείξεις μόδας από τις ομάδες των M·A·C Artists παγκοσμίως.


Κλείνοντας, η Κατερίνα Κιάσσου, Brand General Manager, σημείωσε: «Το digital transformation στη M·A·C ήρθε για να μείνει. Η δύσκολη αυτή εποχή ήταν απλά η αφορμή, θα συνεχίσουμε να πραγματοποιούμε όλα όσα ξεκινήσαμε κατά τη διάρκεια του lockdown και θα εμπλουτίζουμε συνεχώς όλα τα κανάλια επικοινωνίας μας, ώστε να είμαστε κοντά στον καταναλωτή με κάθε τρόπο».

error: Content is protected !!