ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

The Pop Up Project Store: Το Καθιερωμένο Shopping Project θα είναι μαζί μας για λίγο περισσότερο!

Συνέντευξη στην Κατερίνα Μανωλαράκη για το Αθηνόραμα

Μετά από τέσσερις απόλυτα επιτυχημένες διοργανώσεις στο  Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή, το The Pop Up Project προσκαλεί τους επισκέπτες του στο Golden Hall. Αλλάζει το Pop Up που είχαμε γνωρίσει; Όχι ακριβώς. Απλώς αποφασίζει να πάει λίγο παραπέρα.

Η Φαίη Μπέη και η Ιλεάνα Ισμυρίδη είναι τα δυο ανήσυχα πνεύματα της εγχώριας ελληνικής μόδας. Τα γυναικεία μυαλά που έφεραν, πριν από λίγα χρόνια, την έννοια του shopping σε ένα νέο επίπεδο, από εκείνο που είχε συνηθίσει το ελληνικό αγοραστικό κοινό.
Ενόψει λοιπόν των εγκαινίων του επιχειρηματικού τους εγχειρήματος, τις συναντήσαμε και μάθαμε από τις ίδιες όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν στη δημιουργία και τη λειτουργία του αγαπημένου μας θεσμού.

Πείτε μας λίγα λόγια για την πορεία των Pop up στο μουσείο Γουλανδρή; Το ξεκίνημα, την εδραίωση … Και κυρίως πως προέκυψε η ιδέα;
Η αρχή έγινε με την διοργάνωση ενός Φιλανθρωπικού bazaar στο Κλαμπ της Εκάλης, που αναλάβαμε παρέα. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας για έναν σπουδαίο Φιλανθρωπικό σκοπό, και το bazaar στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Η ιδέα λοιπόν που προέκυψε ήταν απλή: να φύγουμε από την λογική των “bazaar” και ιδίως αυτών με φιλανθρωπική χροιά, και να διοργανώσουμε ένα μεγάλο Pop Up Project, με καθαρά εμπορικούς σκοπούς. Να φύγουμε από την λογική της αίθουσας ενός ξενοδοχείου ή τον κήπο ενός Κλαμπ και σε έναν χώρο μοναδικής ιστορίας, βαρύτητας, αισθητικής και μοναδικότητας, να ανεβάσουμε τον πήχη ψηλά και να υποστηρίξουμε τους Έλληνες designers & brands με μία διοργάνωση που δεν θα έχει ξαναγίνει στην Αθήνα, ένα εμπορικό γεγονός για επισκέπτες με απαιτήσεις. Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή εμπιστεύτηκε την εμπειρία μας και φυσικά την αισθητική μας, ώστε να μας διαθέσει τους χώρους του για έναν τέτοιο εγχείρημα, ενώ η δυναμική του Fay’s Control μας βοήθησε ώστε το εγχείρημα μας να λάβει άμεσα μεγάλη δημοσιότητα.

Πως οι τέσσερις αυτές διοργανώσεις συνέβαλαν στη ανάπτυξη της νέας ιδέας;
Με την εμπειρία, τα αντανακλαστικά, το κύρος αλλά κυρίως το αστείρευτο κέφι που κουβαλάνε πλέον στην ιστορία τους. Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε πως αυτά τα Pop Up Projects στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή, τα οποία έχουν αγαπηθεί πολύ από το κοινό, θα συνεχίσουν να γίνονται δύο φορές τον χρόνο, μία τα Χριστούγεννα και μία στην αρχή κάθε καλοκαιριού.
Όμως, μία από τις έννοιες ενός πραγματικού Pop Up Project διεθνών προδιαγραφών είναι ακριβώς αυτή. Να μπορείς να πιάνεις τον παλμό της εποχής, του καταναλωτικού κοινού και των αναγκών των συνεργατών σου, που στην προκειμένη περίπτωση για εμάς είναι οι σχεδιαστές και τα brands που εμπιστεύονται την κρίση και το ένστικτο μας. Αν σε όλα τα παραπάνω προσθέσεις και τους κορυφαίους χώρους που στήνουμε μία τέτοια διοργάνωση, καταλαβαίνει κανείς εύκολα πως η επιλογή του Γνωστού Εμπορικού Κέντρου, του Golden Hall για το πρώτο μας Pop Up Project Store, ήταν μονόδρομος.

Η Φαίη και η Ιλεάνα είναι δυο διαφορετικές γυναίκες, δυο διαφορετικές προσωπικότητες; Τι ρόλο έχει παίξει αυτό στη συνεργασία σας; Τελικά είστε μια ψυχή κάτω από το ίδιο project ή έχετε αξιοποιήσει τις μεταξύ σας διαφοροποιήσεις στην υλοποίηση των project σας;

Είμαστε δύο διαφορετικές γυναίκες και διαφορετικές προσωπικότητες με κοινό όμως παρονομαστή: την παιδεία και την αισθητική. Έχουμε την ίδια διάθεση για δημιουργία, δεν παίρνουμε τους εαυτούς μας και πολύ σοβαρά όμως την ίδια στιγμή έχουμε έντονη την αίσθηση της υπευθυνότητας απέναντι σε όσους μας εμπιστεύονται.
Επίσης, είμαστε αρκετά έξυπνες ώστε να αφήνουμε η μία στην άλλη χώρο να χειρίζεται τις καταστάσεις όπου είναι καλύτερη. Αυτές οι διεργασίες συμβαίνουν αυτόματα όταν υπάρχει καλή χημεία, όπως υπάρχει με εμάς τις δύο.

Ποια είναι τελικά η έννοια του pop up concept ;
Δεν εφηύραμε τον τροχό, απλά δείξαμε τον σωστό τρόπο. Όσο κάποιοι νέοι σχεδιαστές και brands υπό την μορφή ενός “bazaar” προσπαθούσαν έως πρόπερσι να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να προμοτάρουν την δουλειά τους προσελκύοντας φίλους και γνωστούς σε αίθουσες ξενοδοχείων, η έννοια του Pop Up ανθούσε και θριάμβευε στις Μητροπόλεις του κόσμου. Χωρίς πρόθεση φυσικά αλλά με τις μικρές δυνάμεις τους, οι ίδιοι οι σχεδιαστές υποτιμούσαν τις Συλλογές τους προσκαλώντας τους εν δυνάμει αγοραστές σε “bazaar”. Όπου ούτε καν πραγματικά “bazaar” δεν ήταν αφού η έννοια ενός bazaar μπορεί να είναι είτε με συλλογές περασμένων σεζόν, άρα εκπτωτικές, είτε έχοντας Φιλανθρωπικό χαρακτήρα. Άρα, για ποιο  bazaar μιλάμε όταν οι σχεδιαστές στην ουσία θέλουν να δείξουν τις τρέχουσες συλλογές τους στις πραγματικές τους τιμές; Εμείς στην ουσία θελήσαμε να τους αποτραβήξουμε από αυτό το περιβάλλον και να τους αναδείξουμε μέσα από τις δυνατότητες ενός Pop Up Project. Και όχι μόνο αυτό, αλλά να είναι τόσο επιτυχημένο ένα Pop Up Project που στην πραγματικότητα να φαίνεται παρωχημένος οποιοσδήποτε άλλος τρόπος shopping. Ένα Pop Up πρέπει πρωτίστως να ξεχειλίζει από φρεσκάδα, νέες ιδέες, καινοτόμες προσεγγίσεις.

Μιλήστε μας λίγο για το νέο project.
Το νέο Project έρχεται υπό την μορφή ενός “Store”, στο Golden Hall. Σε ένα από τα ομορφότερα καταστήματα του, που όμως και πάλι εμείς πάμε να διαφοροποιηθούμε και να παρουσιάσουμε λίγο διαφορετικά την εμπειρία του Shopping.
Αντί να στήσουμε ένα pop up concept -κάτι που αισθητικά θα κλοτσούσε πολύ σε ένα περιβάλλον εμπορικού κέντρου- ή να προσπαθήσουμε να στήσουμε άλλη μία boutique σε ένα Εμπορικό Κέντρο που ήδη φιλοξενεί πανέμορφες boutique, εμείς στήνουμε ένα σκηνικό αισθητικής υπεροχής, που θα μοιάζει σαν να είναι βγαλμένο από τις σελίδες του Pinterest. Φυσικά, έχουμε την πολυτέλεια αυτής της επιλογής, αφού το δικό μας κατάστημα θα λειτουργήσει μόνο για τρεις εβδομάδες.
Επίσης, αν και θα υπάρχει φυσικά το προσωπικό του The Pop Up Project, τις Συλλογές θα τις εκπροσωπούν και θα τις παρουσιάζουν οι ίδιοι οι σχεδιαστές, όπως συμβαίνει σε κάθε Pop Up ανά τον κόσμο. Κανείς δεν μπορεί να δείξει και να προωθήσει καλύτερα την συλλογή του από τον ίδιο τον designer.
Τέλος, οι Συλλογές είναι επιλεγμένες έτσι ώστε να μην ανταγωνίζεται η μία την άλλη αλλά να την συμπληρώνει, όπως πάντα αν και όλες οι συμμετοχές κινούνται κάτω από μία κοινή αισθητική προσέγγιση καλύπτουν όλα τα γούστα, ενώ οι τιμές καλύπτουν όλες τις διαθέσεις. Και αυτό δεν είναι απλά ένα επαναλαμβανόμενο κλισέ, όντως σε μία κονσόλα μας -προσεκτικά πάντα τοποθετημένη από την συνεργασία του αρχιτεκτονικού μας team και την Interior Designer Partner μας, την Mavriki&Co- θα βρείτε ένα κόσμημα των 20 ευρώ, δίπλα σε ένα διαμάντι πολλών χιλιάδων ευρώ.

Μετά το Pop up στο Golden Hall τι να περιμένουμε;

Το τι να περιμένετε από τα Pop Up Projects είναι πάνω κάτω μία λογική εξέλιξη: ένα Pop Up Project σε ένα Ελληνικό νησί, σε μία Ευρωπαϊκή Μητρόπολη, σε ένα Χειμερινό θέρετρο… Οι εκπλήξεις θα βρίσκονται πάντα στα venues. Μετά από ένα Μουσείο, όπως αυτό της Φυσικής Ιστορίας ή ένα Εμπορικό Κέντρο, όπως το Golden Hall, δεν συμβιβάζεσαι εύκολα. Ο πήχης θα ανεβαίνει πάντα ακόμη πιο ψηλά.

The Pop Up Project-Golden Hall:
Λ. Κηφισίας 37Α 15123, Μαρούσι
Διάρκεια: Παρασκευή 20 Οκτωβρίου-Σάββατο 11 Νοεμβρίου

error: Content is protected !!