H Empiria του Αντώνη Ηλιόπουλου και της Κάλιας Κωνσταντινίδου ως συνώνυμο της φιλοξενίας της χώρας μας!
Με μια εντυπωσιακή παρουσίαση στο μέγαρο Amalias 36 στο κέντρο της Αθήνας, όπου έδωσε το παρόν σύσσωμος ο δυναμικός κλάδος του ελληνικού Τουρισμού, με επικεφαλής τον αρμόδιο υπουργό Βασίλη Κικίλια και την υπουργό Σοφία Ζαχαράκη, έγινε το απόγευμα της Πέμπτης, η αποκάλυψη της νέας εποχής για τον ξεχωριστό όμιλο ξενοδοχείων, που με μεράκι έχουν χτίσει εδώ και 30 χρόνια ο Αντώνης Ηλιόπουλος και η σύζυγός του Κάλια Κωνσταντινίδου.
Η πρωτοπόρος εταιρεία τους, μέχρι πρότινος KanavaHotels & Resorts, στην οποία ανήκουν μεταξύ άλλων τα εμβληματικά ξενοδοχεία Vedema, aLuxuryCollectionResort, Mystique, aLuxuryCollectionHotel, και Istoria, aMemberofDesignHotels στη Σαντορίνη, καθώς και τα Parilio, aMemberofDesignHotels και Cosme, aLuxuryCollectionHotelστην Πάρο, μετονομάζεται πια σε EMPIRIAGroup, αλλάζοντας όχι μόνο τον λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα, αλλά εξελίσσοντας ταυτόχρονα και το ουσιαστικό όραμά της για την ποιότητα της φιλοξενίας στη χώρα μας.
Όπως τόνισαν οι ιδρυτές κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, μπροστά σε ένα κοινό εξεχόντων φίλων και συνεργατών από την οικογένεια του τουρισμού και τον ευρύτερο επιχειρηματικό τομέα, «Είμαστε πρωτοπόροι στην παροχή εμπειριών υψηλού επιπέδου. Για εμάς η λέξη Empiria, δε μεταφράζεται και δεν εξηγείται απλά με τη έννοια «εμπειρία». Την αντιμετωπίζουμε σαν κάτι πολύ περισσότερο, κάτι πολύ μεγαλύτερο, ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Κάτι σαν αυτό ακριβώς που προσφέρουμε. Μοναδικές, αξέχαστες εμπειρίες».
Και συμπλήρωσαν: «Δημιουργούμε χώρο για τη χαρά. Αυτός είναι ο σκοπός μας, ο στόχος μας, το κίνητρο πίσω από ό,τι κάνουμε. Είναι ο λόγος που υπάρχουμε. Η κινητήριος δύναμη που μας εμπνέει και μας καθοδηγεί σε κάθε μας κίνηση. Ο στόχος μας είναι ξεκάθαρος. Να είμαστε οι ηγέτες στην τέχνη της φιλοξενίας. Να προσφέρουμε, σταθερά και αδιάλειπτα, υπηρεσίες υψηλού επιπέδου τέτοιες που να έχουν τη δύναμη να αναβαθμίζουν κάθε εμπειρία φιλοξενίας ξεχωριστά.»
Για το νέο brand EMPIRIA, οι ιδρυτές ανέπτυξαν με τους συνεργάτες τους μια πολύ ιδιαίτερη εταιρική ταυτότητα, αναγνωρίσιμη και δυνατή.
Τι μου έμεινε από το manifesto του EMPIRIA Group, που με γέμισε θετική ενέργεια και προσμονή για το Ελληνικό καλοκαίρι
?Χαρά. Βρίσκεται μέσα μας.
?Η αίσθηση προσμονής που έχεις περιμένοντας την πόρτα να ανοίξει, έτσι ώστε το φως να ξεχυθεί επιτέλους προς τα έξω.
?Η Empiria δημιουργεί χώρο για να ελευθερωθεί η χαρά.
?Χώρο για ξεχωριστές εμπειρίες που μας συνδέουν με καθετί ουσιαστικό.
?Χώρο για εξερεύνηση και ανακάλυψη, χαλάρωση και ισορροπία.
?Χώρο για αυθορμητισμό, εκεί όπου η χαρά ανθεί σε όλες τις υπέροχες εκφάνσεις της.
?Ας αφεθούμε στην πλούσια εμπειρία του ελληνικού πολιτισμού.
?Ας αφήσουμε πίσω μας τις προσδοκίες μας και ας συνδεθούμε ξανά με τον πυρήνα της ύπαρξής μας.
?Στον δικό μας χρόνο.
?Αναζητώντας εσωτερικά τη δική μας χαρά.
Empiria. Δημιουργούμε χώρο για τη χαρά!
Φωτογραφίες: Studio Panoulis