This is a man’s world, But it wouldn’t be nothing, nothing without a woman or a girl!
This is a man’s world, this is a man’s world
But it wouldn’t be nothing, nothing without a woman or a girl
You see, man made the cars to take us over the road
Man made the train to carry the heavy load
Man made electric light to take us out of the dark
Man made the boat for the water, like Noah made the ark
This is a man’s, man’s, man’s world
But it wouldn’t be nothing, nothing without a woman or a girl
Man thinks about our little bitty baby girls and our baby boys
Man made them happy, ’cause man made them toys
And after man make everything, everything he can
You know that man makes money, to buy from other man
This is a man’s world
But it wouldn’t be nothing, nothing, not one little thing, without a woman or a girl
He’s lost in the wilderness
He’s lost in bitterness, he’s lost lost…
… Ακούω τη βαθιά φωνή του James Brown καθώς κατευθύνομαι με το αυτοκίνητο προς το Golden Hall με σκοπό να αγοράσω ένα blue jean στον Νικόλα. Τώρα θα σκεφτείς, και με το δίκιο σου, μωρό είναι ο Νικόλας που περιμένει από εσένα να του διαλέξεις blue jean? Όχι, απεναντίας, θα του άρεσε να πάμε παρέα, απλά επειδή άλλη η θεωρητική του επιθυμία να πάμε να διαλέξει ένα blue jean και άλλο στην πράξη -βαριέται θανάσιμα την διαδικασία του να δοκιμάζει ρούχα πριν τα αγοράσει-, το συγκεκριμένο blue jean του Νικόλα, αποτελεί την καλύτερη αφορμή για να πάω (μόνη μου) για άλλη μία φορά στο Golden Hall, την δεύτερη φορά μέσα στις τρεις τελευταίες ημέρες από την επαναλειτουργία των καταστημάτων. Υπάρχει άνθρωπος που αγοράζει blue jean χωρίς να το δοκιμάσει? Κι έστω κι αν υπάρχει, υπάρχει καλύτερος προορισμός από το αγαπημένο μου Εμπορικό Κέντρο?
Follow me…
“Σε περιμένω με espresso!” μου στέλνει μήνυμα ο φίλος μου Χρήστος Σκευαράκης, ο οποίος είναι και υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων της Diesel, όταν τον ενημέρωσα πως “I’m on my way, έρχομαι για blue jean Νικόλα”.
Όταν η Diesel ξεκίνησε σαν ένα denim brand το 1978, το όραμα του Renzo Rosso δε σταμάτησε στις επεξεργασίες και τα πλυσίματα του τζιν, αλλά επεκτάθηκε σε μία lifestyle έκφραση.
Παρόλο που η Diesel είναι πρωτοπόρος και δημιουργεί τάσεις στο denim, παρέχοντας μία εκθαμβωτική συλλογή σε τζιν με αμέτρητα υφάσματα και στυλ τα οποία συνδυάζουν την καινοτομία και την κληρονομιά στο έπακρο, το attitude του brand περικλείει και όλα τα επίπεδα της σύγχρονης καθημερινότητας.
Από ρούχα, αξεσουάρ και εσώρουχα μέχρι ρολόγια γυαλιά, αρώματα, έπιπλα, είδη σπιτιού, παιδικά ρούχα, η Diesel είναι παρούσα σε κάθε κομμάτι της καθημερινότητάς μας.
Και ναι, πάντα στο ισόγειο του Golden Hall, η επόμενη στάση μου είναι σε ένα από τα πιο αγαπημένα μου καταστήματα από όλο το Εμπορικό Κέντρο. Στο Type Center….
Οι λόγοι που το Type Center είναι ένας από τους πιο αγαπημένους μου προορισμούς μέσα στο Golden Hall είναι πολλοί, και το ό,τι εδώ προμηθεύομαι την ετήσια ατζέντα μου -η ατζέντα μου είναι ό,τι πιο πολύτιμο διαθέτω και κουβαλάω συνέχεια με ευλάβεια μαζί μου-, είναι μόνο ένας από αυτούς.
Στην συλλογή της Type Center περιλαμβάνεται μια εκτεταμένη γκάμα σε είδη δώρων μοναδικής ποιότητας και κομψότητας. Εδώ μπορούμε να βρούμε τα πιο εκλεπτυσμένα εργαλεία γραφής , είδη γραφείου, δερμάτινα αξεσουάρ, είδη καπνιστού, ρολόγια χειρός αλλά και προτάσεις για εταιρικά δώρα.
Στα καταστήματα Type Center βρίσκω ολοκληρωμένες προτάσεις για κάθε μορφή έντυπης επικοινωνίας, όπως προσκλήσεις γάμου και βάφτισης, κάρτες, επιστολόχαρτα, φακέλους και ότι έχει να κάνει με την τέχνη της εκτύπωσης γενικότερα. To έμπειρο προσωπικό μου προτείνει κάθε φορά λύσεις και ιδέες για κάθε εταιρική ή προσωπική μου ανάγκη, πάντα με την εγγύηση της Type Center.
Στον χώρο του δώρου προσωπικού ή εταιρικού ειδικότερα, το Type Center διαλέγει αντικείμενα που ξεχωρίζουν για την καλαισθησία τους, την κομψότητα και την χρηστικότητά τους. Εδώ φιλοξενούνται οίκοι όπως Chopard, Cartier, Montblanc, Graf Von Faber Castell σε αξεσουάρ και είδη γραφής, καθώς και η ιταλική Tibaldi με ιστορία στα εργαλεία γραφής για περισσότερο από 90 χρόνια . Ιδιαίτερου σχεδιασμού και ποιότητας είναι τα προϊόντα V-N-C (δερμάτινα είδη, σετ γραφείου, υγραντήρες και είδη καπνιστού). Στα Τype Center επίσης βρίσκω αυθεντικά εργαλεία γραφής και αξεσουάρ της Mercedes- Benz, Jaguar, Smart, Ferrari, Ducati αλλά και τα αξεσουάρ οργάνωσης της Filofax όπως και προτάσεις για υπέροχα ρολόγια.
Με την δημιουργία της η επιχείρηση έφερε καινοτομικές προτάσεις και στον χώρο της εκτύπωσης. Εξαιρετικής ποιότητας χαρτιά βαμβακερά 100%, πρωτοποριακές μέθοδοι εκτύπωσης, φαντασία στον σχεδιασμό, συνδυασμός τεχνολογικής υπεροχής με καλλιτεχνική δραστηριότητα αλλά και εμμονή στην λεπτομέρεια προσφέρουν ένα αποτέλεσμα απαράμιλλης φινέτσας και κομψότητας. Η Τype Center εισάγει αποκλειστικά στην Ελλάδα χαρτιά από τους πιο γνωστούς οίκους του εξωτερικού και αποτελεί την καλύτερη επιλογή για την προσωπική ή εταιρική σας έντυπη επικοινωνία.
Πίνω τον καφέ μου, χαζεύω κόσμο που μετά από πολύ καιρό απολαμβάνει τις βόλτες και τα ψώνια του στον ασφαλή αυτό προορισμό, συναντάω φίλους, συνεχίζω στο αγαπημένο μου attica, όπου μιας και υποσχέθηκα να μην μπω σε πειρασμούς για προσωπικά ψώνια, δίνω απ’ έξω ραντεβού με την Μικαέλα Δόξα, να ανεβούμε στο Men’s Department, και να ανακαλύψουμε τις καλύτερες προσφορές αλλά και τις νέες αφίξεις. Follow me…
Στα 12.000 πολυτελή τετραγωνικά και τέσσερα επίπεδα σύγχρονης αρχιτεκτονικής, έχουν συγκεντρωθεί τα πιο δημοφιλή και αγαπημένα επώνυμα brand names των κορυφαίων trend setters ανδρικής, γυναικείας και παιδικής μόδας, με περισσότερα 130 shop in a shop, 400 διαφορετικά brand names σε ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ και με το πιο αστραφτερό τμήμα καλλυντικών, με πολλές αποκλειστικότητες για την Ελλαδα, το attica στο Golden Hall καλύπτει όλες τις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών. Σήμερα εξερευνούμε τα εξαιρετικά κοστούμια, τα άψογα σακάκια, τις κομψές γραβάτες, τα μοντέρνα jeans και t-shirts για τους άντρες μας.
Βλέπω τον κόσμο να ψωνίζει, να κρατάει με προσοχή τις αποστάσεις ασφαλείας, να απολαμβάνει τις στιγμές του μέσα στο Ανδρικό Τμήμα του attica, όσο τις απολαμβάνουμε και εμείς.
Με αυτή τη σκέψη (και αυτόν τον καημό) προχωράω προς τον απόλυτο Ναό της ανδρικής κομψότητας….
Το όνομα Zegna αποτελεί πλέον ορόσημο της Ιταλικής μόδας και γνωρίζει να ικανοποιεί τις ανάγκες ενός σύγχρονου πολυάσχολου άντρα, που επιζητά πρακτικότητα και ταυτόχρονα άποψη στο outfit του. Έχοντας προβλέψει για τις επαγγελματικές και επίσημες περιστάσεις, αλλά και για τις πιο casual στιγμές της καθημερινότητας, η νέα συλλογή του Ermenegildo Zegna πληροί όλες εκείνες τις προϋποθέσεις για να κερδίσει μία θέση στην εκτίμηση και του πιο απαιτητικού πελάτη. Με περισσότερα από 100 χρόνια εμπειρίας στην ανδρική ένδυση, γνωρίζει καλύτερα από κάθε άλλον πως να δημιουργεί με έμφαση στη λεπτομέρεια ακόμη και το πιο απλό κοστούμι.
This is a man’s world
But it wouldn’t be nothing, nothing, not one little thing, without a woman or a girl
He’s lost in the wilderness
He’s lost in bitterness, he’s lost lost…
Dress Well, Feel Good, Live Passionately ή αλλιώς, να ντύνεσαι καλά, να νιώθεις όμορφα και να ζεις με πάθος, το μυστικό που μας δίδαξε το υπέροχο ταξίδι του Vardas από το 1939 μέχρι σήμερα. Στους χώρους που η Vardas θέλει να αισθανόμαστε άνετα και να βρίσκουμε συλλογές που μας εκφράζουν, μας ανεβάζουν την διάθεση, πάντα κοντά στις τάσεις της κάθε εποχής, κάνοντας το shopping μια ευχάριστη εμπειρία σε ένα μοντέρνο και φιλόξενο περιβάλλον.
Με δύναμη την εμπειρία και πολύ όρεξη για το καινούργιο που φέρνει η κάθε εποχή, η Vardas μας υποδέχεται στο κατάστημα του Golden Hall όπου όλα αυτά τα χρόνια φέρνει την ποιότητα και το design στα μέτρα μας.
Τελευταία στάση πριν ολοκληρώσω αυτή την συναρπαστική βόλτα σε ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει το Golden Hall στον άνδρα που ενδιαφέρεται για την εμφάνιση του, αποτελεί ένα από τα πιο κομψά brands, το Brooks Brothers! Αδυναμία μεγάλη και του Νικόλα επίσης.
Με έτος ίδρυσης το 1818, η Brooks Brothers είναι η παλαιότερη εταιρεία παραγωγής και εμπορίας έτοιμων ενδυμάτων της Αμερικής, και ο μόνος οίκος ρουχισμού παγκοσμίως που συνεχίζει να υφίσταται μετά από 200 χρόνια.
Πρόκειται για μια μάρκα που έχει εξοπλίσει ενδυματολογικά από Αμερικανούς Προέδρους έως σταρ του Χόλυγουντ και έχει καθιερωθεί ως ένα εμβληματικό brand που αποτελεί συνώνυμο της κλασικής κομψότητας και φινέτσας, και του απαράμιλλου διαχρονικού στυλ.
Ήταν η πρώτη που άρχισε να παράγει έτοιμα ραμμένα ενδύματα και συνέχισε σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας της να καινοτομεί με θρυλικά προϊόντα, όπως το non-iron πουκάμισο. (Εξ’ ού και αγαπημένο του Νικόλα, και κάθε δικηγόρου, I guess…)
Δύο αιώνες αργότερα, με συλλογές για άνδρες, γυναίκες και παιδιά, η Brooks Brothers εξακολουθεί με υπερηφάνεια να παράγει ρούχα ανυπέρβλητης ποιότητας, που αποτελούν επιτομή της κομψότητας και του διαχρονικού στυλ, μένοντας πιστή στις αξίες πάνω στις οποίες χτίστηκε και για τις οποίες εκτιμάται από τους πελάτες της.
Μεταξύ μας τώρα. Η αλήθεια είναι πως καμιά μας δεν τρελαίνεται να πηγαίνει για να ψωνίσει ανδρικά, έτσι? Όμως αν είναι να το κάνεις, κάντο στους καλύτερους, κάντο εκεί που θα περάσεις ωραία, που θα βρεις μαζεμένους τους πιο σημαντικούς Οίκους και την μεγαλύτερη ποικιλία. Κάντο στο Golden Hall. Εγώ αυτό έκανα, και πέρασα απίθανα!!!!