ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

Last days of October…

Η επίσημη πρεμιέρα της ελληνικής ταινίας «Άκου ποιος μιλάει» με πρωταγωνιστή τον Μελέτη Ηλία και ένα all-star cast με καταξιωμένους ηθοποιούς, πραγματοποιήθηκε στα Village Cinemas στο The Mall Athens. Η αίθουσα Vmax Sphera των Village Cinemas γέμισε με φίλους, αγαπημένα πρόσωπα και συνεργάτες όλου του cast και των συντελεστών, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και παρευρέθηκαν στη λαμπερή πρεμιέρα.

ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ, ΜΕΛΕΤΗΣ ΗΛΙΑΣ, ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΡΟΣΟΥΛΗΣ
ΒΑΣΩ ΛΑΣΚΑΡΑΚΗ, ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΟΥΛΤΑΤΟΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ ΖΩΗ, ΙΩΑΝΝΑ ΣΡΟΪΤΕΡ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΘΕΟΧΑΡΗ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΣΣΑΝΔΡΙΝΟΣ
ΜΑΙΡΗ ΦΙΞ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΧΑΤΖΗ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΓΑΡΔΙΚΑ
ΛΑΚΗΣ ΓΑΒΑΛΑΣ, ΥΒΟΝΝΗ ΝΤΟΣΤΑ, ΠΛΑΤΩΝ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Το Moxy Athens City, υπό την διαχείριση της SWOT Hospitality της κορυφαίας εταιρίας hotel management, διοργάνωσε τα εγκαίνια της έκθεσης «Ψυχοσυνθεσ(ε)ις» του Κωνσταντίνου Ραμμίδη στα πλαίσια του Moxy Art Affair. Φιλότεχνοι, αλλά και εκπρόσωποι του δημοσιογραφικού και καλλιτεχνικού χώρου, έδωσαν το παρόν. Ακολούθησε party με μουσική και cocktails.

Γιώργος Βάλαρης Λουκία Ρηγάκη Κωνσταντίνος Ραμμίδης Νίκος Ψαθάς
Μελίτα Μουλιώτα Λίντα Μπόλου
Λουκία Ρηγάκη Βασίλης Παλαιολόγος

Το Safe Water Sports, o μη κερδοσκοπικός Οργανισμός για την ασφάλεια στη θάλασσα και τα θαλάσσια σπορ, με στόχο την πρόληψη των πνιγμών, διοργάνωσε ένα ξεχωριστό δείπνο στο Ecali Club. Kατά τη διάρκεια της υποστηρικτικής βραδιάς πραγματοποιήθηκε απολογισμός των δράσεων του Οργανισμού και παρουσίαση των νέων πρωτοβουλιών. Μέγας χορηγός της βραδιάς ήταν η εταιρία Varelas Home Design.

Μαρία Καρολίνα Ντάσιου, Μιχάλης Ζαμπίδης, Νίκος Βαρελάς, Στέλλα Γκαμπίνο
Νίκος Βαρελάς, Κώστας Μαρτάκης

Η Gruppo Cucine σε συνεργασία με την Miele, ένα κορυφαίο όνομα στον κλάδο των premium οικιακών συσκευών, εγκαινίασαν το πρώτο υβριδικό τους κατάστημα. Το νέο κατάστημα στην Βούλα, αντιπροσωπεύει τα καλύτερα στοιχεία των δύο brands, τα οποία συνδυάζονται μοναδικά μέσω της κοινής φιλοσοφίας τους: να δημιουργούν εμπειρίες, με πρωταγωνιστές την καινοτομία, την ποιότητα και το premium design. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή στρατηγική συνεργασία, μέσα από την οποία η Gruppo Cucine όσο και η Miele στοχεύουν να προσφέρουν μια ολιστική καταναλωτική εμπειρία, με έξυπνες λύσεις και εργονομικές προτάσεις έξω και πέρα από τα συνηθισμένα.

. O Θάνος Κυριαζής CEO της Miele Hellas, o ηθοποιός Αλέξανδρος Μπουρδούμης και ο Γιώργος Λεβεντάκης CEO της Gruppo Cucine.

Το Laguna Coast Foundation, με έδρα τη Στελίδα Νάξου, έχει δημιουργήσει τον οδικό χάρτη για το μεγαλύτερο έργο ανάπλασης στη νησιωτική Ελλάδα. Από τη στιγμή της παρουσίασής του, λίγους μήνες πριν, το έργο αυτό έγινε θέμα συζήτησης σε εγχώρια και διεθνή μέσα, δεδομένου ότι προβάλλει την ανάγκη για μια νέα προσέγγιση τουρισμού. Τονίζει τη βιωσιμότητα, την αυθεντικότητα και την ολιστική προσέγγιση, με επίκεντρο την προστασία και την αναγέννηση τόσο του περιβάλλοντος όσο και του ανθρώπου. Πρόκειται για μια έκταση περίπου 1000 στρεμμάτων, με κέντρο το καταφύγιο άγριας ζωής της Laguna, που αποτελεί σήμερα την πιο έντονα τουριστική ζώνη του νησιού. Είναι μια περιοχή όπου η ανθρωπότητα και ο πολιτισμός αναπτύχθηκαν πριν 2.000 χρόνια, η οποία ήταν αφετηρία του σημερινού πολιτισμού και αποτελεί ένα σημείο αναγέννησης της ζωής. Η πλούσια τοπική χλωρίδα και πανίδα περιλαμβάνει σπάνια είδη φυτών, θαυματουργά βότανα, καθώς και σπάνια πτηνά. Πρόσφατες επιστημονικές μελέτες αποκαλύπτουν πολλά ακόμα κρυμμένα μυστικά της Laguna Coast που σταδιακά ανακαλύπτουμε. «Δεν μπορεί η ελληνική θεογονία να είναι ένα παραμύθι. Μύθος δεν σημαίνει φανταστική ιστορία. Μύθος είναι η ιστορία του προϊστορικού ανθρώπου, όπως έφτασε σε μας από στόμα σε στόμα, διανθισμένη φυσικά με λογοτεχνικά, φανταστικά και υπερβολικά ενίοτε στοιχεία. Παρόλα αυτά μπορούμε να εντοπίσουμε μέσα στον μύθο τα αληθινά στοιχεία και να χρησιμοποιηθεί ο μύθος για την εξαγωγή χρήσιμων ιστορικών, πολιτιστικών, φυσικογεωγραφικών συμπερασμάτων.» Η νήσος της Νάξου είναι μια περιοχή που αποπνέει την αρχαία ιστορία και την μυθολογία της Ελλάδας. Από τους αρχαιοτάτους χρόνους, η Νάξος ήταν το σκηνικό πολλών μύθων, με το αρχαίο λιμάνι που βρίσκεται στη περιοχή της Λαγκούνα, να συνδέεται στενά με τις περιπέτειες του θεού Διόνυσου και του Θησέα με την αγαπημένη του, την Αριάδνη. Αυτοί οι μύθοι αντιπροσωπεύουν πολύ περισσότερα από απλές αφηγήσεις. Αποτελούν μια πύλη για την κατανόηση της ανθρωπότητας και της σχέσης μας με την φύση. «Για όποιον έχει ασχοληθεί με την γεωλογική και παλαιογεωγραφική εξέλιξη στην ευρύτερη περιοχή του Αιγαίου και ειδικότερα με τις μεταβολές που έγιναν τα τελευταία 18.000 χρόνια, είναι σαφές ότι τα θέματα που συναντάμε στην ελληνική μυθολογία συνδέονται με τις φυσικογεωλογικές διεργασίες και μεταβολές που λάμβαναν χώρα στην περιοχή αυτή», μας λέει η καθηγήτρια του Τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος Ν. Ευελπίδου. «Θα μου πείτε πώς το ξέρουμε. Ο γεωλόγος μπορεί να διαβάσει τις έμμεσες και άμεσες πληροφορίες που του δίνει η φύση και να τις συνθέσει για να κατανοήσει τα φαινόμενα, τις διεργασίες και την εξέλιξη μιας περιοχής στο χρόνο», συνεχίζει.

Το ελληνικό πρότυπο βιώσιμου τουρισμού μας ταξιδεύει στο χρόνο και στο μύθο.

Η νέα καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού «Ψάχτηκες;» από το ΥΓΕΙΑ & το ΜΗΤΕΡΑ, εμφανίζεται στις οθόνες μας, στο κινητό, στο δρόμους, θέτοντας ένα απλό, σαφές και καίριο ερώτημα σε όλους και όλες μας. Με το μήνυμα «Ψάχτηκες;», το ΥΓΕΙΑ και το ΜΗΤΕΡΑ προτρέπουν όλες τις γυναίκες να ενημερωθούν και να εξεταστούν έγκαιρα για τον καρκίνο του μαστού. Με σύμμαχο την επιστήμη και την τεχνολογία, κάθε γυναίκα κρατά στα χέρια της το πιο δυνατό όπλο ενάντια στον καρκίνο του μαστού, που δεν είναι άλλο από τον τακτικό προσυμπτωματικό της έλεγχο. Έναν έλεγχο που καμία γυναίκα δεν πρέπει να αμελεί. Στη νέα αυτή καμπάνια το ΥΓΕΙΑ και το ΜΗΤΕΡΑ ενώνουν τις δυνάμεις τους με ανθρώπους της τέχνης, της μουσικής και του αθλητισμού, που πρωταγωνιστούν σε ένα σποτ που αξίζει να δεις. Άνθρωποι που διαδίδουν την αναγκαιότητα της πρόληψης, της έγκαιρης διάγνωσης και της ενημέρωσης, µε το ηχηρό μήνυμα «Ψάχτηκες;».

Πολλές φορές μέσα στην προηγούμενη σεζόν και ειδικά μέσα στο καλοκαίρι σκεφτήκαμε πως θέλουμε να βελτιώσουμε κάτι στην εικόνα του προσώπου και του σώματός μας. Αυτό φυσικά δεν πρέπει να μας κάνει να νιώσουμε άσχημα με τον εαυτό μας, αντιθέτως, πρέπει να το δούμε σαν ένα όχημα εξέλιξης και επιθυμίας βελτίωσης, αφού πρώτα σταθούμε ένα λεπτό και αισθανθούμε υπέροχα με αυτό που είμαστε! Τα ευχάριστα νέα είναι ότι η σύγχρονη αισθητική ιατρική μπορεί να δώσει λύσεις και να προσφέρει βελτιώσεις που δεν απαιτούν από εμάς τίποτα παραπάνω από μια απόφαση, λίγο χρόνο, ένα μικρό budget και μια ανάγκη για όμορφη αλλαγή. Και όλα αυτά, χωρίς χειρουργικές διαδικασίες που ίσως δεν είμαστε έτοιμοι ή δεν χρειάζεται να ζήσουμε. Με αυτόν τον τρόπο, σε εξειδικευμένους χώρους όπως είναι τα SkourasMed όπου η γνώση και η επιστήμη συναντούν την φιλοξενία και την αγάπη για το φυσικό αποτέλεσμα, μπορούμε να δούμε την επιδερμίδα μας να βελτιώνεται και τη ψυχολογία μας να αλλάζει. Πώς όμως θα οργανώσουμε μια τέτοια όμορφη στρατηγική;

Τι πραγματικά χρειάζομαι;
Το πρώτο και βασικότερο που πρέπει να βάλουμε στη σκέψη μας είναι το τι έχουμε πραγματικά ανάγκη. Αν ξεκινήσουμε με το τι θα θέλαμε καλύτερο πάνω μας, ειδικά σε μια στιγμή χαμηλής αυτοπεποίθησης, τότε σίγουρα η λίστα θα μεγάλωνε απότομα. Οι πραγματικές ανάγκες μας, όμως, κρύβονται σε μια πιο μικρή καταγραφή και καμιά φορά δεν ξεπερνούν ένα με δύο σημεία που θα κάνουν ουσιαστική διαφορά στο πώς δείχνουμε και πώς νιώθουμε. Με ώριμη και απερίσπαστη σκέψη μπορούμε να τα βρούμε και αν έχουμε δυσκολία στο να το προσεγγίσουμε πιο εξειδικευμένα, να το συζητήσουμε με τους ειδικούς στα γραφεία των SkourasMed για να λάβουμε την κατάλληλη καθοδήγηση. Μόλις σκεφτούμε ή ακούσουμε το αποτέλεσμα που στ’ αλήθεια θέλουμε, τότε θα καταλάβουμε ότι αυτό είναι που χρειαζόμαστε και θα άμεσα θα προχωρήσουμε στο να το βελτιώσουμε. Σκεφτείτε έναν ειδικό της επιδερμίδας να μας λέει «Καταλαβαίνω από αυτά που μου λέτε ότι αυτό που χρειάζεστε είναι περισσότερη λάμψη» ή «Νιώθω ότι έχετε ανάγκη να βελτιώσετε λίγο το σημείο της κοιλιάς». Αν εκείνη τη στιγμή ένα «ΝΑΙ» ηχεί στα αυτιά μας, τότε Let’s go for it!

Είναι ζήτημα budget
Συχνά και εντελώς δικαιολογημένα βάζουμε τον παράγοντα των χρημάτων ως καθοριστικό για να πάμε παρακάτω σε μια θεραπεία. Είτε το ξεχνάμε τελείως νομίζοντας ότι είναι απαγορευτικό (ενώ δεν είναι), είτε θέλουμε πολλά και το νούμερο μεγαλώνει, είτε απλώς δυσκολευόμαστε μια συγκεκριμένη περίοδο και το αμελούμε. Όλα αυτά θέλουν απλώς αλλαγή αντίληψης και οργάνωση σκέψης για να απαντηθούν. Αρχικά, οι θεραπείες ιατρικής αισθητικής δεν είναι απαγορευτικές, αντιθέτως δίνουν αποτελέσματα σε πολύ προσιτές τιμές. Μάλιστα, στα SkourasMed υπάρχουν μηνιαίως προσφορές που καθιστούν ακόμη πιο ελκυστική μια πρώτη επαφή με μια θεραπεία, ενώ παράλληλα η εξέλιξη της γίνεται βήμα βήμα, βλέποντας αποτελέσματα και κρίνοντας αναλόγως χωρίς να εμπλέκονται πακέτα και αγορές συνεδριών που δεν χρειάζονται. Μια επίσκεψη ή ένα τηλεφώνημα θα μπορέσει να μας δώσει απαντήσεις και να μας κάνει να καταλάβουμε πως κάτι που μας φαίνεται δύσκολο οικονομικά, ίσως είναι πιο προσιτό ή απαραίτητο από ότι πιστεύουμε. Στο τέλος της ημέρας αφορά το πώς νιώθουμε και αυτό θα πρέπει να ανεβαίνει στη λίστα με τις προτεραιότητές μας.

Φτιάχνοντας την ατζέντα μου
Αφού, λοιπόν, καταλήξουμε σε αυτό που χρειαζόμαστε, τα συζητήσουμε και προχωρήσουμε, φτιάχνουμε μια πρώτη ατζέντα συνεδριών που αφορούν την πρώτη μας ανάγκη με βάση την εποχή και τα θέλω μας. Βελτιώνοντας αυτό, μπορούμε στη συνέχεια να δούμε κάτι άλλο, αφού έχουμε δει αποτελέσματα, έχουμε αισθανθεί εμπιστοσύνη και έχουμε επιτέλους απολαύσει κάτι για εμάς! Η ατζέντα αυτή θα ήταν υπέροχο να γεμίσει και με καινούριες καλές συνήθειες όπως τη διακοπή του καπνίσματος, την καλύτερη διατροφή, την άσκηση και την καλή ψυχολογία. Στα SkourasMed όλη αυτή η καθοδήγηση μπορεί και παίρνει φωνή μέσα από μια ομάδα ειδικών που ξέρουν πώς να μας αγκαλιάσουν ολιστικά. Μια νέα, πανέμορφη σεζόν μπορεί να ξεκινήσει για όλους εμάς. Αρκεί να το αποφασίσουμε!

Therapy Agenda – Πώς να οργανώσετε τις θεραπείες της σεζόν. Πρόσωπο και σώμα μπαίνουν στην πρώτη γραμμή αναγκών και ζητούν από εμάς προσοχή και φροντίδα. Ας οργανωθούμε! Στα SkourasMed όλη αυτή η καθοδήγηση μπορεί και παίρνει φωνή μέσα από μια ομάδα ειδικών που ξέρουν πώς να μας αγκαλιάσουν ολιστικά.

Η Έλενα Κοκκαλίδου, η beauty expert των επωνύμων, αναλύει τις θεραπευτικές ιδιότητες που προσφέρει το Gua Sha. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή τεχνική ανάπλασης και σύσφιξης του δέρματος για το πρόσωπο αλλά και τον λαιμό. Το μασάζ Gua Sha είναι θεραπεία χαλάρωσης από το στρες και την ένταση της καθημερινότητας μέσω της αποστράγγισης της λέμφου από τις τοξίνες. Καταπολεμά το πρήξιμο σε συνδυασμό με τεχνικές ανάπλασης και σύσφιξης της επιδερμίδας του προσώπου. Στόχος της θεραπείας είναι η αντιγήρανση. Η θεραπεία γίνεται με ειδικές πέτρες ροζ και μαύρου χαλαζία και είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος, κάθε φύλου, ανεξαρτήτου ηλικίας.

Η διαδικασία μασάζ προσώπου Gua Sha αποτελείται κυρίως από ανοδικές κινήσεις και στόχος είναι να ενεργοποιηθούν οι λεπτοί μυϊκοί ιστοί του προσώπου ώστε να επιτευχθεί η ανόρθωση του περιγράμματος. Αποτελείται επίσης από κινήσεις που ξεκινούν από τον κεντρικό άξονα του προσώπου προς τα έξω για λείανση των ρυτίδων, ρυθμικές κινήσεις και κατάλληλη πίεση ώστε να φέρει τα επιθυμητά αποτέλεσμα. Τα Gua Sha ακολουθούν συγκεκριμένες «γραμμές» στο πρόσωπο, οι οποίες εντοπίζονται βάσει των οδηγών σημείων από τον ειδικά εκπαιδευμένο θεραπευτή ή αισθητικό. Αυτό είναι σημαντικό για την λεμφική αποστράγγιση, που αποτελεί βασικό μέρος της θεραπευτικής διαδικασίας.

Το φθινόπωρο είναι η ιδανική περίοδος για να περιποιηθείς το πρόσωπό σου! Μάθε τα πάντα για την τεχνική μασάζ Gua Sha!

H Constance Jablonski και η Maggie Frerejean-Taittinger ζούσαν σε αντίθετες πλευρές του Ατλαντικού, μέχρι που συναντήθηκαν ξανά στο Παρίσι το 2019. Η Maggie, Διευθύντρια του Michelin Guide και η Constance, top model. Και οι δύο καθοδηγούνταν από μια αναζήτηση ευεξίας, ενάντια σε κάθε πιθανή δυσκολία. Κατά τη διάρκεια των κοινωνικών συναναστροφών τους, συνειδητοποίησαν πως τα μη αλκοολούχα και εκλεπτυσμένα ποτά είναι ανύπαρκτα. Έτσι η ιδέα για το French Bloom γεννήθηκε! Το αφρώδες κρασί χωρίς αλκοόλ, French Bloom, εκπροσωπείται στην Ελλάδα και την Κύπρο από την εταιρεία All About Gourmets. Μέσω της καινοτόμου γυναικείας επωνυμίας τους, το βραβευμένο ως το καλύτερο παγκοσμίως ρόφημα χωρίς αλκοόλ στα World Sparkling Wine Awards 2023, French Bloom, αποτελεί ένα εναλλακτικό και ελκυστικό ποτό για όσους θέλουν να γιορτάσουν την κάθε περίσταση κομψά και διαφορετικά, αξιοποιώντας στο έπακρο τις πολύτιμες στιγμές που μοιράζονται με φίλους και οικογένεια. Ένα μπουκέτο με όσα δημιουργούν οι αναμνήσεις! Το French Bloom είναι σχεδιασμένο σε αρμονία με την φύση, φτιαγμένο από 100% φυσικά και βιολογικά συστατικά, ενώ αποτελεί ένα ιδανικό κρασί χαμηλό σε θερμίδες. Από την συγκομιδή μέχρι την εμφιάλωση, είναι το αποτέλεσμα ενός ακριβούς μείγματος βιολογικών κρασιών Chardonnay και Pinot Noir και φυσικών συστατικών όπως το λεμόνι. Με την πεποίθηση ότι τα καλύτερα προϊόντα προέρχονται από την καλοσύνη της Γης, το French Bloom είναι απαλλαγμένo από χρωστικές, συντηρητικά, θειώδη και πρόσθετη ζάχαρη. Χάρη σε ένα εξαιρετικά τεχνικό αρωματικό μείγμα, προσφέρεται μια μοναδική γευστική εμπειρία. Πρόκειται για μια σύνθετη εξίσωση φυσικών συστατικών και την επίτευξη αρμονίας μεταξύ ορυκτότητας, έντασης, βάθους και φρεσκάδας. Ένα ταξίδι ευχαρίστησης όπου κάθε βήμα αποκαλύπτει μια νέα πτυχή τόσο τολμηρή όσο και ισορροπημένη. Πολλοί sommelier και mixologist έχουν ήδη ενσωματώσει το French Bloom στη συλλογή αναφορών τους για να δημιουργήσουν διαφορετικές, καινοτόμες και τολμηρές συνταγές. Τέλος, τα αρώματά του, συνδυάζονται τέλεια με τα πιο εκλεπτυσμένα γεύματα για εξαιρετικές συγκεντρώσεις με καλή παρέα.

French Bloom x AAG – Φτιαγμένο από 100% φυσικά και βιολογικά συστατικά, απαλλαγμένo από χρωστικές, συντηρητικά, θειώδη και πρόσθετη ζάχαρη! Το αφρώδες κρασί χωρίς αλκοόλ, French Bloom, εκπροσωπείται στην Ελλάδα και την Κύπρο από την εταιρεία All About Gourmets.

Η Ρούλα Κορομηλά και ο Μιχάλης Χατζηγιάννης στην τηλεοπτική συνεργασία της χρονιάς! Το «Σπίτι με το MEGA», η αγαπημένη τηλεοπτική συνήθεια του Σαββατόβραδου, ο λόγος για να μείνουμε εντός και να απολαύσουμε μοναδικά μουσικά ταξίδια, επιστρέφει για 5η σεζόν στο MEGA. Λαμπερή οικοδέσποινα και φέτος η Ρούλα Κορομηλά σε αυτή τη γεμάτη μελωδίες και αναμνήσεις τηλεοπτική διαδρομή. Η παρουσιάστρια με την αδιαμφισβήτητη και μοναδική ιστορία στην ελληνική τηλεόραση, που τιμά με εξαιρετικό τρόπο τους καλεσμένους της, αναδεικνύει τις πιο φωτεινές πλευρές τους και εκμαιεύει με ευαισθησία τις πιο συγκινητικές ιστορίες τους. Μαζί της, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, ένας από τους σημαντικότερους συνθέτες και τραγουδιστές της εποχής μας, θα είναι ο ιδανικός συνοδοιπόρος. Ο καταξιωμένος δημιουργός, δεν θα περιοριστεί μόνο σε αυτόν τον ρόλο: θα μας χαρίσει πολλές εκπλήξεις, ανεβαίνοντας στη σκηνή και συμμετέχοντας ενεργά σε αυτή τη μεγάλη μουσική γιορτή. Το «Σπίτι με το MEGA» ήταν εκεί για εμάς, σαν το πιο φιλόξενο σπίτι, όταν δεν είχαμε πού αλλού να πάμε για να περάσουμε καλά: στις δύσκολες και μοναχικές βραδιές της καραντίνας, πλημμύρισε τα δικά μας σπίτια με χαμόγελα, ειλικρινείς κουβέντες και άφθονη μουσική. Όλα αυτά τα χρόνια, το κατώφλι του έχουν περάσει τα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού πενταγράμμου και θα συνεχίσουν να το κάνουν μέσα από εκπομπές αφιερωμένες στο καλό τραγούδι όλων των ειδών. Σπουδαίοι ερμηνευτές που έχουν διανύσει πολλά χιλιόμετρα στη δισκογραφία, αλλά και ανερχόμενοι καλλιτέχνες, μουσικά αφιερώματα σε καταξιωμένους συνθέτες αλλά και θεματικές βραδιές που θα μας ξεσηκώσουν, όλα και όλοι θα χωρέσουν για μία ακόμη σεζόν σε αυτό το «Σπίτι».

«Σπίτι με το MEGA» – Ανοίγει τις πόρτες του ξανά με την πιο ανατρεπτική σύμπραξη της χρονιάς. Η Ρούλα Κορομηλά και ο Μιχάλης Χατζηγιάννης στην τηλεοπτική συνεργασία της χρονιάς!

Τα sneakers αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι κάθε γυναικείας ντουλάπας, ιδανικά για τις απαιτήσεις της καθημερινότητας στην πόλη. H τάση του athleisure αλλά και τα sneaker trends της νέας σεζόν, ορίζουν το street style και δημιουργούν εμφανίσεις από το πρωί έως το βράδυ, για το γραφείο ακόμα και την βραδινή έξοδο. Η συλλογή F/W 23-24 της Wonders Shoes μέσα από υλικά υψηλής ποιότητας, εντυπωσιακά σχέδια και μοναδικά χρώματα δίνει τον απόλυτο αέρα στιλ και κάνει κάθε εμφάνιση να είναι in fashion με επίκεντρο την άνεση.

. Η συλλογή F/W 23-24 της Wonders Shoes μέσα από υλικά υψηλής ποιότητας, εντυπωσιακά σχέδια και μοναδικά χρώματα δίνει τον απόλυτο αέρα στιλ και κάνει κάθε εμφάνιση να είναι in fashion με επίκεντρο την άνεση.

Τέλος, τα attica, μια από τις δυναμικότερες εταιρείες στο χώρο του retail μόδας και ομορφιάς, συνεχίζοντας έμπρακτα την καμπάνια Waste Is Not Our Style, παρουσιάζουν την πρωτοποριακή «Made To Last» τσάντα πολλαπλών χρήσεων μια τσάντα από νήμα 100% Seaqual® Yarn που συνδυάζει τη βιωσιμότητα, την πρακτικότητα στην καθημερινή ζωή και τον σύγχρονο σχεδιασμό. Η «Made To Last» τσάντα πολλαπλών χρήσεων, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το ελληνικό brand Kiohne, εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο των βιώσιμων ενεργειών στα πολυκαταστήματα attica, όπως είναι οι κάδοι ανακύκλωσης ρούχων και η σηματοδότητηση sustainable προϊόντων. Συνεπώς, αντιπροσωπεύει τη δέσμευση των attica για την προστασία του περιβάλλοντος και τη δημιουργία υψηλής ποιότητας προϊόντων που προσφέρουν βιώσιμες επιλογές στους καταναλωτές.

Τα κύρια χαρακτηριστικά της «Made To Last» τσάντας πολλαπλών χρήσεων είναι:

Η τσάντα είναι κατασκευασμένη από Seaqual® Yarn, ένα πολύ σύγχρονο πολυεστερικό νήμα που περιέχει ανακυκλωμένα πλαστικά από τη θάλασσα, συμβάλλοντας στη μείωση των πλαστικών αποβλήτων στους ωκεανούς. Ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός της τσάντας εμπνέεται από τη σύνθεση τριών στοιχείων: το σύμβολο της ανακύκλωσης, την αρχιτεκτονική της αρχαίας αγοράς και το λογότυπο του attica. Η βάση της γεωμετρίας και ο μινιμαλισμός σε συνδυασμό με την κυκλική οικονομία και το 0-waste στην παραγωγή έδωσαν τη δομή της τσάντας, η οποία απαρτίζεται από δύο διπλά κομμένα τραπέζια κομμάτια. Το μεγάλο καθρεπτισμένο σε μια ευρύχωρη βάση και το μικρό ενωμένο έτσι ώστε να σχηματίζει το χερούλι της τσάντας.
Η γραφιστική τέχνη του Δημήτρη Παπάζογλου και το DNA της Kiohne κάλυψε τα τραπέζια σχήματα με λέξεις που ενημερώνουν τον θεατή για τη σύσταση της τσάντας. H απλότητα μέσα από τη χρηστικότητα και η δομή είναι τα κυρίαρχα σημεία για να δημιουργηθεί μια τσάντα, 100% βιώσιμη και επίκαιρη. Η τσάντα σχεδιάστηκε από την ομάδα της Kiohne με έμφαση στην επαναχρησιμοποίηση, προσφέροντας μια βιώσιμη εναλλακτική λύση στις πλαστικές σακούλες μιας χρήσης.

Η «Made To Last» shopping bag είναι διαθέσιμη σε όλα τα πολυκαταστήματα attica, επιτρέποντας σε όλους τους επισκέπτες να συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος υιοθετώντας μία πιο βιώσιμη καθημερινότητα. Διατίθεται σε δύο χρώματα, λευκό και μαύρο και είναι αρκετά ευρύχωρη για να εξυπηρετήσει όλες τις ανάγκες.

error: Content is protected !!