ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

Μία ημέρα αφιερωμένη στην «πράσινη» ομορφιά με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, η Garnier προσκάλεσε δημοσιογράφους και influencers στον καταπράσινο χώρο του Κτήματος Αρίστη, για μία ημέρα αφιερωμένη τόσο στους τετράποδους φίλους μας όσο και στη φιλοσοφία της για βιώσιμη ομορφιά. Με κεντρικό μήνυμα τη διαχρονική της δέσμευση για έναν κόσμο χωρίς δοκιμές σε ζώα και την αφοσίωσή της στη βιώσιμη ομορφιά, η μάρκα ανέδειξε τον πράσινο χαρακτήρα της αλλά και την επικοινωνιακή της ταυτότητά της «Look Good – Feel Good».

Την Τρίτη 9 Οκτωβρίου, το Κτήμα Αρίστη «γέμισε» από μουσούδες και πατούσες, ενώ οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν θεματικά αναμνηστικά δώρα όπως καδράκια από πηλό με το αποτύπωμα-πατούσα των κατοικίδιων τους, σημάνσεις αλλά και charms. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης συμμετείχε ο περιβαλλοντικός οργανισμός All For Blue, με την ιδρύτρια Κατερίνα Τοπούζογλου, ενημερώνοντας το κοινό για τις περιβαλλοντικές δράσεις και τον σημαντικό αντίκτυπο αναφορικά με τη συλλογή απορριμμάτων από ακτές και βυθούς.

Παράλληλα, ο Θοδωρής Τριάντης, ιδρυτής του Ελληνικού Κέντρου Εκπαίδευσης Σκύλων, έλυσε απορίες γύρω από τη θετική σχέση ανθρώπου και κατοικίδιου, προσφέροντας πολύτιμες συμβουλές.

Η Garnier, εδώ και χρόνια, προσφέρει καινοτόμα προϊόντα περιποίησης για όλη την οικογένεια, εμπνευσμένα από τη φύση. Οι συνταγές των προϊόντων της συνδυάζουν τις μοναδικές ιδιότητες συστατικών φυσικής προέλευσης με ξεχωριστά αρώματα και βελούδινες υφές, καλύπτοντας κάθε ανάγκη. Παράλληλα, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της για τη βιώσιμη ομορφιά, η Garnier υπόσχεται να συνεχίζει να βελτιώνει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, ενώ είναι εγκεκριμένη από το Leaping Bunny Programme του Cruelty Free International, έχοντας δεσμευτεί για έναν κόσμο χωρίς δοκιμές σε ζώα.

error: Content is protected !!