ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

Q&A με την Ελένη Μενεγάκη με αφορμή την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον καρκίνο του Μαστού

Η Ελένη Μενεγάκη ως Πρέσβυρα της Καμπάνιας Ενημέρωσης για τον καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder, κατά την διάρκεια της φωτογράφισης, μας απαντάει σε όλα όσα θέλουμε να μάθουμε για την συμμετοχή της και τον σημαντικό αυτό ρόλο της να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τις γυναίκες σχετικά με την πρόληψη.

 Είναι η 5η χρονιά που συμμετέχετε στην καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estee Lauder. Τι είναι αυτό που σας προέτρεψε να συμμετέχετε και φέτος στην καμπάνια;
Κάθε χρόνο, τα αποτελέσματα της καμπάνιας και η ανταπόκριση του κόσμου είναι τόσο συγκινητική που δε θα μπορούσα να μην συμμετέχω για μία ακόμα φορά. Όλα αυτά τα χρόνια –όπως μας ενημερώνει και το Άλμα Ζωής- η καμπάνια έχει καταφέρει να ευαισθητοποιήσει έναν μεγάλο αριθμό γυναικών να ασχοληθούν με την υγεία τους και να ενημερωθούν για το τι πρέπει να κάνουν για να προστατεύσουν τον οργανισμό τους. Σε μια χώρα σαν την Ελλάδα όπου τα ποσοστά της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού είναι πολύ χαμηλά σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, η εκστρατεία της Estee Lauder Companies αποτελεί μια σταθερή καμπάνια ενημέρωσης του κοινού ότι η «έγκαιρη διάγνωση σώζει ζωές» και αποτελεί έναν επιβεβαιωμένο τρόπο προστασίας από την ασθένεια. Γι αυτό μέσα από την εκστρατεία του ροζ βραχιολιού προσπαθούμε μαζί με το Άλμα Ζωής και την Estee Lauder να υπενθυμίζουμε στις γυναίκες 3 απλές συμβουλές που όταν τηρούνται σώζουν ζωές: μαστογραφία, κλινική εξέταση από ειδικό γιατρό και αυτοεξέταση.

Τα έσοδα από τις πωλήσεις του ροζ βραχιολιού της Estee Lauder διατίθενται κάθε χρόνο στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών για τον Καρκίνο Μαστού ‘’ Άλμα Ζωής’’. Πείτε μας περισσότερα για τον Σύλλογο αυτό.

Ο Σύλλογος είμαι μη κερδοσκοπικός και αποτελείται από εθελόντριες γυναίκες που όλες έχουν βιώσει ή βιώνουν τον Καρκίνο του μαστού. Είναι απίστευτα αισιόδοξες, είναι νικήτριες της ζωής. Στόχος τους είναι , να στηρίζουν τις γυναίκες με εμπειρία καρκίνου μαστού, ενώ συγχρόνως εκπαιδεύουν τον κόσμο για τη σημασία της πρόληψης. Στην περίπτωση του καρκίνου του μαστού, πρόληψη είναι η έγκαιρη διάγνωση. Γι΄ αυτό, δραστηριοποιούνται απευθυνόμενες σε γυναίκες ηλικίας από 20 χρονών και όλα τα προγράμματα που υλοποιούν αφορούν τόσο στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για τις μεθόδους πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης, όσο και στην παροχή φροντίδας στις γυναίκες που τώρα περνούν την εμπειρία της ασθένειας. Η γραμμή ψυχολογικής στήριξης του συλλόγου είναι 210 8 253 253. Οι γυναίκες που έχουν νοσήσει ή νοσούν έχουν την επιλογή να μην είναι μόνες τους.

 Μέσα από την καμπάνια αυτή ποια είναι η μία δράση κατά του καρκίνου του μαστού που θα θέλατε περισσότερες γυναίκες να ακολουθήσουν;

Στόχος της καμπάνιας είναι να ενημερωθούν οι γυναίκες για την σημαντικότητα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Θα ήθελα κάθε γυναίκα να κάνει κάθε χρόνο την ενδεδειγμένη προληπτική εξέταση μαστών με βάση την ηλικία της και να μην το αμελεί. Οι ρυθμοί της εποχής μας είναι τόσο έντονοι, που πολλές φορές ‘’ξεχνιόμαστε’’ ή το παραμελούμε. Γι’ αυτό αν κάθε χρόνο η ημέρα των γενεθλίων μας γίνει η ημέρα που είτε κάνουμε τον προληπτικό μας έλεγχο είτε κλείνουμε το ραντεβού μας με το γιατρό μας, μπορούμε να το πετύχουμε. Κάτι πολύ σημαντικό που μας ενημερώνει το Άλμα Ζωής είναι: Η ειδικότητα του γιατρού που έχει την κατάλληλη εκπαίδευση για να κάνουμε κλινική εξέταση στον μαστό μας είναι ο χειρουργός μαστού . Αφού κάνουμε τη μαστογραφία, πρέπει να του την πάμε για έλεγχο.

 Ποια είναι η δική σας δράση κατά του καρκίνου του μαστού;

Το γνωρίζετε πλέον : Επιλέγω να κάνω την μαστογραφία μου κάθε χρόνο την ημέρα των γενεθλίων μου και προτρέπω τις γυναίκες σε όλη την Ελλάδα να κάνουν το ίδιο. Είναι ένα δώρο που κάνω στον εαυτό μου!

error: Content is protected !!