ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

Η Αθήνα αλλάζει οικοδεσπότη και τα Πολυκαταστήματα notos visual brand identity!

Entering a new era….

Είναι talk of the town, το διαβάζω παντού, τα social media έχουν κατακλειστεί από το νέο minimal typography logo, από τα εικαστικά που οι pop διαθέσεις τους αποτυπώνουν τη νέα εποχή των notos. Αυτά άλλωστε συζητούσαμε και κατά τη διάρκεια του πάρτι των γενεθλίων μου, ένα βράδυ πριν τις Δημοτικές Εκλογές, με την Marketing Director των iconic Πολυκαταστημάτων, η οποία γεμάτη εύλογο ενθουσιασμό, με προσκαλούσε να με ξεναγήσει η ίδια προσωπικά στα notos που εκτός του ότι ανανέωσαν την συνολική εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία τους, εγκαινίασαν μια νέα εποχή για το brand. “Διατηρώντας τα καλύτερα στοιχεία της κληρονομιάς τους αλλά κάνοντας μεγάλο άλμα προς το μέλλον, συνδυάζουμε το όραμα και την ιστορία με την νέα πραγματικότητα και το new brand experience” μου έλεγε χαρακτηριστικά η Ζωή Πυθαρούλη, τσουγκρίζοντας συγχρόνως με τα ποτήρια μας τις καλύτερες ευχές μας.

Έτσι, ω τι σύμπτωση, η επομένη των εκλογών, που εξέλεξαν για την πρωτεύουσα μας νέο δήμαρχο, με βρίσκει να σεργιανίζω τους πιο εμβληματικούς δρόμους της Αθήνας, να προσπερνάω το ιστορικό διατηρητέο μνημείο που σχεδίασε το 1872 ο Παναγιώτης Κάλκος για να στεγάσει το Δημαρχείο των Αθηνών, να διασχίζω την λουσμένη από το φως του αττικού ουρανού πλατεία Κοτζιά, και να κατευθύνομαι στα σχεδόν αγνώριστα Πολυκαταστήματα notos, εκεί στη συμβολή Σταδίου & Αιόλου, την ώρα ακριβώς που που ,ω τι σύμπτωση, έκανε την επίσημη πρώτη του νέου visual brand identity, αποκαλύπτοντας μας συγχρόνως τις νέες της βιτρίνες.

Ναι, πλάκα πλάκα τελικά, εγώ ήμουν αυτή που κατέβασα τα μεγάλα αυτοκόλλητα που αποκάλυψαν τη νέα εποχή για το ιστορικό Πολυκατάστημα!

Follow me…

Ξεκινώντας από το λογότυπο με ανανεωμένη οπτική απεικόνιση. Το νέο typography logo αποτυπώνεται σε μια minimal μορφή, διατηρώντας τη μαργαρίτα με την οποία συνδέεται άρρηκτα αλλά σε ανανεωμένη & σύγχρονη πλέον μορφή.

Ταυτόχρονα, στα πλαίσια της νέας εταιρικής ταυτότητας, δημιουργούνται συνοδευτικά εικαστικά τα οποία αποτυπώνονται στο εσωτερικό των πολυκαταστημάτων, στο notos.gr & σε όλη την επικοινωνία των πολυκαταστημάτων. Στόχος τους, μέσω των διακριτών σχημάτων και χρωμάτων τους είναι να ενδυναμώσουν το συναίσθημα οικειότητας και πιστότητας των καταναλωτών με τα πολυκαταστήματα, μέσω μιας σύγχρονης δυναμικότητας και στυλ. To ανανεωμένο notos.gr, στα πλαίσια της νέας εταιρικής ταυτότητας, λανσάρεται επίσης έως τέλος Οκτωβρίου, με αναβαθμισμένο UX.

«Το brand notos είναι ένα ιστορικό brand που έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στο Ελληνικό  εμπόριο από το 2000. Όπως όλα όμως, έτσι και ο χώρος του εμπορίου αλλάζει και εμείς νιώσαμε την ανάγκη να επαναπροσδιορίσουμε τα πολυκαταστήματα, να τα συστήσουμε από την αρχή σε νεότερους καταναλωτές, παραμένοντας πιστοί  στις βασικές μας  αξίες. Η νέα μας εταιρική ταυτότητα είναι η φυσική εξέλιξη της παλιάς, αντανακλώντας τη σύγχρονη προοπτική μας και την πορεία προς το μέλλον. Ένα λογότυπο που αγκαλιάζει την κληρονομιά μας και αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος, ενισχύοντας τη σχέση μας με τους πελάτες μας και φέρνοντας μια ανανεωμένη αίσθηση στα πολυκαταστήματά μας», μου λέει τώρα η Βαλέρια Τάραντο, Διευθύνων Σύμβουλος των Πολυκαταστημάτων, όπως είναι ο επίσημος τίτλος της, αλλά ίσως ακόμη πιο γνωστή ως ένα από τα πιο stylish “It” Girls της Αθήνας που γνωρίζει τα καλύτερα hidden gems των Μητροπόλεων της μόδας, καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον.

Η νέα εταιρική ταυτότητα εφαρμόζεται σε όλο το εύρος της επικοινωνίας, μέσω της οποίας τα πολυκαταστήματα notos αποκαλύπτουν το νέο look & feel, το διευρυμένο, σε brands & style portfolio και τη συνολική αγοραστική σύγχρονη εμπειρία που οι καταναλωτές θα έχουν στα φυσικά πολυκαταστήματα & στο notos.gr.

«Βάζοντας στο επίκεντρο τις αξίες και το όραμα που εκπροσωπεί το πλέον ιστορικό retail brand, η νέα εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία ανανεώνει και επαναπροσδιορίζει τη σύνδεση του brand notos με τον σύγχρονο καταναλωτή. Δημιουργούμε μια νέα δυναμική σε μια εξελισσόμενη αγορά, στοχεύοντας στη διατήρηση της πιστότητας αλλά και στην προσέλκυση νέων κοινών μέσα από ένα εκτενές σύνολο αλλαγών και εφαρμογών που αναδεικνύουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του brand και δημιουργούν ένα ανανεωμένο value proposition», μου λέει τώρα η Ζωή Πυθαρούλη, Marketing Director των Πολυκαταστημάτων, και μία από τις πιο αγαπημένες μου φίλες, που το όνομα της κοσμεί την κορυφή σε κάθε guest list μου.

Τη δημιουργία της νέας εταιρικής ταυτότητας, την εφαρμογή της στα πολυκαταστήματα αλλά και τη δημιουργία της διαφημιστικής προβολής ανέλαβαν δύο βραβευμένα agencies: Ο σχεδιασμός του νέου visual brand identity έγινε από την K2 Design και η εφαρμογή της, επικοινωνιακά, από την Cambo.

Ο Άρης Γεωργιάδης, Fashion Editor ανέλαβε τη δημιουργική επιμέλεια του styling, ενώ ο Head make-up Artist της Shiseido, Βαγγέλης Θώδος επιμελήθηκε το make up.

Αποκαλύπτεται μέσω εκτενούς καμπάνιας στις 9/10 σε ΟΟΗ στάσεις & billboards και από 16/10 τηλεοπτικά μαζί με έντυπα και digital μέσα.

Ο Κρίτων Ρούντος, CEO της Cambo Agency είπε άλλωστε σχετικά: «Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι που αποτελούμε μέρος του σημαντικού αυτού ορόσημου των πολυκαταστημάτων notos. Η σύγχρονη προσέγγιση της εταιρικής ταυτότητας και η ανανεωμένη επικοινωνιακή στρατηγική σηματοδοτεί μία νέα εποχή για το brand, αποτυπώνοντας την εξέλιξή του. Ευχαριστούμε θερμά τα πολυκαταστήματα notos για την εμπιστοσύνη, η οποία μας τιμά ιδιαίτερα.»

Η Ζωή με ξεναγεί σε κάθε όροφο, εγώ εξερευνώ τη κάθε σπιθαμή του. Ξεκινάω με όλα τα new arrivals, όπως τα ARMANI EXCHANGE (men & women), EA7 (men), EMPORIO ARMANI BAGS, KARL LAGERFELD JEANS (men & women), PAUL & SHARK (men), TOMMY HILFIGER (women), TOMMY JEANS (men), PROFUOMO (men), συνεχίζω με τα πιο αγαπημένα μου brands, όπως τα HUGO (men & women), BOGGI MILANO (men), TWINSET (women), GANT (men & women), LACOSTE (men & women) και φυσικά πάω στο TSAKIRIS MALLAS για να δω τις νέες συλλογές από τα αγαπημένα μου loafers.

Ανακαλύπτω νέες συλλογές, συνειδητοποιώ πως δεν υπάρχει κάτι που θέλω να βρω στο Μιλάνο που θα πάω την άλλη εβδομάδα και που δεν μπορώ να το βρω εδώ.

The best time for new beginnings is now!
Trust the magic…

error: Content is protected !!