Με αφορμή το World Sight Day , η TOMS, διοργάνωσε event στο Pop Up Store στο Κολωνάκι, με την υποστήριξη της φωτογράφου Ρέβη.
Συγκεκριμένα, μια έκθεση στήθηκε στο Pop Up Store με δημιουργίες της φωτογράφου, οι οποίες απεικονίζουν πιο εμπεριστατωμένα και από 1000 λέξεις τη σημασία του «World Sight Day» και την προσπάθεια της TOMS να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο σχετικά με την τύφλωση και την οπτική αναπηρία.
Ο κεντρικός άξονας του φετινού «World Sight Day», πάνω στον οποίο βασίζονται και τα έργα της Ρούλας Ρέβη, είναι η σημασία της όρασης για τον καθένα, σε προσωπικό επίπεδο. Το hashtag του World Sight Day 2014 είναι το #givesight μέσα από το οποίο θα δημιουργηθεί και μια διαδικτυακή γκαλερί, στην οποία οι fans της TOMS έχουν την ευκαιρία να ανεβάσουν τις δικές τους φωτογραφίες απαντώντας στο ερώτημα «Τι σημαίνει η όραση για εσένα;» και επιλογή αυτών θα παρουσιαστούν στα καταστήματα της TOMS παγκοσμίως.
Φωτογραφίες: Studio Panoulis