
Τρεις μέρες μετά από το The Pop Up Project “Take me to the Beach”, και αφού, πάντα μαζί με την Ιλεάνα, ζήσαμε όλα τα εύλογα συναισθήματα και καταστάσεις που ακολουθούν μία τόσο μεγάλη παραγωγή – ενθουσιασμός, εορταστικό δείπνο αμέσως μετά το τέλος του Pop Up, αϋπνία από την αδρεναλίνη, πρωινό ξύπνημα από πανηγυρικά μηνύματα και τηλέφωνα συμμετεχόντων για “συγχαρητήρια” και εκατέρωθεν “ευχαριστώ”, κούραση και η μελαγχολία που ακολουθεί το μεγάλο πάρτι- μοιράζομαι μαζί σας κάποια από τα πιο αγαπημένα στιγμιότυπα του Σαββάτου που μας πέρασε στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή, ενώ χαζεύοντας τα, ήδη τα αναπολώ…
Όλες οι φωτογραφίες είναι από τον φακό του Studio Panoulis.

Τα MediΠΡΙΝΟΥ μας τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους, και αποτέλεσαν τον Αποκλειστικό Χορηγό στο The Pop Up Project “Take me to the Beach!” Το κύρος της υπογραφής τους υπέγραψε όλα όσα ονειρευτήκαμε και τα έκανε πραγματικότητα!
Σας ευχαριστούμε όλους που ήσασταν εκεί…

Έχοντας μετακομίσει μόνιμα στην Αθήνα και ενθουσιασμένη με την τοπική κουλτούρα και τους ανθρώπους και υποστηρίζοντας τη σπουδαιότητα της σύνδεσης με τα προσωπικά βιώματα και τις ρίζες μας, η Πριγκίπισσα Τατιάνα -εν ονόματι Τατιάνα Μπλάτνικ– , βρήκε τον τρόπο να προωθήσει τα ελληνικά προϊόντα τα οποία όπως η ίδια πιστεύει μιλούν απευθείας στο μυαλό και στη ψυχή. Η Χριστίνα Φιλιαγκουρίδου και η Ελίνα Σμπώκου, ενθουσιασμένες από την ομορφιά και την ποιότητα της ελληνικής βιοτεχνίας είχαν πάντα την επιθυμία όχι μόνο να υποστηρίξουν τους βιοτέχνες σε τοπικό επίπεδο αλλά και να τους προωθήσουν ευρέως σε διεθνής αγορές. Το Σάββατο, συμμετείχαν στο The Pop Up Project με το “TRIA ETC”
Η μεγάλη ζήτηση για αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών ομορφιάς διαμόρφωσε την αναγκαιότητα σύζευξης της αισθητικής με την ιατρική, δημιουργώντας το νέο κλάδο, αυτόν της Επιστημονική Αισθητικής. Η σύζευξη, για να είναι αποτελεσματική, προϋποθέτει αμοιβαίο σεβασμό, αυστηρή οριοθέτηση των προσφερόμενων υπηρεσιών και εν τέλει αλληλοσυμπλήρωση από άρτια καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό.
Για την επίτευξη του στόχου επιβάλλεται αυστηρή επιλογή και εκπαίδευση κατάλληλου επιστημονικού προσωπικού με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά προσωπικότητας, κουλτούρας και επαγγελματισμού. Στα MediΠΡΙΝΟΥ δημιουργούν μαζί με το επιστημονικό προσωπικό τα γεγονότα και επιλέγουν μόνο ισότιμα μέλη στην ομάδα τους για να προσφέρουν προστιθέμενη αξία.
Αντιπροσωπεύουν τις πιο προηγμένες πιστοποιημένες εφαρμογές αντιγήρανσης, λιπογλυπτικής και αποτρίχωσης παγκοσμίως. Άμεσος στόχος του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης νέων υπηρεσιών των MediΠΡΙΝΟΥ είναι ο εντοπισμός και η μελέτη περαιτέρω εφαρμογών, προς την κατεύθυνση δημιουργίας καινοτόμων υπηρεσιών που συνδυάζουν επιστημονική γνώση, υψηλής ποιότητας δραστικών συστατικών και τεχνολογία αιχμής. Η Πολιτική Ποιότητας των MediΠΡΙΝΟΥ συνίσταται στην πλήρη ικανοποίηση του πελάτη και στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των Υπηρεσιών της. Για το σκοπό αυτό η εταιρεία εφαρμόζει Σύστημα Ποιότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Προτύπου ISO 9001:2000.
Τα MediΠΡΙΝΟΥ διαθέτουν βαθιά γνώση για την υπάρχουσα και αναπτυσσόμενη τεχνολογία.

Μετά από μία ιδιαίτερα δημιουργική και δραστήρια χρονιά, με την μία διοργάνωση να διαδέχεται την άλλη, το The Pop Up Project, πιο ανανεωμένο από ποτέ, υποδέχθηκε το καλοκαίρι με το Project: “Take me to the Beach”, το Σάββατο 19 Μαΐου, από τις 10 το πρωί έως τις 8 το βράδυ, στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή.
Ευχαριστούμε πολύ τους Υποστηρικτές μας: τα κρασιά Tsantali, τo Premium Event Rentals StyleBox, το Flower Shop Antoinetta Koutsouradi, το Catering του Museum Cafe και τα Παγωτά Kayak. Ευχαριστούμε ακόμα τον Χορηγό Επικοινωνίας Blond(con)fusion

Η Εβελίνα Παπαντωνίου, σχεδιάστρια της ANILEVE, έλαβε για άλλη μία φορά μέρος στο The Pop Up Project

Ο Γρηγόρης Γκουντάρας και η Ναταλί Κάκκαβα είναι άλλη μία νέα συμμετοχή στο The Pop Up Project, με το brand “Mr&Son”

Η Φαίη Μπέη και η Ιλεάνα Ισμυρίδη, μαζί με το έμπειρο team των συνεργατών τους και πενήντα από τις πιο ιδιαίτερες limited συλλογές Ελλήνων designers & brands, υποδέχθηκαν το πλήθος του κόσμου που αγαπά τα The Pop Up Projects, στην μεγαλύτερη γιορτή του καλοκαιριού, σε ένα από τα πιο εμβληματικά Μουσεία στην καρδιά της Κηφισιάς.
Οι δύο οικοδέσποινες των The Pop Up Projects που σύστησαν και στη συνέχεια καθιέρωσαν τα τελευταία χρόνια την Pop Up φιλοσοφία αγορών, με την πολυτέλεια της εμπειρίας και την αυτοπεποίθηση της γνώσης, προετοίμασαν για το πιο απαιτητικό κοινό της πόλης, μία διοργάνωση εφάμιλλη αντίστοιχων του εξωτερικού, με σκοπό την ανάδειξη των SS18 Συλλογών που φιλοξενούν, σε ένα μοναδικής αισθητικής περιβάλλον, όπως αυτό του Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή.

Για άλλη μία φορά τα λατρεμένα Ελληνικά παγωτά Kayak γλύκαναν με τις παγκοσμίως βραβευμένες γεύσεις τους. Αυτή την φορά, το The Pop Up Prohect-Take me to the Beach είχε γεύση Sea Breeze of Caramel & Almonds!

Η Θέλξη συμμετείχε στο The Pop Up Project με το επιχειρηματικό της στοίχημα που ακούει στο ευοίωνο όνομα Love, Play, Laugh!

Η Αντουανέτα Κουτσουράδη ανέλαβε για άλλη μία φορά όλα τα χρώματα και τα αρώματα του The Pop Up Project μέσα από τις ολόφρεσκες συνθέσεις της

Η Νίνα Βλάχου με μία αγαπημένη συλλογή από γραβάτες, ήταν μία από τις ξεχωριστές συμμετοχές στο The Pop Up Project “Take me to the Beach”
Φαίη & Ιλεάνα xxx
Powered By: Fay’s Control