Το Ωδείο Αθηνών γέμισε χρώμα με αφορμή την παρουσίαση της νέας σειράς ενυδάτωσης Clinique iD, της πρώτης μάρκας που παρουσίασε την ιδέα της εξατομικευμένης περιποίησης προσώπου το 1968 με το εμβληματικό Σύστημα Περιποίησης 3-Step και φέτος εισάγει μία νέα εποχή στις κρέμες περιποίησης με το νέο Clinique iD.
Στον επιβλητικό χώρο του Ωδείου παρευρέθηκαν beauty editors και influencers, οι οποίες γνώρισαν την ιστορία της Clinique και τη φιλοσοφία του νέου λανσαρίσματος.
Στη συνέχεια κλήθηκαν να αναγνωρίσουν τον τύπο επιδερμίδας τους καθώς και τη βασική ανάγκη που τις απασχολεί με σκοπό να δημιουργήσουν το δικό τους Clinique iD.
Αντλώντας έμπνευση από 5 μοναδικούς προορισμούς του κόσμου και συνδυάζοντάς τους με κάθε ενεργή κάψουλα, η Clinique εξέπληξε ευχάριστα τις προσκεκλημένες με μία σειρά από μικρά custom-made δωμάτια, κάθε ένα από τα οποία ήταν ντυμένο με τα χρώματα των νέων Clinique iD, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο αμέτρητες ευκαιρίες δημιουργικής φωτογράφησης.
Φωτογραφίες: Studio Panoulis