ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

All-Star Celebrity cast για τη Boss: Ανάμεσα τους οι Kendall Jenner, Hailey Bieber και ο διεθνής TikTok star Khaby Lame!

Talk of the world έχει γίνει η BOSS μετά την επίσημη παρουσίαση της all-star ομάδας των ταλαντούχων προσωπικοτήτων που θα πρωταγωνιστήσουν στην #BeYourOwnBOSS καμπάνια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022, η οποία έκανε ταυτόχρονα το launching όλων των online και offline Μέσων.
Παράλληλα, η BOSS ανακοίνωσε την έναρξη πολυετούς συνεργασίας με τον superstar του TikTok, Khaby Lame. Μετά το πρωτοφανούς απήχησης event στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου που ξεπέρασε τις 4 δισ. προβολές στα social media σε μόλις 4 ημέρες και στο οποίο η BOSS έδωσε την ευκαιρία στον Lame να κάνει το ντεμπούτο του στην πασαρέλα, το brand διευρύνει τη συνεργασία, σχεδιάζοντας δύο capsule collections από κοινού με τον νέο ambassador του οίκου.

Γεννημένος στη Σενεγάλη, ο Khaby Lame πρωτοεμφανίστηκε στα social media τον Μάρτιο του 2020, στις αρχές της πανδημίας, όταν έχασε τη δουλειά του σε βιομηχανία της βόρειας Ιταλίας, στο Κιβάσο του Τορίνο. Στα βίντεο που ανεβάζει αναδεικνύει την απλότητα της καθημερινότητας μέσω βουβών αντιδράσεων, ενώ οι θεατές φροντίζουν κάθε του βίντεο να γίνεται viral. Οι αριθμοί που καταγράφονται στα κοινωνικά δίκτυα του Lame είναι εντυπωσιακοί, καθώς μετράει πάνω από 124 εκατομμύρια followers στο TikTok και πάνω από 62 εκατομμύρια στο Instagram, καθιστώντας τον λογαριασμό του τον δεύτερο μεγαλύτερο παγκοσμίως.

Την εντυπωσιακή social media focused καμπάνια απαθανάτισε ο φακός του αναγνωρισμένου φωτογράφου μόδας Mikael Jansson σε διάφορα φωτογραφικά σετ σε όλο τον κόσμο.

Η Αμερικανίδα Kendall Jenner είναι supermodel με πολλά χιλιόμετρα στις πασαρέλες των εβδομάδων μόδας της Νέας Υόρκης, του Μιλάνου και του Παρισιού, ενώ οι φωτογραφίες της έχουν κοσμήσει τα εξώφυλλα εκατοντάδων περιοδικών, καθώς και σε πολλές διεθνείς εκδόσεις της VOGUE. Έγινε ευρέως γνωστή με τη συμμετοχή της σε γνωστό τηλεοπτικό reality show, γρήγορα όμως κατάφερε να εξαργυρώσει την επιρροή και τις δεξιότητές της σε μια προσοδοφόρα καριέρα στην πασαρέλα.

Στην #BeYourOwnBOSS καμπάνια συμμετέχουν τα top models Kendall Jenner, Hailey Bieber και Joan Smalls, ο παγκοσμίου φήμης Αμερικανός rapper Future, ο διεθνής TikTok star Khaby Lame, ο Νοτιοκορεάτης τραγουδιστής και ηθοποιός Lee Min-ho, ο Βρετανός επαγγελματίας boxer Anthony Joshua, ο Ιταλός πρωταθλητής στο τένις Matteo Berrettini και η Γερμανίδα δρομέας Alica Schmidt.

Η πορεία της Γερμανίδας σπρίντερ Alica Schmidt ξεκίνησε με τη συμμετοχή της σε διάφορες αθλητικές διοργανώσεις στα αγωνίσματα των 200, 400 και 800 μέτρων. Αργότερα έγινε μέλος της εθνικής ομάδας η οποία κατέκτησε τη δεύτερη θέση στον αγώνα σκυταλοδρομίας 4×400 μέτρα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου στην κατηγορία K20 (κάτω των 20 ετών). Η Schmidt ήταν επίσης μέλος της ομάδας σκυταλοδρομίας της Γερμανίας στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 και έχει αφιερώσει τη ζωή της στον αθλητισμό και το fitness.

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με αυτό το καταπληκτικό all-star cast για την BOSS. Τα ταλέντα και οι προσωπικότητες της καμπάνιας ενσαρκώνουν απόλυτα αυτό που αντιπροσωπεύει ένα αφεντικό σήμερα. Η εμβάθυνση στις πιο προσωπικές, συναισθηματικές και στοχαστικές πτυχές του να είσαι αφεντικό στον σημερινό κόσμο μας βοηθά να συνδεθούμε με πιο συγκεκριμένο και απτό τρόπο με τους millennials», εξηγεί ο Daniel Grieder, CEO της HUGO BOSS AG.

Ο Lee Min-ho είναι Νοτιοκορεάτης ηθοποιός, τραγουδιστής, μοντέλο και επιχειρηματίας, ενώ από το 2009 που πρωτοεμφανίστηκε έχει πρωταγωνιστήσει σε πολυβραβευμένα τηλεοπτικά προγράμματα. Η επιτυχία του Lee τού χάρισε τον τίτλο του Νοτιοκορεάτη ηθοποιού με τους περισσότερους followers στα social media.

Αυτή η πραγματική παρέλαση αστεριών σηματοδοτεί εικαστικά και την απαρχή μιας ιστορικής ανανέωσης του brand. Μετά από σχεδόν 50 χρόνια, η HUGO BOSS μάς συστήνει το νέο της logo για το εμβληματικό brand της BOSS, πραγματοποιώντας στροφή 360 μοιρών όσον αφορά την εικόνα της εταιρείας σε όλα τα σημεία επαφής με τους καταναλωτές. Για το νέο logo επιλέχθηκε μια πιο τολμηρή και παραστατική γραμματοσειρά μέσω της οποίας εκφράζεται ένα πιο σύγχρονο look. Η BOSS αποκτά μια καινούρια, σύγχρονη ταυτότητα εστιάζοντας σε ένα πιο νεανικό και πιο παγκόσμιο κοινό. Ο σχεδιασμός, το εμπόρευμα, τα concept των καταστημάτων και η omnichannel μετάδοση μηνυμάτων θα επικεντρωθούν σε μια πιο παιχνιδιάρικη και casual αισθητική, παραμένοντας παράλληλα πιστά στον κώδικα ενδυματολογικής τελειότητας του brand. Υπό τη διεύθυνση και την καθοδήγηση του CEO Daniel Grieder, η HUGO BOSS ξεδίπλωσε τα σχέδιά της για επιθετική αναπτυξιακή στρατηγική με σκοπό τον διπλασιασμό των πωλήσεων της εταιρείας και την συμπερίληψή της στις Top 100 εταιρείες έως το 2025. Με την καμπάνια #BeYourOwnBOSS και την ανακοίνωση της ανανέωσης του brand ξεκινά μια συναρπαστική πορεία για την κατάκτηση αυτού του στόχου.

error: Content is protected !!