Σε μία μεγάλη γιορτή με θεαματική συμμετοχή επισκεπτών, εξελίχθηκε το πολυαναμενόμενο event ομορφιάς και φροντίδας που συνδιοργάνωσαν η Natura Siberica και tofarmakeiomou, στο φυσικό κατάστημα Το Φαρμακείο Μου, στη Γλυφάδα. Από νωρίς το απόγευμα, ο πανέμορφα διακοσμημένος χώρος του φαρμακείου άρχισε να γεμίζει με την ενθουσιώδη ενέργεια των καλεσμένων αλλά και ενός εντυπωσιακού αριθμού περαστικών που συμμετείχαν σ’ αυτή την ξεχωριστή εμπειρία. Την παράσταση, όπως ήταν αναμενόμενο, «έκλεψαν» τα κορυφαία προϊόντα της Natura Siberica, τα οποία επιλέγονται από χιλιάδες καταναλωτές σ’ όλον τον κόσμο αλλά και την Ελλάδα, όπου τα τελευταία χρόνια η πορεία τους έχει υπάρξει πραγματικά ασταμάτητη. Στη φωτογραφία: Μπέττυ Μαγγίρα Ρούλα Σκέντζου Σταματίνα Τσιμτσιλή Θοδωρής Σακόπουλος Ελένη Μπέτα
Κατερίνα Καινούργιου Δημήτρης Αλεξάνδρου
Ελένη Μπέτα Φαίη Σκορδά Ρούλα Σκέντζου
Η Αντουανέτα Κουτσουράδη έφτιαξε ένα μαγικό σκηνικό με τις ανθοσυνθέσεις της, με το οποίο τόνιζε ακόμη περισσότερο την εμπειρία, την εξειδίκευση και τη φιλοσοφία της ομάδας της Natura Siberica, η οποία αξιοποιώντας τον τεράστιο φυσικό πλούτο της Σιβηρίας στο προϊοντικό της μείγμα, έχει χτίσει μία πανίσχυρη σχέση αγάπης και εμπιστοσύνης με το ελληνικό κοινό, μικρά δείγματα της οποίας μπόρεσαν όλοι να απολαύσουν, στο υπέροχο event λάμψης και ομορφιάς στη Γλυφάδα.
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του αυτοβιογραφικού βιβλίου του Λάκη Γαβαλά, στο wine bar Bodegas, στην Πάτρα. Το κοινό απόλαυσε τις αμίμητες χιουμοριστικές ατάκες του, έδειξε την αγάπη και τη συμπάθειά του, ενώ οι σέλφι φωτογραφίες ήταν ατέλειωτες! Αμέσως μετά τις ομιλίες, ο Λάκης Γαβαλάς υπέγραψε αντίτυπα και έκανε αφιερώσεις για πάνω από μια ώρα. Στο βήμα χαιρέτησε η wedding expert Άννα-Μαρία Ρογδάκη, (φωτογραφία) της Diamond Events, μιλώντας για ένα βιβλίο γεμάτο αλήθειες, το οποίο μετά την Πάτρα θα παρουσιαστεί στο Παρίσι.
Ευχαριστώντας τους παραβρισκόμενους όσο υπέγραφε το βιβλίο του, ο Λάκης Γαβαλάς είπε πως «45 χρόνια υπηρετεί τις γυναίκες γιατί όλα στη ζωή ξεκινούν από εκείνες». Τόνισε πως στη φυλακή τίμησε πως η ταυτότητά του λέει «Αρρεν», ενώ ομολόγησε αυτοσαρκαστικά πως «τον τύλιξαν σε μια κόλλα χαρτί αλλά αυτός ξέρει καλά από packaging».
Η καναδική εταιρεία πολυτελών ενδυμάτων Moose Knuckles λανσάρει την καμπάνια «Icons in Icons» με νέες σχεδιαστικές πινελιές για τη συλλογή της FW22. Η συλλογή Icons αποτελείται από τέσσερα βασικά στυλ τόσο για άνδρες όσο και για γυναίκες, συμπεριλαμβανομένου του Stirling Parka, του Jacket 3Q, του Ballistic Bomber, όλα φτιαγμένα στη νέα χρωματική παλέτα του φθινοπώρου. Για πρώτη φορά η συλλογή Icons περιλαμβάνει επίσης μια επιλογή γιλέκου για άνδρες και γυναίκες, το γιλέκο Montreal και το γιλέκο Lexington, αντίστοιχα. Η καμπάνια γυρίστηκε από τον διάσημο φωτογράφο Luis Alberto Rodriguez και σε styling από τον fashion editor και στυλίστα Carlos Nazario.
«Είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα για τη μάρκα να συνεργαστεί με τον Method Man και τη Natasha Lyonne για να γιορτάσει τη συλλογή Icons. Δημιουργήσαμε την απόλυτη συνέργεια συνδυάζοντας τις κληρονομιές τους και τα θεμέλια του brand μας», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Moose Knuckles, Victor Luis. «Και οι δύο προσωπικότητες είναι ισχυρές δυνάμεις και εμπνευστές στους αντίστοιχους τομείς τους, καθιστώντας τους τέλειες επιλογές ως πρόσωπα της εκστρατείας».
It’s good to know: Η Moose Knuckles, με έδρα το Μόντρεαλ του Καναδά, είναι ένας από τους κορυφαίους παραγωγούς πολυτελών εξωτερικών ενδυμάτων, αθλητικών ενδυμάτων και αξεσουάρ στον κόσμο. Η μάρκα ιδρύθηκε από Καναδούς, των οποίων η οικογενειακή κληρονομιά ανάγεται 100 χρόνια πίσω στην επιχείρηση κατασκευής ραμμάτων και πάρκα. Η Moose Knuckles κατασκευάζει ανθεκτικά ρούχα για τις πιο αδυσώπητες συνθήκες. Η μάρκα έχει γίνει παγκοσμίως γνωστή για την δέσμευσή της στο σχεδιασμό προϊόντων και την τεχνική τεχνογνωσία της. Η Moose Knuckles κυκλοφορεί στις μπουτίκ, στα αποκλειστικά διεθνή πολυτελή πολυκαταστήματα και στους ανεξάρτητους λιανοπωλητές.
Προϊόντα που επεκτείνουν και προσπερνούν τα όρια της εγχώριας delicatessen αρένας, μια αγοραστική εμπειρία που συνδυάζεται με την κομψότητα του χώρου και την τεχνογνωσία μιας ομάδας που έχει μυηθεί και γνωρίζει εις βάθος τι είναι πραγματικά fine. Αυτό είναι το Fine Foods Collection μέλος του Fine Group, μια συλλογή που συγκεντρώνει τα πιο premium εδέσματα απ’όλο τον κόσμο, από τα πιο εμβληματικά brands κι από δεξιοτέχνες εξειδικευμένους παραγωγούς. Επίσης η μόνη ελληνική εταιρία με δικό της brand χαβιάρι FFC Caviar, διεθνώς αναγνωρισμένο, και σε 8 διαφορετικές ποικιλίες από Ossetra μέχρι το πολύ σπάνιο Beluga Almas από το Ιράν. Στη φωτογραφία: Το Fine Foods Collection προσέφερε ένα εξαιρετικό μπουφέ από εκλεκτά εδέσματα, σε συνδυασμό με την σαμπάνια Barons De Rothschild, στο πάρτυ της Φιλανθρωπικής βραδιάς Όπερας που διοργάνωσε η ΕΛΕΠΑΠ για τα γενναία παιδιά της.
Με το Gold Award στην κατηγορία Best VIP & Luxury Travel Services διακρίθηκε η Mideast Travel Worldwide στα Greek Hospitality Awards 2022, τα βραβεία θεσμός που επιβραβεύουν τις καλύτερες επιχειρήσεις στον Ελληνικό τουριστικό κλάδο. Η διάκριση αυτή αποτελεί μια σημαντική αναγνώριση της Mideast για την παροχή Πολυτελών υπηρεσιών παγκοσμίως και έρχεται να συμπληρώσει, με μία ακόμη βράβευση, την πολυετή πορεία διακρίσεων της εταιρείας, στον τουριστικό κλάδο. Στη φωτογραφία: Κατερίνα Μούσμπε, Ιδρύτρια της Mideast Travel, Έλλη Βασιλειάδη, Marketing Designer, Μαρία Μούσμπε, Γενική Διευθύντρια Mideast Travel.
Με γνώμονα τη φιλοσοφία της μακροζωίας, της ομορφιάς και της πρακτικότητας έχοντας παράλληλα τη βιωσιμότητα στον πυρήνα της η Gingko Design από το 2011 έως και σήμερα δημιουργεί καινοτόμα και κομψά προϊόντα που έχουν κερδίσει μια σειρά από διεθνή βραβεία.
Χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με μια φρέσκια, μοντέρνα προσέγγιση δημιουργεί φωτισμό, αξεσουάρ και ρολόγια που φέρνουν κάτι πραγματικά ξεχωριστό στο χώρο.
Τα προϊόντα κατασκευάζονται από φυσικά υλικά όπως μπαμπού και ανακυκλωμένο ξύλο. Στόχος είναι η δημιουργία μοντέρνων και λειτουργικών προϊόντων που εντυπωσιάζουν με το στιλ τους και την αντοχή τους στο χρόνο.