Η Moët & Chandon, η πιο εμβληματική σαμπάνια στον κόσμο που φέτος γιορτάζει τα 150 χρόνια δημιουργίας της, γιόρτασε με τους εκλεκτούς της καλεσμένους, την λειτουργία του πρώτου Pop Up Store, στον πρώτο όροφο του Golden Hall.
Σε ένα περιβάλλον απόλυτα εορταστικό και κομψό, η Moët & Chandon υποδέχθηκε τους καλεσμένους της προσφέροντας την αγαπημένη Moët & Chandon Brut Imperial και τους καθοδήγησε να περιπλανηθούν στον κόσμο της μέσα από το μοναδικό της κατάστημα το οποίο διαθέτει όλη την πλούσια συλλογή του οίκου καθώς και μοναδικές εκδόσεις και σπάνιες φιάλες.
Οι προσκεκλημένοι είχαν τη δυνατότητα να χαράξουν τη δική τους personalized Moët Mini Imperial με το όνομα ή το μήνυμα της επιλογής τους, δημιουργώντας ένα ακόμα μοναδικό #moetmoment, ενώ ο brand ambassador της Moët & Chandon, Νικόλαος Γιαννόπουλος, μύησε τους καλεσμένους στα μυστικά της σαμπάνιας και πρότεινε τις ιδανικές γευστικές επιλογές οι οποίες αναδεικνύουν μοναδικά τις σαμπάνιες του οίκου και μπορούν να συνοδέψουν τις πιο μικρές και μεγάλες στιγμές.
To εορταστικό απόγευμα ολοκληρώθηκε με τα εξαιρετικά panettone και τα προσωποποιημένα bracelets by Moët & Chandon τα οποία δημιουργούνταν για κάθε έναν προσκεκλημένο ξεχωριστά.
#MoetGoldenPopUp
Φωτογραφίες: Studio Panoulis, Νίκος Καρανικόλας, Fay’s Control