ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

Οι Artisans μας μυούν στην “Τέχνη της βραδύτητας” ή αλλιώς, “The Art of Slow”…

Την Πέμπτη το απόγευμα αναβίωσε μια τάση που περιμέναμε 100 χρόνια, με το παρθενικό event των ARTISANS. Σε μια εποχή μαζικών υπηρεσιών, ασθματικής ταχύτητας και προϊόντων μιας χρήσης, οι Artisans πηγαίνουν κόντρα στο ρεύμα. Ο νέος θεσμός εστιάζει στην « τέχνη της βραδύτητας » και αναδεικνύει τους οραματιστές που δημιουργούν χειροποίητα κομψοτεχνήματα και προσφέρουν σπάνιες εμπειρίες.

Στο Artisanal της Κηφισιάς, ο δημιουργός των ARTISANS, Κίμων Φραγκάκης υποδέχθηκε τον δημιουργό της TAF, Γιάννη Ταλούμη, ο οποίος μας μύησε στα μυστικά του καφέ και μας ταξίδεψε σε τροπικές φυτείες, εκεί όπου γεννιούνται τα πολύτιμα «κεράσια» του καφέ.

Follow me…

Ηθοποιοί όπως ο Ρένος Χαραλαμπίδης και ο Γιώργος Νανούρης, προσωπικότητες όπως η φωτογράφος Μάρα Δεσύπρη και ο δημιουργός του Yatzer Κώστας Βογιατζής και δεκάδες ακόμα άνθρωποι της τέχνης, των media και του επιχειρείν, βρέθηκαν στο πολυτελές όσο και μποέμ στέκι της Κηφισιάς που στεγάζεται σε ένα ιστορικό κτίριο 100 και πλέον ετών. Και είχαν την ευκαιρία να μυηθούν στη μαγεία του εκλεκτού καφέ, του φίνου κασμίρ και να απολαύσουν το κορυφαίο ρούμι Zacapa 23, τόσο στην ατόφια μορφή του, όσο και σε ένα κοκτέιλ-έκπληξη με καφέ TAF.

O εμπνευστής του θεσμού Κίμων Φραγκάκης αναφέρθηκε στις αρχές του νέου θεσμού και κάλεσε στο πόντιουμ το τιμώμενο πρόσωπο και δημιουργό της TAF, Γιάννη Ταλούμη.

Ο Θάνος Μπάφας της Nissan και ο Ηλίας Μαμαλάκης είχαν την ευκαιρία να ζήσουν τη γευσιγνωσία του φρεσκοκομμένου καφέ και να συζητήσουν για τα αρώματα διαφορετικών ποικιλιών.

O Artisan Tailor Βασίλης Μπουρτσάλας του Bespoke Athens.

To Zacapa 23 προσφέρθηκε με τρούφες από σοκολάτα Jivara της Valhrona που υπέγραφε ο σεφ του Artisanal, Δημήτρης Δημητριάδης.

Η brand ambassador των reserve brands της Diageo Άντζελα Μαριδάκη οσφραίνεται τον φρεσκοκομμένο καφέ TAF.

Γιώργος Νανούρης, Κίμων Φραγκάκης.

Πλαισιωμένος από τα απαλότερα κασμίρια της Falconeri, του Ιταλικού brand που προσφάτως άνοιξε διώροφο κατάστημα στο Golden Hall, ο Γιάννης Ταλούμης μοιράστηκε με τους 100 τυχερούς προσκεκλημένους μικρές λεπτομέρειες που μόνο ένας μαιτρ του καφέ και φετιχιστής της ποιότητας γνωρίζει.

Η γωνιά με τα πανάλαφρα κασμίρια του οίκου Falconeri που άνοιξε πρόσφατα διώροφο κατάστημα στο Golden Hall

Sprezzatura! Ελισάβετ Κατσαμάκη, Κίμων Φραγκάκης, Μανώλης Τζατζιμάκης.

Όλοι οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ζήσουν τη γευσιγνωσία του φρεσκοκομμένου καφέ και να συζητήσουν για τα αρώματα διαφορετικών ποικιλιών. Ορισμένοι, όπως ο δημοσιογράφος και σεφ Ηλίας Μαμαλάκης έκαναν και τις δικές τους παρατηρήσεις από μικροφώνου ενώ όλοι κράτησαν σημειώσεις στην έντυπη γευστική «παλέτα» που είχαν στο τραπέζι τους.

Η φιλοδοξία του Γιάννη Ταλούμη εδώ και μια δεκαετία είναι, με αφετηρία την Ελλάδα, να δημιουργήσει ροφήματα που θα πρωταγωνιστούν στο περίφημο «τρίτο κύμα» του καφέ σε όλο τον πλανήτη. Για αυτό κάθε χρόνο τόσο τα χαρμάνια του όσο και οι baristi του βραβεύονται διεθνώς, ενώ ο ίδιος θεωρείται μια από τις πλέον σεβαστές προσωπικότητες της παγκόσμιας οικογένειας του καφέ.

Η βραδιά ξεκίνησε με τον Κίμωνα Φραγκάκη που φορούσε το αργυρό pin των Artisans στο πέτο του Falconeri σακακιού του, να υποδέχεται τους καλεσμένους. Λίγο μετά τις 18:30 ο εμπνευστής του θεσμού κάλεσε στο πόντιουμ τον πρωταγωνιστή της βραδιάς για να του απονείμει το χρυσό pin των Artisans και να δοθεί το σήμα της προβολής ενός βίντεο – αφιερώματος στον Έλληνα πρωτοπόρο του καφέ. Στη συνέχεια, το μικρόφωνο πήρε ο Γιάννης Ταλούμης για να διευθύνει τη διαδικασία του cupping, δηλαδή της δοκιμής του καφέ και της εκπαίδευσης στην πρόσληψη των αρωμάτων και των γευστικών του αποχρώσεων.

Με την ολοκλήρωση της γευσιγνωσίας, η PR manager των Reserve Brands της Diageo Πηνελόπη Ζαούδη απευθύνθηκε στους 100 aficionados για να ξεδιπλώσει τις αξίες που συνδέουν το ultra premium ρούμι Zacapa 23 με τον εκλεκτό καφέ TAF. Μεταξύ άλλων, μάθαμε ότι στην περιοχή του Zacapa τα κεράσια του καφέ Finca Las Minas της Taf και τα βαρέλια του Zacapa 23, ακολουθούν αντίστροφες πορείες:

Τα κεράσια του καφέ που μεγάλωσαν στα ηφαιστειακά βουνά, κατεβαίνουν στα πεδινά για να στεγνώσουν, ενώ το παρθένο νέκταρ των ζαχαρότευτλων που γίνεται ρούμι ανεβαίνει στα υψίπεδα της περιοχής όπου η χαμηλή θερμοκρασία και η έλλειψη οξυγόνου επιβραδύνουν την ωρίμαση, χαρίζοντας πολυπλοκότητα και βάθος στο blend. Σύμφωνα με την τέχνη της βραδύτητας ή το «art of slow» όπως είναι το motto του Zacapa.

H PR manager των Reserve Brands της Diageo Πηνελόπη Ζαούδη απευθύνθηκε στους 100 aficionados για να ξεδιπλώσει τις αξίες που συνδέουν το ultra premium ρούμι Zacapa 23 με τον εκλεκτό καφέ.

To κοκτέιλ Zacapa old fashioned που σερβιρίστηκε στο τέλος περιλάμβανε μεταξύ άλλων κρύο καφέ TAF και σοκολάτα Valhrona περιεκτικότητας 70% σε κακάο.

Η πρώτη συνάντηση των Artisans έκλεισε με την ομάδα του Artisanal να προσφέρει finger food με την υπογραφή του σεφ Δημήτρη Δημητριάδη, ενώ η Reserve Brand ambassador της Diageo Άντζελα Μαριδάκη, πρότεινε ένα κοκτέιλ-έκπληξη με Zacapa, πικρή σοκολάτα Valhrona και κρύο καφέ Taf, ως επίλογο σε μια εξαιρετική βραδιά.

Λίγο πριν την έναρξη της εκδήλωσης ο Νίκος Δαδίτσιος πρόβαρε τα ανοιξιάτικα looks της Falconeri.

Γιάννης Ταλούμης, Τζίνα Κωνσταντοπούλου

Kώστας Βογιατζής – Yatzer, Μάρα Δεσύπρη

Ρένος Χαραλαμπίδης

Το έμβλημα των Artisans, ένα μινιμαλιστικό Α, δέσποζε σε πολλές μορφές στο χώρο του Artisanal

Πηνελόπη Ζαούδη, Γιάννης Ταλούμης

Η sartorial παρέα των Φοίβου Στρουγγάρη, Παναγιώτη Γρηγορίου και Νεκτάριου Ντάλλα.

H σχεδιάστρια του οίκου Kimalé Irène Mamfredos με το διεθνές μοντέλο Ισμήνη Παπαβλασσοπούλου.

It’s good to know: Το νέο media brand παρουσιάζει τους σύγχρονους Αριστοτέχνες που δημιουργούν κομψοτεχνήματα με το χέρι και προσφέρουν μοναδικές υπηρεσίες και σπάνιες εμπειρίες.

Όπως οι τεχνίτες της προ-βιομηχανικής εποχής έτσι και οι σημερινοί Artisans, δημιουργούν χειροποίητα προϊόντα και προσφέρουν μοναδικές υπηρεσίες με μεράκι και αφοσίωση, αναδεικνύοντας ένα αυθεντικό lifestyle με νόημα. Αφήνοντας τη δική του σφραγίδα με δημιουργίες που έχουν διάρκεια, και εμπειρίες που γεννούν αναμνήσεις, κόντρα στην «fast food & fast fashion» φρενίτιδα του καιρού μας.

Αυτός είναι και ο ρόλος του νέου media brand: να αναδείξει τόσο τους μάστορες των εφαρμοσμένων τεχνών και των παραδοσιακών επαγγελμάτων που έχουν απομείνει, αλλά κυρίως να φέρει στο προσκήνιο τους Artisans της νέας εποχής. Τους οραματιστές που δίνουν πνοή ποιότητας και μαστοριάς σε προϊόντα και υπηρεσίες, και κάνουν τη ζωή μας πιο όμορφη.

Η αρχή έγινε με τον δημιουργό της TAF Γιάννη Ταλούμη ενώ και άλλοι σύγχρονοι Artisans -όπως ο Βασίλης Μπουρτσάλας του Bespoke Athens και ο Άρης Βεζενές του εστιατορίου Vezené- θα παρουσιαστούν τους επόμενους μήνες, στη νέα σειρά video & events που ξεδιπλώνει η Sophisticated Media, εκδότρια του Andro.gr.

error: Content is protected !!