ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

Online event με την Κοπεγχάγη και κεντρικό στόχο τη βιωσιμότητα!

Η JYSK διοργάνωσε ένα online event για να τους παρουσιάσει τις νέες αφίξεις στην χειμερινή συλλογή της και σε αυτό το πλαίσιο αυτό η JYSK Ελλάδος, προσκάλεσε δημοσιογράφους και influencers, στο ξενοδοχείο Royal Olympic Hotel, όπου τηρώντας όλα τα μέτρα για την Covid – 19, τους δόθηκε η ευκαιρία να συνδεθούν live με τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο κέντρο της Κοπεγχάγης, και να μάθουν περισσότερα σχετικά με το πως δουλεύει η JYSK με τις νέες τάσεις έτσι ώστε να αναπτύσσει τη συλλογή των προϊόντων της αλλά και τι ενέργειες κάνει στον τομέα της βιωσιμότητας. Τραπέζια και καρέκλες τραπεζαρίας, αξεσουάρ κουζίνας και προϊόντα για την κρεβατοκάμαρα, ήταν μερικά από τα νέα προϊόντα για το σπίτι που η JYSK παρουσίασε, μέσω ενός livestream διάρκειας 45 λεπτών σε δημοσιογράφους και influencers, ταυτόχρονα σε όλη την Ευρώπη.

Ιωάννα Κούκου, Στέλιος Καφαντάρης

Μαρία Ακριβού, Στέλλα Μέλιγκαν

Νατάσσα Σιδηροκαστρίτου, Κώστας Δημόπουλος Sales & Marketing Manager JYSK Ελλάδας

Έλφη Αλεξανδρόγλου, Ευφροσύνη Πολυζώη

Στέλλα Παπαδάκη, Σμαρώ Κουρή

«Το να είσαι “trendy” πρέπει να συμβαδίζει με ενέργειες που προάγουν τη βιωσιμότητα. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα μας καλύπτουν πάντα τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών μας αλλά και ότι παράγονται με βάση τις αρχές της βιωσιμότητας. Παράλληλα με την παρουσίαση μερικών από των εξαιρετικών νέων προϊόντων μας θέλουμε να περάσουμε και αυτό το μήνυμα στη σημερινή παρουσίαση» εξήγησε τους καλεσμένους του livestream η Rikke Blæsild, Range & Design Manager στη JYSK, η οποία παρουσίασε τις τάσεις και τα προϊόντα σε αυτή την εκδήλωση.

Φωτογραφίες: Studio Panoulis

error: Content is protected !!