Με ένα exclusive ανδρικό event,γιόρτασε την ανακαίνιση του χώρου ανδρικής μόδας τo attica, στον πρώτο όροφο του πολυκαταστήματός του, στο City Link, στην καρδιά της Αθήνας, επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο ότι αποτελεί έναν κορυφαίο shopping προορισμό. Αγαπημένοι φίλοι των πολυκαταστημάτων attica από τον χώρο των media, της τηλεόρασης και της μόδας, είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο ανανεωμένο ανδρικό τμήμα και να γνωρίσουν αγαπημένα contemporary brands που φιλοξενεί, μεταξύ των οποίων: Burberry, Stone Island, Kiton, Philipp Plein, Kenzo, Dsquared2, James Perse, Common Projects, Corneliani, Canali, Santoni, Canada Goose, Moose Knuckles, Bogner, C.P. Company, Paul Smith, Versace, The Kooples, Zadig & Voltaire, Sandro, Dondup, Karl Lagerfeld, Michael Kors, American Vintage, RRD.
Ειδικά για το event είχε στηθεί ένα Acqua di Parma corner με premium προϊόντα ανδρικής περιποίησης από τη σειρά Barbiere. Παράλληλα, όλοι έλαβαν μέρος σε μια διαδραστική φωτογράφιση από τον φωτογράφο μόδας Σπύρο Χαμάλη, ο οποίος είχε δημιουργήσει ένα μικρό στούντιο, όπου πρωταγωνιστές ήταν οι καλεσμένοι και μερικά αγαπημένα key fashion items από τα brands που φιλοξενούνται στο ανανεωμένο τμήμα ανδρικής μόδας. Αυτή την μοναδική, for men’s only βραδιά, υποστήριξε το Ιρλανδέζικο Whiskey Bushmills με τα ξεχωριστά και ευφάνταστα cocktails του και τη μοναδική του γεύση.
It’s a Men’s World…
Φωτογραφίες: Papadakis Press