ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

O Arlin Graff ζωγραφίζει έναν Μακάο που συμβολίζει την συνεργασία των Havaianas με το Ινστιτούτο Οικολογικής Έρευνας IPÊ!

Το brand Havaianas πραγματοποίησε μια σειρά από ενέργειες, για τον εορτασμό των 15 χρόνων συνεργασίας του με το Ινστιτούτο Οικολογικής Έρευνας IPÊ.

Η πρώτη ενέργεια που διεξήγαγε ήταν η συνεργασία με τον γνωστό καλλιτέχνη graffiti, Arlin Graff, ο οποίος ζωγράφισε έναν τεράστιο τοίχο της πόλης.

Ο διάσημος street artist Arlin Graff, με καταγωγή από την Βραζιλία, σχεδίασε τα 3 νέα μοντέλα της φετινής συλλογής Havaianas IPÊ. Εξειδικεύεται στην απεικόνιση ειδών που ζουν στην πατρίδα του, την Βραζιλία και
βρίσκονται υπό εξαφάνιση. Ο Arlin ζωγράφιζε για πάνω από 6 ημέρες την τοιχογραφία του.

Η δημιουργία του απεικονίζει έναν κοκκινοπράσινο Μακάο, που αποτελεί μια όμορφη προσθήκη στην πόλη της Λισαβόνας, καθώς και μια πολύχρωμη υπενθύμιση για όλα αυτά τα υπέροχα πλάσματα που χρειάζονται την προστασία μας.

Το 7% των καθαρών εσόδων από τις πωλήσεις της συλλογής Havaianas IPÊ παρέχονται στο Ινστιτούτο Οικολογικής Έρευνας. Χάρη στα χρήματα που συγκεντρώνονται κάθε χρόνο έχει δημιουργηθεί ένα οικονομικό κεφάλαιο με μακροπρόθεσμη διάρκεια, μέσω του οποίου χρηματοδοτείται το έργο που πραγματοποιεί το ίδρυμα στο δάσος του Ατλαντικού, τη ζούγκλα του Αμαζονίου και την περιοχή Pantanal.
Το IPÊ δραστηριοποιείται πάνω από 21 χρόνια, με στόχο την προστασία της χλωρίδας και της πανίδας της Βραζιλίας. Διεξάγει έρευνες για τα ευπαθή και απειλούμενα υπό εξαφάνιση είδη, για την αποκατάσταση των τοπίων, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί πολλά ακόμη έργα που συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των τοπικών κοινοτήτων.


Η φετινή συλλογή Havaianas IPÊ περιλαμβάνει εικόνες εμπνευσμένες από την πανίδα και χλωρίδα της Βραζιλίας. Πολλά από τα είδη που απεικονίζονται είναι υπό εξαφάνιση και μελετώνται από το Ινστιτούτο. Η συλλογή αντικατοπτρίζει το μεγάλο εύρος των χρωμάτων και την ποικιλομορφία που χαρακτηρίζει τα δάση της Βραζιλίας, ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζει είδη που ζουν στη Βραζιλία αλλά συχνά είναι άγνωστα στο ευρύ κοινό.
Η πρωτοβουλία κορυφώθηκε με ένα μεγάλο party στο Clube Ferroviario, όπου υπήρχαν ειδικά διαμορφωμένοι χώροι που παρουσίαζαν περισσότερες πληροφορίες για τα 3 νέα σχέδια IPE και τα αντίστοιχα ζώα που απεικονίζονται σε αυτά. Μέσα στον χώρο υπήρχε και το χρονικό της συνεργασίας ανάμεσα στο IPE και το brand Havaianas, μέσω της οποίας έχουν πουληθεί πάνω από 14 εκατομμύρια ζευγάρια, αποφέροντας πάνω από 8 εκατομμύρια Ρεάλ Βραζιλίας (περίπου 2 εκ. ευρώ), για το έργο του Ινστιτούτου στον Αμαζόνιο.

error: Content is protected !!