ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

Σκι στα 1840 μέτρα και Ιππασία στις όχθες του Καρπενησιώτη…

Χθες το βράδυ επιστρέψαμε από το Καρπενήσι. Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που πάμε στο Καρπενήσι για σκι. Αν ήταν, δεν θα έγραφα για αυτό, θα πραγματοποιούσα δύο-τρεις επισκέψεις ακόμη, για να σιγουρευτώ πως η μαγεία του επιβλητικού τοπίου και η ανεξάντλητη ομορφιά του είναι πραγματικά, είναι όντως εκεί, είναι αληθινά, δεν είναι δημιουργήματα της φαντασίας , αλλά δώρα της φύσης.

xioni

xionodromikoΑν εξαιρέσουμε τις σποραδικές φορές που είχα επισκεφτεί μικρή το Καρπενήσι με τους γονείς μου, στην πραγματικότητα “κολλήσαμε” όταν η Ελμίνα ήταν τεσσάρων και ξεκίνησε τα μαθήματα σκι. Μέχρι τότε πηγαίναμε με λύσσα στον Παρνασσό, ο οποίος είναι πάντα ιδανικός για τα winter breaks μας , αλλά-sorry- σε καμία περίπτωση τόσο kids friendly όσο το Καρπενήσι…
Καταρχήν, το Χιονοδρομικό του Κέντρο. Στο Βελούχι Τυμφρηστού, στα 1840 μέτρα, και το κοντινότερο Χιονοδρομικό σε πόλη, σε ολόκληρη την Ελλάδα. Έχει μάθημα σκι η Ελμίνα στις 9 το πρωί και φεύγουμε από το ξενοδοχείο στις 8.45′! Ε, δεν υπάρχει…

sunny

Η Ελμίνα στον "Θησέα", η απολαυστικότερη πίστα κατά τη γνώμη της...

Η Ελμίνα στον “Θησέα”, η απολαυστικότερη πίστα κατά τη γνώμη της…

Οι...αγουροξυπνημένες σκιέρ Ιωάννα Μουτσίδη και Μαίρη Λιάπη, στο Χιονοδρομικό Κέντρο

Οι…αγουροξυπνημένες σκιέρ Ιωάννα Μουτσίδη και Μαίρη Λιάπη, στο Χιονοδρομικό Κέντρο

Το Ice Bar , για ένα κονιάκ μετά από το νυχτερινό σκι!

all whiteΚαι Ok! κάνουμε το σκι μας στο ως επί το πλείστον πάντα ολόφρεσκο χιόνι, κάνει και το παιδί το μάθημα του, και μετά τι; Οι επιλογές εδώ είναι πολλές και όλες συγκλονιστικές. Και το δικό μας πρόγραμμα είναι συνήθως το εξής:imagesΙππασία στις όχθες του Καρπενησιώτη όπου οδηγούν στο ιστορικό γεφύρι των Κορυσχάδων…Μαγεία! Το τοπίο σε συγκλονίζει. Η Ελμίνα πιστεύει ακράδαντα πως μέσα στο ποτάμι ζουν νεράιδες που την περιμένουν για να της κάνουν δώρα. Ίσως επειδή πέρυσι, σε μία βόλτα μας με τα άλογα βρήκαμε μία κόκκινη κορδέλα, και της είπαμε πως την άφησε εκεί η νεράιδα για αυτήν…Έκτοτε, το μυαλό της είναι πάντα στα νερά του ποταμιού, και εμείς, πάντα έχουμε κάτι μαζί μας για να να αφήσουμε κρυφά και να το βρει. Αν πιστεύει το ξενόφερτο παραμύθι του Άγιου Βασίλη, γιατί όχι και αυτό;

wild

river

Η αίσθηση της υπέροχης κούρασης που σε κατακλύζει, καταλαγιάζει με λουκούλλειο lunch με πέστροφα , δίπλα στο ποτάμι. Στο χωριό Γαύρος, στο “Σπίτι του Ψαρά”, να πάτε οπωσδήποτε! Extra tip: να κλείσετε τραπέζι δίπλα στην τζαμαρία, για να βλέπετε τη φύση και τα ζώα που ξεδιψούν δίπλα στο ποτάμι…Και να πιείτε τσίπουρο, μυρίζει τριαντάφυλλο…Θα έχετε επιλογή από τηγανιτή ή ψητή πέστροφα, δοκιμάστε και τις δύο, πάντως η ψητή είναι η αγαπημένη μου. Επίσης, να πάτε στο Βουτύρο, στον “Σπύθα”! Το χωριό είναι πανέμορφο και το εστιατόριο του Σπύθα από τα καλύτερα της ευρύτερης περιοχής.

Η θέα από το "Σπίτι του Ψαρά" στον Γαύρο

Η θέα από το “Σπίτι του Ψαρά” στον Γαύρο

Ψητή και τηγανιτή πέστροφα...

Ψητή και τηγανιτή πέστροφα…

Στο χωριό Βουτύρο

Στο Μοναστήρι του Προυσού

Μία άλλη επιλογή μετά το σκι είναι η κατάβαση rafting στο τμήμα του ποταμού από τη Γέφυρα του Γραβενίτη μέχρι τη βάση του Παρκιού. Θα περάσετε από το παλιό γεφύρι της Βίνιανης, σε μήκος 10 χιλιομέτρων. Και άλλες διαδρομές πολλές βέβαια, και η Ελλάδα σε όλη της την ομορφιά…

Παύλος και Κώστας Μπακογιάννης

Πεζοπορία στη Μαύρη Σπηλιά δεν προλάβαμε να κάνουμε, γιατί μας κάλεσαν ο Κώστας και η Κάλλια Μπακογιάννη στην παρέλαση του Καρνάβαλου , στην πλατεία του χωριού, μπροστά στο Δημαρχείο. Από την ημέρα που ο Κώστας εκλέχτηκε Δήμαρχος στο Καρπενήσι, η οικογένεια ζει μόνιμα εκεί. Τα παιδιά πάνε στο Δημόσιο Σχολείο της περιοχής, και η εκεί ζωή τους θα μπορούσε να είναι βγαλμένη από τις σελίδες ενός “Άρλεκιν”.
Το ίδιο βράδυ, το Χιονοδρομικό Κέντρο έκανε μεγάλο πάρτι με τους …so hot right now “Κόζα Νόστρα, και βραδινό σκι. Ε, είναι να μην εθιστεί το παιδί;

vasilias karnavalos
megaleiosamaras

Η πλατεία μπροστά στο Δημαρχείο

Καρπενήσι...

Καρπενήσι…

xartaetos

Η Ιωάννα Μουτσίδη στο κλίμα της Αποκριάς και του γλεντιού στη πλατεία του χωριού

wineΤι τύχη όμως…Και ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου Δευτέρα πέφτει, άλλο ένα ολοδικό μας τριήμερο. Και πέρυσι 25η Μαρτίου εκεί ήμασταν. Ο Κώστας και η Κάλλια μας προσκάλεσαν στο πανέμορφο οικογενειακό σπίτι για εορταστικό δείπνο με όλα τα τοπικά καλούδια.

Κώστας Μπακογιάννης, Μαρίνα Βερνίκου, στο οικογενειακό σπίτι στο Καρπενήσι

Συνιστώ τον συγκεκριμένο προορισμό ανεπιφύλακτα. Και αν δεν είστε και τόσο …active προσωπικότητες, αξίζει μία επίσκεψη στο “Saloon Park. Η τοπική Disneyland , όπου όσο εσείς θα πίνετε τον Irish coffee σας διαβάζοντας εφημερίδες, τα παιδιά σας θα κάνουν τη “μικρή” βόλτα μέσα στο πάρκο με τα πόνι, τοξοβολία, ράπελ και αναρρίχηση, ποδηλασία, τρενάκι western style, εναέριο πέρασμα, τραμπολίνο ή θα κάνουν βόλτες στην παιδική πίστα canoe…Πόσες επιλογές…

Το Saloon Park...

Το Saloon Park…

Μην επιστρέψετε όμως χωρίς να έχετε δοκιμάσει το Γαλακτομπούρεκο στην πλατεία του Μεγάλου Χωριού και χωρίς να αγοράσετε Προσιούτο!

Έχω και άλλα tips, τα αφήνω για την επόμενη εβδομάδα…Συνεχίζεται…

error: Content is protected !!