
Μία βουκαμβίλια στο χρώμα της φωτιάς και ένα μπουκέτο από χειροποίητες τσάντες tote, άλλες shopper, clutch ή cross bags στα χρώματα της άμμου και της ερήμου, της μέντας, του μπλε του κοβαλτίου αλλά και του βαθύ σκούρου χρώματος του ουρανού, δίπλα σε ένα από τα πιο iconic πορτοκαλί -που συναγωνίζεται σε κομψότητα αυτό του Hermes- και στα αριστοκρατικά λευκά, με οδηγούν μέσα στο όλο φως κατάστημα που θα μπορούσε άνετα να σταθεί σε μία από τις πιο posh γωνίες της Via Monte Napoleone, αλλά ευτυχώς για εμάς, βρίσκεται στο 33 της Ακαδημίας.




Ο ΒΟΝΕΝDIS είναι άρρηκτα συνυφασμένος με τον άνεμο και κατεβαίνοντας τα δύο σκαλοπάτια του καταστήματος, με οδηγούν στην αγκαλιά του Πουνέντες.

«Το ίδιο το όνομα προέρχεται από το ελληνικό όνομα του ανέμου «Πουνέντες», όπως προφέρεται στα Δωδεκάνησα. Ένα ισχυρό σύμβολο ελευθερίας και απελευθέρωσης, ο άνεμος αντιπροσωπεύει την αλλαγή, επιτρέποντάς μας να ξεκινήσουμε ένα ατελείωτο ταξίδι ανάπτυξης και ανανέωσης. Πάντα κινούμενος, ποτέ στατικός, φυσώντας με διαφορετικές ταχύτητες, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής όπως την ξέρουμε. Ο άνεμος αντιπροσωπεύει επίσης τη δύναμη και την ενέργεια που ρέει σε όλα τα ζωντανά όντα. Μια αβίαστη αντοχή και ενθουσιασμός για ζωή που αναδύεται από μέσα, που πυροδοτεί κίνητρο, δημιουργικότητα και επιτέλους έμπνευση. Σε τελική ανάλυση, σημαίνει εξάλειψη του παλιού και φέρνοντας το νέο. Ακριβώς όπως ο άνεμος αλλάζει κατεύθυνση, το ίδιο κάνει και η μάρκα, προσαρμόζοντας νέα καινοτόμα υλικά και σχήματα για να καλύψει τις ανάγκες της γυναίκας που βρίσκεται εν κινήσει. Με αυτό κατά νου, ο BONENDIS ζωντανεύει στην αθηναϊκή αστική σκηνή, κουβαλώντας την κληρονομιά, τις αξίες και το ήθος μας, στοιχεία που ενώνονται σε κάθε σχέδιο», μου λέει η οικοδέσποινα του Bonendis, Μαρία Αλεξανδροπούλου προσφέροντας μου έναν αρωματικό καφέ, τον οποίο αφήνω οριστικά στην άκρη, μιας και η προσοχή μου όλη είναι στραμμένη στις τσάντες που οι πιο ούριοι άνεμοι έφεραν στο διάβα μου.




Φτιαγμένο για τις γυναίκες του σήμερα που οι ανάγκες και οι επιθυμίες μας συνεχώς εξελίσσονται και αναπτύσσονται, το ίδιο κάνει και η αισθητική Bonendis, προκειμένου να ξεχωρίζει από τη μάζα. Άλλωστε, το σήμα κατατεθέν του έχει υποστεί διάφορες αλλαγές, πριν μεταβεί στα περίφημα «Β» του αντικριστά και σχηματίζοντας δεσμούς που θυμίζουν άνεμο.


Η τσάντα CHIARA, αναμφίβολα το all-time-classic και πιο δημοφιλές σχέδιο της συλλογής, σηματοδότησε την αρχή του δημιουργικού ταξιδιού που έβαλε το brand δυναμικά στον χάρτη. «Από τότε, στοχεύουμε να δώσουμε ζωή σε εκλεπτυσμένα και διαχρονικά σχέδια που κάνουν δήλωση και τονίζουν το έμφυτο στυλ και τη φινέτσα κάθε γυναίκας. Με όραμα να δημιουργήσει κομμάτια που αποπνέουν δεξιοτεχνία και θαυμασμό, ο Bonendis βρίσκει έμπνευση από την αρχιτεκτονική, τη φύση και τον βιομηχανικό κόσμο, συνδυάζοντας την παράδοση με το σύγχρονο design» με ξεναγεί η Μαρία στο concept του brand.


Ethical Mission & Giving Back!

Η αποστολή του Bonendis κατά τη διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής ήταν πάντα η ίδια: η δημιουργία κομψών χειροποίητων προϊόντων που αντέχουν στο χρόνο, με σεβασμό τόσο στην τοπική μας κοινωνία όσο και κυρίως στον πλανήτη μας.


«Φτιαγμένα στο χέρι στην Ελλάδα, από εξειδικευμένους ντόπιους τεχνίτες, υποστηρίζουμε την πολύτιμη γνώση και τεχνογνωσία τους που μεταφέρονται από γενιά σε γενιά, μεταφέροντας την τέχνη και διατηρώντας την κληρονομιά τους».


Μέσα από μια δυναμική διαδικασία που συνδυάζει την άψογη δεξιοτεχνία με τη συνεχή καινοτομία, το brand δεσμεύεται να αποφύγει την υπερπαραγωγή, εφαρμόζοντας μια πολιτική παραγωγής κατ’ απαίτηση, με έμφαση στην ποιότητα έναντι της ποσότητας.


«Επιμένουμε στο μαύρισμα μικρών ποσοτήτων δέρματος για να αποφευχθεί η ύπαρξη σημαντικών αποθεμάτων και πάντα προμηθεύουμε την υψηλότερη ποιότητα υλικών που έχουμε στη διάθεσή μας, καλλιεργώντας μια κουλτούρα συνεχούς επανεφεύρεσης και κορυφαίων προτύπων», μου λέει τώρα η Μαρία, και όσο πιο πολύ εμβαθύνει στη φιλοσοφία του brand τόσο πιο πολύ αγαπάω -και εκτιμάω- κάθε μία από τις δημιουργίες του.


Ο Bonendis υποστηρίζει διάφορους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς όπως το Make A Wish, το Χαμόγελο του Παιδιού, καθώς και τις πρωτοβουλίες και τα προγράμματα του TEDx και είναι θαυμάσιο, ιδίως για ένα brand 100% Ελληνικό. Φεύγοντας όμως μία ώρα μετά από τον μαγικό αριθμό 33 της Ακαδημίας, και με δύο τσάντες που επέλεξα -με δυσκολία- από τις συλλογές του Οίκου, αυτό που μου έμεινε και στάθηκε άλλωστε η έμπνευση για αυτό το post, είναι η εξαιρετική ποιότητα των δερμάτων και οι τιμές που έχει αποφασίσει να κρατήσει τόσο χαμηλές η πολιτική του Bonendis. Τόσο αντυπωσιακά χαμηλές, που ακόμη αναρωτιέμαι γιατί πήρα μόνο δύο.
