All-Star Celebrity cast για τη Boss: Ανάμεσα τους οι Kendall Jenner, Hailey Bieber και ο διεθνής TikTok star Khaby Lame!
Talk of the world έχει γίνει η BOSS μετά την επίσημη παρουσίαση της all-star ομάδας των ταλαντούχων προσωπικοτήτων που θα πρωταγωνιστήσουν στην #BeYourOwnBOSS καμπάνια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022, η οποία έκανε ταυτόχρονα το launching όλων των online και offline Μέσων.
Παράλληλα, η BOSS ανακοίνωσε την έναρξη πολυετούς συνεργασίας με τον superstar του TikTok, Khaby Lame. Μετά το πρωτοφανούς απήχησης event στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου που ξεπέρασε τις 4 δισ. προβολές στα social media σε μόλις 4 ημέρες και στο οποίο η BOSS έδωσε την ευκαιρία στον Lame να κάνει το ντεμπούτο του στην πασαρέλα, το brand διευρύνει τη συνεργασία, σχεδιάζοντας δύο capsule collections από κοινού με τον νέο ambassador του οίκου.
Την εντυπωσιακή social media focused καμπάνια απαθανάτισε ο φακός του αναγνωρισμένου φωτογράφου μόδας Mikael Jansson σε διάφορα φωτογραφικά σετ σε όλο τον κόσμο.
Στην #BeYourOwnBOSS καμπάνια συμμετέχουν τα top models Kendall Jenner, Hailey Bieber και Joan Smalls, ο παγκοσμίου φήμης Αμερικανός rapper Future, ο διεθνής TikTok star Khaby Lame, ο Νοτιοκορεάτης τραγουδιστής και ηθοποιός Lee Min-ho, ο Βρετανός επαγγελματίας boxer Anthony Joshua, ο Ιταλός πρωταθλητής στο τένις Matteo Berrettini και η Γερμανίδα δρομέας Alica Schmidt.
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με αυτό το καταπληκτικό all-star cast για την BOSS. Τα ταλέντα και οι προσωπικότητες της καμπάνιας ενσαρκώνουν απόλυτα αυτό που αντιπροσωπεύει ένα αφεντικό σήμερα. Η εμβάθυνση στις πιο προσωπικές, συναισθηματικές και στοχαστικές πτυχές του να είσαι αφεντικό στον σημερινό κόσμο μας βοηθά να συνδεθούμε με πιο συγκεκριμένο και απτό τρόπο με τους millennials», εξηγεί ο Daniel Grieder, CEO της HUGO BOSS AG.
Αυτή η πραγματική παρέλαση αστεριών σηματοδοτεί εικαστικά και την απαρχή μιας ιστορικής ανανέωσης του brand. Μετά από σχεδόν 50 χρόνια, η HUGO BOSS μάς συστήνει το νέο της logo για το εμβληματικό brand της BOSS, πραγματοποιώντας στροφή 360 μοιρών όσον αφορά την εικόνα της εταιρείας σε όλα τα σημεία επαφής με τους καταναλωτές. Για το νέο logo επιλέχθηκε μια πιο τολμηρή και παραστατική γραμματοσειρά μέσω της οποίας εκφράζεται ένα πιο σύγχρονο look. Η BOSS αποκτά μια καινούρια, σύγχρονη ταυτότητα εστιάζοντας σε ένα πιο νεανικό και πιο παγκόσμιο κοινό. Ο σχεδιασμός, το εμπόρευμα, τα concept των καταστημάτων και η omnichannel μετάδοση μηνυμάτων θα επικεντρωθούν σε μια πιο παιχνιδιάρικη και casual αισθητική, παραμένοντας παράλληλα πιστά στον κώδικα ενδυματολογικής τελειότητας του brand. Υπό τη διεύθυνση και την καθοδήγηση του CEO Daniel Grieder, η HUGO BOSS ξεδίπλωσε τα σχέδιά της για επιθετική αναπτυξιακή στρατηγική με σκοπό τον διπλασιασμό των πωλήσεων της εταιρείας και την συμπερίληψή της στις Top 100 εταιρείες έως το 2025. Με την καμπάνια #BeYourOwnBOSS και την ανακοίνωση της ανανέωσης του brand ξεκινά μια συναρπαστική πορεία για την κατάκτηση αυτού του στόχου.