ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

And then a hero comes along with the strength to carry on!

Σαν βγαλμένο από τους στίχους τραγουδιού της Mariah Carey και με ένα ξεχωριστό χριστουγεννιάτικο happening στην κεντρική είσοδο του attica Golden Hall, o διάσημος βρετανικός οίκος Burberry παρουσίασε το νέο του ανδρικό άρωμα Hero, που στην Ελλάδα διατίθεται αποκλειστικά από τον Όμιλο Σαράντη. Εκπρόσωποι των Μέσων, digital creators και δηλωμένοι λάτρεις του αυθεντικού λονδρέζικου lifestyle, είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν από κοντά το πρώτο άρωμα με την υπογραφή του Riccardo Tisci, Chief Creative Officer του οίκου Burberry, στη διεθνή καμπάνια του οποίου πρωταγωνιστεί ο Adam Driver.

Δέσποινα Καράμπελα (Senior Brand Manager Επιλεκτικής Αρωμάτων Γρ. Σαράντης), Ραφαέλα Ψαρρού, Γιώργος Καράβας, Κατερίνα Γιαννακοπούλου (Διευθύντρια Marketing Επιλεκτικής Αρωμάτων Γρ. Σαράντης)

O Αιμίλιος Μάρκου, γνωστός από το GNTM 3

Ανίτα Μπραντ, Χάρης Χριστόπουλος

Γιώργος Πράσινος, Βασίλης Μίχας

Χρυσιάννα Ανδριοπούλου, Κοσμάς Κουμιανός

Νίκος Δαδίτσιος, Γεωργία Δώδου, Παναγιώτης Σωπιάδης, Κωνσταντίνος Καγιας

Λία Μακρυγένη, Χρυσιάννα Ανδριοπούλου, Ισμήνη Νταφοπούλου, Δήμητρα Λαζαράτου

Αναστασία Περράκη, Χρήστος Μπίρμπας

Φοίβη Παναγιωτοπούλου, Μανώλης Τζατζιμάκης

Η εντυπωσιακή καμπάνια υπό το φακό του κορυφαίου φωτογράφου Mario Sorrenti, αιχμαλωτίζει τον αινιγματικό και περιπετειώδη βραβευμένο Αμερικανό ηθοποιό μέσα στη συγκλονιστική ομορφιά του φυσικού κόσμου, συνδυάζοντας τον άνθρωπο με ένα επιβλητικό μπεζ άλογο να τρέχουν σε μια απέραντη παραλία, δημιουργώντας έναν σύγχρονο μύθο που σπάει τα παραδοσιακά στερεότυπα της αρρενωπότητας.

Φωτογραφίες: Studio Panoulis

error: Content is protected !!