ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

Όλα όσα συμβαίνουν στη καρδιά του Φθινοπώρου!

Με την ολοκλήρωση μιας εξαιρετικής καλοκαιρινής σεζόν στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, το διάσημο Four Seasons Astir Palace Hotel Athens κατέχει πλέον την 35η θέση ανάμεσα στα 50 Καλύτερα Ξενοδοχεία του Κόσμου, όπως έγινε γνωστό στην πρώτη παρουσίαση της λίστας με «Τα 50 Καλύτερα Ξενοδοχεία του Κόσμου», που πραγματοποιήθηκε στο εμβληματικό Guildhall του Λονδίνου, στις 19 Σεπτεμβρίου 2023.
Η λίστα αυτή αποτελεί την πρώτη εξόρμηση των 50 Best στον κόσμο του ταξιδιωτικού τουρισμού και την πρώτη νέα παγκόσμια κατάταξη από την εκκίνηση των διακρίσεων με «Τα 50 Καλύτερα Bar του Κόσμου» το 2009. Η λίστα περιλαμβάνει κορυφαία ξενοδοχεία από 35 τοποθεσίες σε έξι ηπείρους. Αξίζει να σημειώσουμε ότι το Four Seasons Astir Palace Hotel Athens είναι το μοναδικό ξενοδοχείο στην Ελλάδα, το οποίο συμπεριλαμβάνεται στη λίστα.
Η συγκεκριμένη διάκριση του Four Seasons Astir Palace Hotel Athens, που βρίσκεται μόλις 30 λεπτά από το ιστορικό κέντρο της ελληνικής πρωτεύουσας, είναι η τελευταία από μια σειρά διακρίσεων που έχει κατακτήσει από τότε που το εμβληματικό παραθαλάσσιο καταφύγιο άνοιξε ξανά τις πύλες του το 2019.
«Ολόκληρη η ομάδα του Four Seasons Astir Palace Hotel Athens πανηγυρίζει δικαιολογημένα απόψε», δηλώνει ο Γενικός Διευθυντής του ξενοδοχείου Philippe Roux-Dessarps. «Η αναγνώριση από την ομάδα των 50 Best είναι μια απόδειξη της χαρούμενης διάθεσης, της καλής ενέργειας και της αφοσίωσης που κάθε μέλος της ομάδας μας προσφέρει σε κάθε επισκέπτη. Ήταν και είναι μια αξέχαστη χρονιά για εμάς και τέτοια βραβεία μας εμπνέουν για να εργαζόμαστε ακόμα πιο σκληρά ώστε να αναβαθμίσουμε τις εμπειρίες που προσφέρουμε και να εκπλήξουμε ακόμα περισσότερο τους επισκέπτες μας, παλιούς και νέους», καταλήγει.
Η υψηλή κατάταξη στη λίστα με «Τα 50 Καλύτερα Ξενοδοχεία του Κόσμου» αποτελεί την κορυφή μιας εξαιρετικής χρονιάς για το ξενοδοχείο με τα 303 δωμάτια, που έλαβε επίσης την πρώτη διάκριση Forbes Five-Star το 2023 και ανακηρύχθηκε «Το Καλύτερο Ξενοδοχείο στην Πόλη της Αθήνας» στα βραβεία «Τα Καλύτερα του Κόσμου» του Travel + Leisure το 2023.
Οι επισκέπτες του Four Seasons Astir Palace Hotel Athens χαλαρώνουν στις τρεις ιδιωτικές αμμουδερές παραλίες και τις δύο πισίνες του, εξερευνούν τους γαστρονομικούς θησαυρούς που «κρύβει» το ξενοδοχείο στα οκτώ εστιατόρια και τo signature bar που διαθέτει, ενώ απολαμβάνουν την ηρεμία, την πολυτέλεια και την περιποίηση στο εμπνευσμένο από τον Ιπποκράτη spa του ξενοδοχείου. Όσοι αγαπούν την ιστορία και τις εκδρομές, απέχουν μόλις 45 λεπτά από την Ακρόπολη και τον Ναό του Ποσειδώνα, ενώ μπορούν να ανακαλύψουν διά θαλάσσης κρυμμένες ακτές και αγαπημένα νησιά του Σαρωνικού και των Κυκλάδων.
Στις νέες παροχές του ξενοδοχείου ανήκει η επαγγελματική Ακαδημία Τένις σε συνεργασία με το Tipsarevic Luxury Tennis που θα φιλοξενήσει το πρώτο Riviera Masters Open Tennis Tournament στις 7-8 Οκτωβρίου 2023.

Το Beefbar Athens, το εστιατόριο που έχει καθιερωθεί ως πόλος έλξης και σημείο συνάντησης για influencers, food enthusiasts και ανθρώπους που αγαπούν το fine dining, ανακοινώνει με ενθουσιασμό την επιστροφή του κυριακάτικου Monaco style Beefy brunch. Mε δημιουργικούς συνδυασμούς γεύσεων και πλούσιες επιλογές, το brunch αυτό αποτελεί την easy και comfort εκδοχή του Beefbar Athens που είναι αγαπημένος προορισμός και τα σαββατοκύριακα για όλους όσους θέλουν να χαλαρώσουν σε ένα cosy περιβάλλον με chilled vibes και upbeat μουσική με θέα τον Σαρωνικό.

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, την Τετάρτη 04 Οκτωβρίου παρουσίασε το νέο της positioning σε μία ειδική εκδήλωση στο Anassa City Events. Σε μια πραγματική γιορτή της δημιουργίας, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για το «Μανιφέστο» της ΙΚΕΑ και τη νέα της υπόσχεση «Μαζί, δημιουργούμε νέες δυνατότητες» αλλά κυρίως να εμπνευστούν για να συνεχίσουν να δημιουργούν σε κάθε πτυχή της δικής τους καθημερινής ζωής.
Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης η κα Άντα Γιαννεσκή, Communications Director IKEA, υποδέχθηκε και καλωσόρισε τους καλεσμένους ανοίγοντας τη συζήτηση με μια αναφορά στις καινοτόμες ιδέες ΙΚΕΑ που άλλαξαν τον χώρο της επίπλωσης και της διακόσμησης διαχρονικά: «Η ΙΚΕΑ δημιούργησε ένα νέο μοντέλο στον χώρο της επίπλωσης με τις επίπεδες συσκευασίες, το κλειδί allen και τη συναρμολόγηση των επίπλων, που γρήγορα έγιναν σύμβολο συνδημιουργίας και χαράς, για να δώσει λύσεις και να εμπνεύσει τον κόσμο να δημιουργήσει μία καλύτερη καθημερινή ζωή. Σήμερα συνεχίζουμε να δημιουργούμε και να προσφέρουμε συνεχώς νέες δυνατότητες μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας».

Μαρία Σολωμού, Ευγενία Σαμαρά, Κάλλη Μαυρογένη


Στη συνέχεια, η κα Χριστίνα Καράμπελα, Κοινωνιολόγος, Διευθ. Σύμβουλος qed social and market research, Πρόεδρος Action Aid Ελλάς και Συγγραφέας ανέλυσε, υπό το πρίσμα των ρόλων που υπηρετεί, τι είναι δημιουργία και ποια είναι η εκδοχή της IKEA για τη δημιουργικότητα.
Οι ομάδες των Range & Sales, IKEA FOOD, Communication & Interior Design και Marketing τμημάτων πήραν τη σκυτάλη και μίλησαν με τον δικό τους τρόπο και από τη δική τους σκοπιά για τον ρόλο της δημιουργίας στο κάθε τμήμα, για τα προϊόντα ΙΚΕΑ, την επικοινωνία, την εσωτερική διακόσμηση και την εστίαση και πώς όλα αυτά συμβάλλουν στο να επιτευχθεί το όραμα της ΙΚΕΑ, δηλαδή η καλύτερη καθημερινή ζωή για όλους.
Πιο συγκεκριμένα, ο Γιώργος Παντέρης, IKEA Range Executive, συζήτησε με τον Σάββα Πούμπουρα για τον δημοκρατικό σχεδιασμό και τη δημιουργία των προϊόντων ΙΚΕΑ και τις αμέτρητες δυνατότητες που προσφέρουν. Στην παρουσίασή του μεταξύ άλλων τόνισε ότι η ασφάλεια είναι από τις κύριες προτεραιότητες της ΙΚΕΑ. Μάλιστα, στο πλαίσιο αυτό ανακοινώθηκε το νέο σύστημα Anchor and Unlock, μία πρωτοβουλία της ΙΚΕΑ κατά των ανατροπών επίπλων, με σκοπό να κάνει τη ζωή των ανθρώπων στο σπίτι ασφαλέστερη.
Η Ειρήνη Σδράλλη, Visual Merchandiser Executive, συζήτησε με τη Σίσσυ Χρηστίδου για τον τρόπο παρουσίασης των προϊόντων ΙΚΕΑ μέσα από ρεαλιστικά διαμορφωμένα δωμάτια και διαμερίσματα στον μοναδικό εκθεσιακό χώρο των καταστημάτων που δίνουν έμπνευση και λύσεις στους πελάτες ΙΚΕΑ.
Με τη βοήθεια της Λυδίας Παπαϊωάννου και της Έφης Πετροπούλου, In store IFB Manager, από την ΙΚΕΑ, αναδείχθηκαν όλα όσα συμβαίνουν στο εστιατόριο της ΙΚΕΑ, που πλέον θα βασίζεται περισσότερο στις plant-based γεύσεις, αλλά και θα έχει σαν κύριο μέλημα τη μείωση της σπατάλης τροφίμων.
Τέλος, το τμήμα του Marketing εκπροσώπησε ο Πάρις Χρανιώτης, Marketing Communication Leader, όπου με τη Μίνα Μπιράκου συζήτησαν για τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια της ΙΚΕΑ που παρουσιάζει πρώτη το παγκόσμιο αφήγημα της εταιρείας, «Μαζί δημιουργούμε νέες δυνατότητες», και τοποθετεί στο επίκεντρο τον άνθρωπο και την εσωτερική του επιθυμία για δημιουργία.
Η βραδιά έκλεισε με τις μουσικές δημιουργίες του Κωστή Μαραβέγια.

Τόνια Σωτηροπούλου
Κωνσταντίνος Σαλταπίδας, Γεωργία Αβασκαντήρα, Γιώργος Χρανιώτης
Άννα Πρέλεβιτς, Τέα Πρέλεβιτς

H All About Gourmets, πραγματοποίησε το επίσημο launch του Lush Blush Rosé και της Champagne Frerehjean Fréres, σε ένα μοναδικό Wine & Champagne Tasting στο Island Club & Restaurant, με φόντο την Αθηναϊκή Ριβιέρα.

Ευάγγελος Μπελλώνιας

Η επιτυχημένη πορεία των δύο brands που εκπροσωπεί η All About Gourmets, επισφραγίστηκε την καλοκαιρινή περίοδο, με την συνεργασία της εταιρείας με μεγάλες τουριστικές επιχειρήσεις και χώρους εστίασης σε Ελλάδα και Κύπρο, ανάμεσα τους το Island Club & Restaurant, το Athénée, το Cavo Tagoo Mykonos, το Beefbar, το Plaza Resort Hotel, το Four Seasons Cyprus κ.α.

Εκλεκτοί καλεσμένοι, ανάμεσά τους εκπρόσωποι την τέχνης, δημοσιογράφοι και επιχειρηματίες έδωσαν το παρόν στην λαμπερή εκδήλωση, με πρωταγωνιστές, το Lush Blush Rosé και την Champagne Frerehjean Fréres.

Robert Gatt, Κατερίνα Μάνου, Γιώργος Ντάβλας
Μαρία Κοτρώτσιου
Μαρία Θεμελή, Γιώργος Δημητρομανωλάκης, Κατερίνα Μάνου, Ράνια Αγγελάκου
Μανώλης Σφακιανάκης, Ρένα Φλεβαράκη

Με τον Ταξιάρχη του Τάγματος του Φοίνικος, βραβεύτηκε από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Κατερίνα Σακελλαροπούλου, ο επιχειρηματίας Χρήστος Φωκάς, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο. Σύμφωνα με την Προεδρεία της Δημοκρατίας «Από τον χώρο του Πολιτισμού και της Εκπαίδευσης, τιμήθηκε ο επιχειρηματίας και μεγάλος ευεργέτης του Μουσείου Καποδίστρια στην Κέρκυρα, Χρήστος Φωκάς, δεινός μελετητής της τοπικής ιστορίας και θεματοφύλακας του Ιόνιου Πολιτισμού». Στην ίδια εκδήλωση βραβεύτηκαν επίσης και πολίτες που διακρίθηκαν για την κοινωνική τους δράση και την προσφορά τους προς τον συνάνθρωπο. Πρόκειται για τιμητικές διακρίσεις, οι οποίες είχαν απονεμηθεί από τις 18 Ιανουαρίου 2022 με το Προεδρικό διάταγμα που εκδόθηκε μετά από πρόταση του Υπουργού Εξωτερικών.

Ντάνιελ Φωκάς, Νίκος Δένδιας, Υπουργός Εθνικής Άμυνας της Ελλάδας, Πρόεδρος της Δημοκρατίας, κ. Κατερίνα Σακελλαροπούλου, Χρήστος Φωκάς, Έλφι Φωκά, Christian Φωκάς
Ο Χρήστος Φωκάς με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Κατερίνα Σακελλαροπούλου

Η Mideast Travel Worldwide, θριάμβευσε στα 30α World Travel Awards, αποσπώντας δύο σημαντικά βραβεία. Η εκδήλωση, η οποία θεωρείται από πολλούς ως το αποκορύφωμα της ταξιδιωτικής αριστείας, πραγματοποιήθηκε στο μαγευτικό Μπατούμι της Γεωργίας στις 29 Σεπτεμβρίου του 2023.

Η Mideast Travel Worldwide, θριάμβευσε στα 30α World Travel Awards, αποσπώντας δύο σημαντικά βραβεία.

Η εταιρεία υποδημάτων Mourtzi υποδέχεται την σεζόν F/W 2023 με μια νέα συλλογή αποκλειστικά για εσένα! Ανάμεσα σε φανταχτερές γόβες, casual μποτάκια, σοφιστικέ loafers, άνετα αρβυλάκια και στιλάτα flats, η νέα σεζόν είναι εδώ απογειώνοντας κάθε εμφάνισή σου, με κομψές αλλά και άνετες επιλογές. Τα δυναμικά σχέδια θα πλαισιώνουν ιδανικά τις εμφανίσεις σου από το πρωί έως το βράδυ. Από τις πρωινές περιπλανήσεις στην πόλη, τις φορές που θέλεις να ξεχωρίσεις στο γραφείο, μέχρι και μια πληθώρα από classy προτάσεις για τις βραδινές σου εμφανίσεις, η νέα συλλογή, όπως επιτάσσει η μόδα για την νέα σεζόν, θα αναδείξει το προσωπικό σου στυλ και θα δημιουργήσει look που θα τραβάνε όλα τα βλέμματα.

Αυτά που επέλεξα εγώ!

Το φθινόπωρο απαιτεί ανανέωση και εμφανίσεις με στυλ και έντονο χαρακτήρα. Για αυτό και η εταιρεία Salt Water επιλέγει να προωθεί συλλογές που χαρακτηρίζονται από θηλυκότητα και δίνουν έντονο στίγμα στα καθημερινά look, δίνοντας έμφαση στην προσωπικότητα της σύγχρονης γυναίκας. Στη Salt Water θα βρείτε τη μοναδική συλλογή της Ιταλικής εταιρείας NENETTE. Στη συλλογή κυριαρχούν τα γήινα, φθινοπωρινά χρώματα σε συνδυασμό με στιλάτα και ιδιαίτερα μοτίβα, ενώ οι κομψές γραμμές θα απογειώσουν κάθε σας εμφάνιση. Το brand NENETTE εκπροσωπείται στην Ελλάδα από την εταιρεία Salt Water.

Αξιοποιώντας την πολύτιμη κληρονομιά των brands που εκπροσωπεί, η Salt Water φροντίζει να εξελίσσεται συνεχώς, ψάχνοντας και φροντίζοντας για την ποιότητα και το κύρος των εταιριών που αντιπροσωπεύουν για να παρέχουν τις καλύτερες επιλογές. Η αυθεντικότητα, η σωστή εικόνα, η ποιότητα, τα σωστά κανάλια επικοινωνίας και η επαγγελματική ηθική συμπεριφορά, επέτρεψε στην εταιρεία Salt Water να αναπτύξει το χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων της, με πρωτοφανή ρυθμό, αποτελώντας ένα πρότυπο επιχειρηματικής επιτυχίας.

Στη Salt Water θα βρείτε τη μοναδική συλλογή της Ιταλικής εταιρείας NENETTE. Στη συλλογή κυριαρχούν τα γήινα, φθινοπωρινά χρώματα σε συνδυασμό με στιλάτα και ιδιαίτερα μοτίβα, ενώ οι κομψές γραμμές θα απογειώσουν κάθε σας εμφάνιση.

Τα Instagram stories της γνωστής και βραβευμένης εταιρίας διοργάνωσης εκδηλώσεων, Rogdaki events trademark, κατάφεραν να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον πλήθους θεατών.

Στην όμορφη Πάρο, δια χειρός της διάσημης wedding planner, Άννας Μαρίας Ρογδάκη, πραγματοποιήθηκε ένας destination γάμος που αφήνει αξέχαστες εντυπώσεις. Το ζευγάρι, που ταξίδεψε από το Τέξας, επέλεξε την εκκλησία της Εκατονταπυλιανης, ανταλλάσσοντας όρκους αιώνιας αγάπης κάτω από τη σκέπη αυτής της μαγικά ιστορικής εκκλησίας.

Το δείπνο, έλαβε χώρα σε μια πανέμορφη ιδιωτική βίλα, που ενοικιάστηκε για τις μέρες του event. Εκείνο που ξεχώρισε πραγματικά, ήταν το storytelling, που συνόδευε την εκδήλωση. Ο απροσδόκητος συνδυασμός του μπλε με το πορτοκαλί, οι λαμπεροί κρυστάλλινοι πολυέλαιοι και ο διάχυτος φωτισμός στο χώρο της βίλας δημιούργησαν μια μοναδική ατμόσφαιρα που άγγιξε τα όρια της μαγείας.

Τα Instagram stories της Rogdaki events trademark κλέβουν την παράσταση! Στην όμορφη Πάρο, δια χειρός της διάσημης wedding planner, Άννας Μαρίας Ρογδάκη, πραγματοποιήθηκε ένας destination γάμος που αφήνει αξέχαστες εντυπώσεις.

Έξι νέα έργα έχουν ολοκληρωθεί και προσφέρουν ήδη χαρά και ψυχαγωγία σε παιδιά και εφήβους – μαθητές της χώρας μας, προσφορά του Φ.Ι Γιάννης Χριστοδούλου. Πρόκειται για νέα αισθητηριακή αίθουσα στο Ειδικό Σχολείο Λευκωσίας, για παιχνιδότοπο στο Ειδικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας στην Λάρνακα, για μοντέρνο εξωτερικό στέγαστρο στο Ειδικό Σχολείο Ευαγγελισμός στη Λευκωσία, για παιχνιδότοπο στη Σχολή Τυφλών Άγιος Βαρνάβας στη Λευκωσία, για ειδικό εξοπλισμό στο Ειδικό Σχολείο Απόστολος Βαρνάβας στο Λιοπέτρι και για έργο τέχνης στο Λανίτειο Λύκειο στην Λεμεσό. Όλα τα έργα χρηματοδοτήθηκαν από το Φιλανθρωπικό Ίδρυμα Γιάννης Χριστοδούλου και ολοκληρώθηκαν με την στενή επίβλεψη στελεχών του Ιδρύματος. Η προσφορά των έργων στα Ειδικά Σχολεία έγινε μετά από την διοργάνωση ειδικού Gala Dinner που διοργάνωσε ο κ. John Christodoulou το 2021, με την ευγενή συμβολή της τραγουδίστριας – σύμβολο πλέον, Άννας Βίσση. Με τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν στο εν λόγω Gala Dinner, στηρίχθηκαν και τα εννέα (9) Ειδικά Σχολεία της Κύπρου. Τα υπόλοιπα έργα αναμένεται να εγκαινιασθούν στο σύντομο μέλλον.

Στιγμιότυπο από την φιλανθρωπική βραδιά

Η διασκεδαστική και εκπαιδευτική δράση «Μικροί Ολυμπιονίκες» του Ολυμπιακού Μουσείου Αθήνας επιστρέφει, αυτή τη φορά, στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens. Τα Σάββατα 7, 14, 21 Οκτωβρίου και την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου, παιδιά 5-12 ετών παίζουν και μαθαίνουν για τις αξίες του Ολυμπισμού, γίνονται λαμπαδηδρόμοι, αθλητές και δημιουργοί της Ολυμπιακής δάδας, σε ένα δημιουργικό εικαστικό εργαστήρι. Μέσα από αυτή την πρωτότυπη δράση στο πνεύμα των Ολυμπιακών Αγώνων, τα παιδιά ανακαλύπτουν την χαρά του αθλητισμού, τα σύμβολα του Ολυμπισμού και θησαυρούς από τη συλλογή του Ολυμπιακού Μουσείο Αθήνας. Οι «Μικροί Ολυμπιονίκες» στο The Mall Athens
Ημερομηνίες: Σάββατα 7, 14, 21 Οκτωβρίου (12:00 – 20:00) & Παρασκευή 27 Οκτωβρίου (16:00 – 20:00)
Σημείο συνάντησης: Εμπορικό Κέντρο The Mall Athens, Επίπεδο 1
Διάρκεια: 45’
Διεξαγωγή: Σε ομάδες των 15 παιδιών (κατά σειρά προτεραιότητας)
Συμμετοχή: Δωρεάν

Η διασκεδαστική και εκπαιδευτική δράση «Μικροί Ολυμπιονίκες» του Ολυμπιακού Μουσείου Αθήνας επιστρέφει, αυτή τη φορά, στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens.

Σε μια λαμπερή εκδήλωση στη Σαντορίνη, έγιναν τα εγκαίνια της HUBLOT Santorini Boutique, της τρίτης monoband Hublot boutique στην Ελλάδα μετά από τα καταστήματα των Αθηνών και της Μυκόνου.

Η νέα μπουτίκ HUBLOT Santorini ταυτίζεται απόλυτα με το λανσάρισμα – παγκόσμια αποκλειστικότητα – των HUBLOT Santorini limited editions που ξεκίνησε την προηγούμενη χρονιά και συνεχίζεται το 2023.

Κάτω από το διαφανές κρύσταλλο ζαφειριού της σειράς, παρατηρούμε στο δείκτη των μικρών δευτερολέπτων στο 3, την έντονα κόκκινη λεπτομέρεια, που συμβολίζει τη λάβα που αναβλύζει από τον κρατήρα του ηφαιστείου, όπως ακριβώς και στην πίσω πλευρά της κάσας στο “O” της λέξης “SANTORINI”. Ένα μοναδικό δημιούργημα της υψηλής ωρολογοποιίας, σαν να αναδύθηκε από την καρδιά του ηφαιστείου της Σαντορίνης!

Οι νέες Limited Edition εκδόσεις του Hublot Classic Fusion Chronograph Santorini Boutique, αποκαλύπτονται στη μαγευτική Σαντορίνη.

Νέα επεισόδια για τις σειρές «Creepshow», «Chucky» και «SurrealEstate».

Ο Οκτώβριος έρχεται δυναμικά στην COSMOTE TV και μαζί του φέρνει 16 συναρπαστικές νέες σειρές και νέους κύκλους σειρών. Μεταξύ αυτών, ξεχωρίζει η επιστροφή του «Frasier», μία από τις πιο επιτυχημένες κωμικές σειρές των 90s, με τον Κέλσι Γκράμερ σταθερά στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Ξεχωριστή θέση στην ατζέντα του Οκτωβρίου έχει και η πρεμιέρα του «Fellow Travellers» με τους Ματ Μπόμερ (The Sinner) και Τζόναθαν Μπέιλι (Broadchurch, Bridgerton), το οποίο αφηγείται την κρυφή ρομαντική σχέση δύο πολύ διαφορετικών ανδρών στην Ουάσιγκτον της εποχής του ΜακΚάρθι. Πρεμιέρα επίσης και για το «The Long Shadow», το οποίο παρουσιάζει μια από τις πιο διαβόητες υποθέσεις κατά συρροή δολοφόνων, με τους Τόμπι Τζόουνς (Empire of Light, The Hunger Games) και Ντέιβιντ Μόρισσει (Sherwood, The Walking Dead) σε πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Chucky (3η σεζόν). Πρεμιέρα 24 ώρες μετά την Αμερική: Πέμπτη 5/10, COSMOTE TV PLUS.

Το «Creepshow», διά χειρός Γκρεγκ Νικοτέρο (The Walking Dead) επιστρέφει με την 4η σεζόν για να εξερευνήσει ακόμη περισσότερα υπερφυσικά και ανεξήγητα φαινόμενα. Παράλληλα, ο «Chucky» έρχεται να στοιχειώσει το Λευκό Οίκο στον 3ο του κύκλο, με την κατηγορία horror να εμπλουτίζεται και με τη 2η σεζόν του «SurrealEstate».

SurrealEstate (2η σεζόν). Πρεμιέρα 24 ώρες μετά την Αμερική: Πέμπτη 5/10, COSMOTE TV PLUS.

Το silver βραβείο απέσπασε η mat fashion στον φετινό διαγωνισμό των Packaging Awards, στην κατηγορία Graphic Design Innovation, αναφορικά με το σχεδιασμό των συσκευασιών της νέας συλλογής κεριών και αρωματικών χώρου, Charisma. Η mat fashion πρωτοπορεί για άλλη μία φορά σχεδιάζοντας μία νέα συλλογή με μοναδικές επιλογές σε αρωματικά κεριά και diffusers, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα του τελικού προϊόντος που φτάνει στα χέρια του καταναλωτή, σημαντικό χαρακτηριστικό του brand identity της εταιρείας. Η συλλογή Charisma περιλαμβάνει τέσσερα εκλεπτυσμένα αρώματα χώρου, με τα αντίστοιχα αρωματικά κεριά τους και σκοπό έχει να προσδώσει στην αγαπημένη γωνία του σπιτιού ή του εργασιακού χώρου μας έναν αέρα ανανέωσης με τις πιο ιδιαίτερες μυρωδιές, τονώνοντας τη διάθεσή μας. Οι detail-oriented premium συσκευασίες της συλλογής έρχονται να ολοκληρώσουν τη σειρά, ενώ έχουν σχεδιαστεί με τρόπο τέτοιο, όπου μπορούν να προσδώσουν μία high quality αισθητική, όπου τις τοποθετήσεις. Την εικαστική προσέγγιση και τον σχεδιασμό τους, έχει επιμεληθεί η ομάδα της Milk Branding Professionals, υπεύθυνη και για την νέα εταιρική ταυτότητα της mat fashion, ένα πλήρες rebranding με νέο λογότυπο και κεντρικό μήνυμα το “Charismatic Life” που αντλεί έμπνευση από όλες εκείνες τις ιδιότητες που καθιστούν το brand χαρισματικό. Η τελετή απονομής των Packaging Awards 2023 της ΒOUSSIAS Events πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2023, στο Sofitel Athens Airport στην Αθήνα, επιβραβεύοντας τις επιχειρήσεις που ξεχώρισαν για τις κορυφαίες συσκευασίες της χρονιάς για την καινοτομία, το design, τις τεχνολογίες, τα υλικά, αλλά και την προτίμηση του κοινού.

ο silver βραβείο απέσπασε η mat fashion στον φετινό διαγωνισμό των Packaging Awards, στην κατηγορία Graphic Design Innovation, αναφορικά με το σχεδιασμό των συσκευασιών της νέας συλλογής κεριών και αρωματικών χώρου, Charisma.

Η Δρ. Έφη Ρομποτή παραβρέθηκε με ενθουσιασμό στο συνέδριο της American Academy of Anti-aging Medicine, “Endocrine Balance and Bio-Identical Hormone Restoration Therapy”. Όλες οι ορμονικές διαταραχές, οι αιτίες τους, τα καινούργια μέσα ανίχνευσης τους και η συχνά διαφορετική οπτική από την τρέχουσα, για την αναγκαιότητα θεραπείας, συζητήθηκαν στο συνέδριο για τις βιομιμιτικές ορμόνες της Αμερικάνικης Ακαδημίας Αντιγήρανσης στο Σικάγο από τις 29 Σεπτεμβρίου έως και 1 Οκτωβρίου 2023. Η καλή ορμονική ισορροπία μας είναι εκείνη που μας χαρίζει ποιότητα ζωής σε όλες τις ηλικίες. Οι ορμόνες κυκλοφορούν μέσα από το αίμα και την λέμφο σε όλο μας το σώμα και επηρεάζουν κάθε κύτταρο του οργανισμού μας. Η παραγωγή τους επηρεάζεται άμεσα από καταστάσεις του οργανισμού μας, αλλά και από την διατροφή, το βάρος, τα φάρμακα ή τα συμπληρώματα που παίρνουμε, την άσκηση, τον ύπνο και το στρες. Το πως φαινόμαστε, αισθανόμαστε, ανασαίνουμε, υπάρχουμε, είναι αντανάκλαση της ορμονικής ισορροπίας ή της έλλειψης της.

Η Δρ. Έφη Ρομποτή παραβρέθηκε με ενθουσιασμό στο συνέδριο της American Academy of Anti-aging Medicine, “Endocrine Balance and Bio-Identical Hormone Restoration Therapy”.

Breast Cancer Awareness Month – είναι μια διεθνής εκστρατεία για την υγεία, που διοργανώνεται κάθε Οκτώβριο από μεγάλες φιλανθρωπικές οργανώσεις του κόσμου, για την ευαισθητοποίηση όλου του πληθυσμού, για την αρωγή της στην έρευνα, για την πληροφόρηση του κόσμου για τον Καρκίνο του Μαστού, αλλά και υποστήριξη σε γυναίκες που έχουν πληγεί από τον καρκίνο του μαστού.

Διάφορες ενέργειες και δράσεις γίνονται κατά τη διάρκεια αυτού του μήνα. Στα πλαίσια αυτά ο γνωστός πλαστικός χειρουργός Αθανάσιος Χριστόπουλος συμμετέχει με την προσφορά προς όλες τις γυναίκες ενός απλού αλλά πλήρους οδηγού αυτοεξέτασης μαστού, που οι γυναίκες θα βρουν απόλυτα χρήσιμο για το μηνιαίο έλεγχο των μαστών τους, που πρέπει να κάνουν. Ο κ. Χριστόπουλος με ενθουσιασμό αναφέρει: «Πιστεύω ότι ο Οδηγός Αυτοεξέτασης Μαστού, που φτιάξαμε, είναι κατανοητός και χρήσιμος. Έχει οδηγίες βήμα – βήμα, που συνοδεύονται από τις αντίστοιχες εικόνες. Είναι σε απλή γλώσσα και με συνοδεία επεξηγηματικών εικόνων, όπως είπα, για την καλύτερη και πιο εύκολη κατανόηση της διαδικασίας, παρουσιάζονται τα στάδια που πρέπει να ακολουθήσει μια γυναίκα για να εξετάσει το στήθος της.».

Ο Οκτώβριος, ως μήνας ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού, είναι μια ευκαιρία για να επισημανθεί η σπουδαιότητα της πρόληψης σε αυτό το τόσο σημαντικό θέμα για την υγεία και τη ζωή των γυναικών. Η αυτοεξέταση μαστού είναι ένα βασικό όπλο κατά του καρκίνου του μαστού και ο Οδηγός Αυτοεξέτασης Μαστού είναι ο βασικός βοηθός της γυναίκας σε αυτήν την προσπάθεια. Έτσι όπως εμφατικά προτρέπει ο πλαστικός χειρουργός κ. Χριστόπουλος: «Εκτός από να τον χρησιμοποιήσει κάθε γυναίκα, τον Οδηγό Αυτοεξέτασης Μαστού μπορείτε επίσης να το δώσετε ή να το στείλετε ως δώρο σε όποια γυναίκα αγαπάτε: μητέρα, κόρη, φίλη. Ίσως είναι το σημαντικότερο δώρο ζωής που θα έχετε κάνει, χωρίς να το ξέρετε. Και μακάρι ας αποδειχθεί άχρηστο στο πέρας του χρόνου.».

Προσφορά του Οδηγού Αυτοεξέτασης Μαστού, του πλαστικού χειρουργού Αθανάσιου Χριστόπουλου στα πλαίσια του «Οκτώβριος, μήνας ευαισθητοποίησης κατά του Καρκίνου του Μαστού».

«Κάνω ψυχοθεραπεία αλλά δε με βοηθά!» Η ψυχική υγεία και ο ρόλος της στην ζωή μας. Άρθρο από την Ψυχολόγο, Ψυχοθεραπεύτρια και Ομαδική Αναλύτρια Ήρα Σαρακηνού.

«Κάνω ψυχοθεραπεία αλλά δε με βοηθά!» Η ψυχική υγεία και ο ρόλος της στην ζωή μας. Άρθρο από την Ψυχολόγο, Ψυχοθεραπεύτρια και Ομαδική Αναλύτρια Ήρα Σαρακηνού.

Συμβαίνει συχνά να επιλέγουμε ψυχοθεραπευτή, να έχουμε όντως θέματα που μας απασχολούν ουσιαστικά και μας ρίχνουν τη διάθεση και όμως να επιμένουμε να έχουμε ισχυρές «αντιστάσεις» με αποτέλεσμα να μην εκτιθέμεθα, άρα να μην επιτρέπουμε σε κανέναν να δει τη ψυχή μας και να μας βοηθήσει πραγματικά.

Οι αντιστάσεις αυτές λοιπόν αφορούν τα άτομα τα οποία ναι μεν θέλουν να βοηθηθούν, αλλά από την άλλη δεν θεωρούν αναγκαίο να δουν τον εαυτό τους στο καθρέφτη, να εκτεθούν και να δουλέψουν τα τραύματα και τις ανάρμοστες συμπεριφορές τους. Αυτό σημαίνει οτι τα άτομα αυτά δε θέλουν να χαλάσουν την «ισορροπία» τους και δεν είναι έτοιμα να δουν την αλήθεια τους. Αν όμως αυτή η «ισορροπία» τους δε καταστραφεί, δε θα μπορέσει ποτέ να αντικατασταθεί από μία πιο υγιή και πιο αποτελεσματική για τον εαυτό τους.

Τις αντιστάσεις αυτές οι θεραπευόμενοι τις εκφράζουν με αργοπορίες και ακυρώσεις, με σιωπές κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, με άρνηση στα λεγόμενα του θεραπευτή, με θυμό και ειρωνεία στη διαδικασία, με συζητήσεις επιφανειακές ή θέματα που αφορούν τρίτους, με άρνηση να μιλήσουν για θέματα που είναι «πολύ προσωπικά» και τέλος με την πεποίθηση που έχουν, οτι μόνο οι συγκεκριμένοι έχουν σοβαρά και μοναδικά κατά αυτούς θέματα, που κανείς δε θα μπορέσει να κατανοήσει σε βάθος και να προτείνει λύση πέρα από αυτή που έχουν ήδη σκεφτεί οι ίδιοι.

Το βέβαιο είναι οτι μέρος της ευθύνης έχει και ο θεραπευτής ο οποίος έχει χρέος να καθοδηγήσει τους θεραπευόμενους στις βαθύτερες σκέψεις και τα βαθύτερα συναισθήματα τους, ώστε να τα εκφράσουν ανοιχτά, προκειμένου να αναλυθούν και να σταματήσει όσο γίνεται η ψυχή τους να πονά.

Από την άλλη ζούμε σε μία εποχή που η ψυχική ισορροπία παίζει τεράστιο ρόλο στην υγεία και στη ποιότητα ζωής μας καθώς και στο προσδόκιμο αυτής, οπότε ΜΙΛΗΣΤΕ, ΖΗΣΤΕ, ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ, μη στέκεστε στο παρελθόν αλλά οραματιστείτε το μέλλον!

error: Content is protected !!