ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

Unnamed: Η Byredo επαναλανσάρει το most wanted δώρο για την μέρα του Αγίου Βαλεντίνου!

Το ξέρεις πως για τις επόμενες δύο εβδομάδες θα βομβαρδιστούμε όλοι μας από διάφορες προτάσεις για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Κάποιες θα είναι καθαρά διαφημιστικού χαρακτήρα, κάποιες θα ενδιαφέρουν, άλλες καθόλου. Τις καλύτερες από αυτές, θα τις φιλτράρουμε και θα τις μοιραζόμαστε εδώ μαζί σας. Ε, για την ώρα, μία από τις πιο ευφάνταστες και καλύτερες, είναι η πρόταση της Byredo, που έτσι και αλλιώς λατρεύουμε φανατικά, ανεξαρτήτου γιορτής!

“Τα ονόματα στα αρώματα της Byredo συχνά περιγράφουν την προέλευση μιας ιδέας, μια σκέψη που οδηγεί σε μια περίληψη η οποία παρουσιάζεται στον αρωματοποιό. Με δεδομένο ότι το άρωμα είναι κάτι απόλυτα υποκειμενικό, τα ονόματα αυτά πυροδοτούν τη φαντασία του αρωματοποιού και εντέλει του πελάτη. Καθένα από αυτά είναι μια εμπειρία του αρώματος πριν ακόμα μυρίσει κανείς τα συστατικά μέσα στο μπουκάλι. Μας γοητεύει ακόμα το γεγονός ότι οι άνθρωποι ερμηνεύουν τα αρώματα μας με τόσους τρόπους. Το 2016, για να γιορτάσουμε την επέτειο των 10 χρόνων της Byredo, δημιουργήσαμε ένα ανώνυμο άρωμα που επιτρέπει στους πελάτες μας να διαλέξουν ένα όνομα που σημαίνει κάτι γι’ αυτούς και να εξατομικεύσουν την ετικέτα του μπουκαλιού τους. Είναι ο δικός μας τρόπος να τιμήσουμε την ιδέα και τη μοναδικότητα της όσφρησης και μια ευκαιρία να ευχαριστήσουμε τους συνεργάτες μας, τους εμπόρους και το προσωπικό, όπως και τους πιστούς πελάτες που στήριξαν και έφτασαν την Byredo σε αυτό που είναι σήμερα.” Ben Gorham, Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Byredo.

Ένα δικό σας όνομα!
Χωρίς όνομα. Χωρίς κατεύθυνση. Μόνο μια άσπιλη ετικέτα. Η υπόσχεση για μια ιστορία που θα γραφτεί σαν να ήταν η δική σας. Μια λευκή σελίδα πάνω στην οποία μπορούν να ξεδιπλωθούν τα συναισθήματά σας. Από τη στιγμή που ίδρυσε την Byredo, o Ben Gorham έχει δημιουργήσει αρώματα με λέξεις, τις οποίες δίνει στη συνέχεια στον αρωματοποιό Jerôme Epinette. Γνωρίζει τη δύναμή τους. Πώς μπορούν να επηρεάσουν την αντίληψη.
Για να γιορτάσει αυτή τη χρονιά τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου, ο Ben Grorham αποφάσισε να επαναλανσάρει σε περιορισμένη έκδοση αυτό το ανώνυμο άρωμα που μας αφήνει ελεύθερους να κάνουμε τους δικούς μας συσχετισμούς, χωρίς σημασιολογικούς περιορισμούς. Κρυμμένο μέσα στο λευκό κουτί, ένα σετ γραμμάτων, τυπωμένων με τα μοναδικά τυπογραφικά στοιχεία της Byredo, προσφέρει αμέτρητες εναλλακτικές για το ιδανικό όνομα αυτού του αρώματος. Φέτος, εκτός από τα μαύρα γράμματα, έχουν συμπεριληφθεί νέα ποπ χρώματα για εξατομίκευση: φωσφόριζέ μπλε, πράσινο και ροζ. Τα αρχικά, ένα μικρό όνομα, ένας ονειρικός προορισμός, ένας τυχερός αριθμός, μια ξεχωριστή στιγμή, μια ώρα της μέρας ή της νύχτας, ένα έμβλημα. Αμέτρητοι ποιητικοί τρόποι να σημαδέψετε την οσφρητική σας παρουσία και να εκφράσετε τη δημιουργικότητα και την ανεμελιά σας.


Μακριά από κάθε είδους υποδείξεις ή προκαταλήψεις, βουτάτε σε έναν άγνωστο κόσμο. Κάθε έμπνευση φέρνει στο φως μια νέα αίσθηση, μια νέα εικόνα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κλείσετε τα μάτια σας για να δείτε την ταινία των δικών σας συναισθημάτων. Δεν χρειάζεται να προσδώσετε φύλο σε αυτή τη δημιουργία. Ο Ben Gorham ποτέ δεν θέλησε να βάλει στα αρώματα του ταμπέλες, όπως για άνδρες ή για γυναίκες. Μόνο οι ίδιοι οι πελάτες γνωρίζουν τι τους ταιριάζει. Το μυαλό μπαίνει στον πειρασμό να ονομάσει ό,τι αναγνωρίζει.
Από πού πηγάζει αυτή η εκρηκτική εντύπωση που κυριεύει το δέρμα με μια ψυχρή ασημένια ανατριχίλα; Μήπως είναι το ροζ πιπέρι με τις πικάντικες και φρουτώδεις πτυχές του; Το παγωμένο άρωμα του ακόρντου τζιν; Οι πιο “κοφτερές” μύτες σίγουρα θα αναγνωρίσουν μια ευωδιά χαμηλής βλάστησης να διατρέχει τη ραχοκοκαλιά του αρώματος. Ένα σκοτεινό δάσος όπου οι ρίζες της ίριδας φυτρώνουν μέσα σε λιβάδια από βιολέτες και χαλιά από βρύα. Ένα δάσος από θεόρατα πεύκα, όπου ανακατεύονται ξυλώδεις, βαλσαμικές ευωδιές με μια πινελιά τερέβινθού. Ριζωμένο βαθιά μέσα στη φόρμουλα, το βάλσαμο ελάτης φέρνει στο νου απέραντες Αμερικανικές εκτάσεις, αειθαλή δέντρα μες το χειμώνα, και τον αισθησιασμό των ξύλων.
Εκείνοι πάλι που δεν καταφέρνουν να προσδιορίσουν τα συστατικά είναι ίσως οι τυχεροί, γιατί απλά μπορούν να αφήσουν τα συναισθήματά τους, να γίνουν οδηγός τους. Τίποτε άλλο πέρα από την οσφρητική τους μνήμη και τους παράξενους συνειρμούς που φέρνει στην επιφάνεια. Αυτό ακριβώς που οδηγεί και την Byredo -η ανάμνηση μιας ευωδιάς-από την ίδρυση της, το 2006.

Τα προϊόντα BYREDO διατίθενται αποκλειστικά στο attica Golden Hall, στο attica City Link
και στο atticabeauty.gr

error: Content is protected !!