ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

Πως να βοηθήσουμε την Κοινωνική, Ψυχολογική, Ακαδημαική εξέλιξη των παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες μέσα από Ψυχολογική Υποστήριξη και Ακαδημαική Τόνωση!

Με την ευκαιρία του best seller σεμιναρίου του Parentology, της Τζίνας Θανοπούλου στην Life Clinique Group, με θέμα “Μαθησιακές Δυσκολίες- Μύθοι & Αλήθειες, Διάγνωση & Αντιμετώπιση”, η γωστή Ed.M. M.A. HARVARD University, Ψυχο-Εκπαιδευτική Σύμβουλος – Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας Παιδιών, Εφήβων Οικογένειας, Ζευγαριών, Ψυχολογίας της Υγείας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Επικεφαλής Ψυχολογικού τμήματος Life clinic group  , αναλύει ένα θέμα που απασχολεί τους περισσότερους γονείς:  «Πως να βοηθήσουμε την Κοινωνική, Ψυχολογική, Ακαδημαική εξέλιξη των παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες μέσα από Ψυχολογική Υποστήριξη και Ακαδημαική Τόνωση»…

Από την Τζίνα Θανοπούλου

Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (ΜΔ) είναι παιδιά με ιδιαίτερα χαρίσματα. Παρόλες τις εν γένει δυσκολίες τους στην κατανόηση,  αποκωδικοποίηση, αποθήκευση, αναπαραγωγή και διαχείριση πληροφοριών, αυτά τα παιδιά έχουν μοναδικές ικανότητες στη γνώση, εξέλιξη, ακαδημαική και ψυχολογική, εάν έχουν δίπλα τους ευαισθητοποιημένους και καταρτισμένους Συμβούλους- Ψυχολόγους και Ειδικούς Εκπαιδευτικούς. Αυτοί μπορούν να πιστέψουν σε αυτά, να ξεμπλοκάρουν το δυναμικό τους και την ψυχή τους, να τα βοηθήσουν να πιστέψουν στον εαυτό τους και να  καλλιεργήσουν τις μοναδικές ικανότητές τους.

c0db1e59edce41a52a0b834efe6aa25f
Σε μια Παιδοκεντρική Εκπαίδευση, όπου οι ανάγκες  του παιδιού είναι το επίκεντρο, τα παιδιά  αυτά μπορούν να βοηθηθούν μόνο από ευαισθητοποιημένους συμβούλους – ψυχολόγους και ειδικούς εκπαιδευτικούς, ώστε να ξεμπλοκάρουν τις δυσκολίες τους να καλλιεργήσουν και εκτιμήσουν τα ταλέντα τους. Οι ψυχολόγοι και ειδικοί εκπαιδευτικοί μπορούν να γίνουν σημαντικοί «Καταλύτες» για τη γνωσιακή και συναισθηματική εξέλιξή τους.
Επίσης η επικοινωνία των Ψυχολόγων  και Εκπαιδευτικών με ευαισθητοποιημένους και ανοιχτόμυαλους γονείς είναι απαραίτητη . Μόνο η διαρκής και σωστή επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ συμβούλων-παιδιών -γονέων μπορεί να φέρει θετικό αποτέλεσμα για τη ζωή και εξέλιξη των παιδιών σε όλα τα επίπεδα.
Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά αυτά θα φύγουν από μια στιγματισμένη, περιθωριοποιημένη ζωή και θα μετακινηθούν  σε μια ζωή που θα τους δώσει την δυνατότητα για αυτοαποδοχή, αυτοπεποίθηση, ισορροπία, χαρά, δημιουργία και εξέλιξη.

Πηγές:  Davis Ronald , «Το δώρο της Δυσλεξίας» ( The Gift of Dyslexia).
Gardner Howard , » Frames of Mind».
Goleman Daniel, » Emotional Intelligence».
Mcloughlin David, » Adult Dyslexia, Assessment, Counseling and Training».
Reid Galvin, » Dyslexia, A Practitioner’s Handbook».
Schmidt John, » Counseling in Schools».
Smith Sally, » No Easy Answers, The Learning Disabled Child at Home and at School».

FACEBOOK_2-1

Η βραβευμένη από την UNESCO ψυχολόγος του Harvard και Επικεφαλής του Τμήματος Ψυχολογίας της Life Clinic Group, Τζίνα Θανοπούλου, μοιράζεται τεχνικές & κλειδιά που μπορούν να χρησιμοποιούν οι γονείς για να εμπνεύσουν τα παιδιά τους έτσι ώστε να καλλιεργήσουν μια ισορροπημένη προσωπικότητα και σημαντικές σχέσεις στη ζωή τους.

Η φιλοσοφία των σεμιναρίων που υιοθετούνται στη LIFE CLINIC GROUP βασίζεται ση θεωρία της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.) του DANIEL GOLEMAN και στη θεωρία του MINDFULNESS του JON KABAT-ZINN και πρόσφατης έρευνας του HARVARD MEDICAL SCHOOL STUDY CHILDREN AND ADULT DEVELOPMENT, του Dr. ROBERT WALDINGER, “WHAT MAKES A GOOD LIFE: Lessons on the longest study of Ηappiness”, Μαθήματα καλλιέργειας Ευτυχίας & Ισορροπίας στα παιδιά & ενήλικες

Τετάρτη 19/10/2016 – “ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ”
Μύθοι & Αλήθειες – Διάγνωση & Αντιμετώπιση

Τι πρέπει να ξέρουν οι γονείς για να βοηθήσουν αποτελεσματικά τα παιδιά τους στη διάγνωση και αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολίων, (Δυσλεξία, ΔΕΠΥ, Διάσπαση προσοχής, Υπερκινητικότητα κλπ).
Στο σεμινάριο θα δοθεί έμφαση στη σημασία της σωστής Διάγνωσης και σωστής Παρέμβασης από εξειδικευμένους επιστήμονες: Ψυχολόγους & Ειδικούς Εκπαιδευτικούς, ώστε τα παιδιά να λάμψουν με το μοναδικό τρόπο που έχουν ανάγκη.

error: Content is protected !!