Ο Όμιλος της Estée Lauder μας μυεί στον κόσμο της Kilian και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της υψηλής αρωματοποιίας!

01/08/2018 • LIFESTYLE

Ο όμιλος της Estée Lauder Hellas καλωσόρισε τη μάρκα KILIAN, διοργανώνοντας ένα ειδικό Press Event για τις head beauty και fashion editors του ελληνικού Τύπου.

Σαράντης Τσιμιλίμης- Global Director of Education and Retail Strategy Development, Δήμητρα Μορισαίου- Marketing Manager ADF & Kilian Balkans

Αγγελική Ανδρέου- Brand General Manager Clinique, Aramis & Designer Fragrances, Bumble&bumble Balkans at Estee Lauder Hellas S.A., Ελεάννα Κασκαμπά- Education Manager Clinique, Aramis and Designer Fragrances Balkans, Δήμητρα Μορισαίου- Marketing Manager ADF & Kilian Balkans

Δήμητρα Μορισαίου- Marketing Manager ADF & Kilian Balkans, Σαράντης Τσιμιλίμης- Global Director of Education and Retail Strategy Development, Αγγελική Ανδρέου-Brand General Manager Clinique, Aramis & Designer Fragrances, Bumble&bumble Balkans at Estee Lauder Hellas S.A.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Σαράντης Τσιμιλίμης, Global Director of Education and Retail Strategy Development της μάρκας KILIAN, προκειμένου να συστήσει στις προσκεκλημένες το πολυτελές brand. Στα πλαίσια της ομιλίας που παραχώρησε, ο κύριος Τσιμιλίμης ανέλαβε να μιλήσει για τη φιλοσοφία της μάρκας KILIAN, για τον ιδρυτή Kilian Hennessy, καθώς και για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της υψηλής αρωματοποιίας.

Ο Σαράντης Τσιμιλίμης- Global Director of Education and Retail Strategy Development- κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του brand KILIAN

O Σαράντης Τσιμιλίμης, Global Director of Education and Retail Strategy Development του brand Kilian

Από την παρουσίαση, Πάτια Ιορδανίδου, Κατερίνα Μαντά, Άντα Κολοβού, Αντωνία Θομωπούλου

Βασιλική Παπαγεωργίου, Δήμητρα Μορισαίου-Marketing Manager ADF & Kilian Balkans

Ιλιάδα Κλάνγκου

Από την ίδρυσή του το 2007, το brand KILIAN εκπροσωπεί το χώρο των υπερπολυτελών αρωμάτων και φιλοδοξεί να επιτύχει μία τέλεια συμφωνία μεταξύ κομψότητας και ασυμβίβαστης πολυτέλειας. Με την παραδοχή «Το Άρωμα σαν Τέχνη», τα απροσδόκητα αρώματα του brand KILIAN αφηγούνται μία ολοκληρωμένη ιστορία ξυπνώντας τα συναισθήματα που εμπνέει ο τίτλος τους, όπως ένα λογοτεχνικό σενάριο.

Ο Σαράντης Τσιμιλίμης Global Director of Education and Retail Strategy Development με την Έφη Φαλίδα

Ταϋγέτη Λάζου

Ελένη Πατεράκη, Ιλιάδα Κλάνγκου

Λένα Ιωαννίδου, Σαράντης Τσιμιλίμης

Πάτια Ιορδανίδου, Σαράντης Τσιμιλίμης

Αγγελική Ανδρέου – Brand General Manager Clinique, Aramis & Designer Fragrances, Bumble&bumble Balkans at Estee Lauder Hellas S.A., Λένα Ιωαννίδου, Αντωνία Θωμοπούλου

Αννούσα Μελά, Σαράντης Τσιμιλίμης- Global Director of Education and Retail Strategy Development, Έφη Φαλίδα

Άντα Κολοβού

Η Δήμητρα Μορισαίου, Marketing Manager ADF & Kilian Balkans μαζί με τον Σαράντη Τσιμιλίμη, Global Director of Education and Retail Strategy Development του brand Kilian

Φλώρα Καμχή, Αγγελική Ανδρέου- Brand General Manager Clinique, Aramis & Designer Fragrances, Bumble&bumble Balkans at Estee Lauder Hellas S.A., Μαρία Παπαθανασίου Αρώνες- Founder of Outstand Communications

Μάνια Μπούσμπουρα

Αντωνία Θωμοπούλου, Δήμητρα Μορισαίου

Παράλληλα, κάθε υπερπολυτελές άρωμα KILIAN αποκτά μία ορατή υπόσταση, διεγείροντας τις αισθήσεις στο σύνολό τους. Από το μπουκάλι και το υλικό του μέχρι τις θήκες, τις κασετίνες και τα luxury clutches που συνοδεύουν τις συσκευασίες, το brand επισφραγίζει τη μετάβαση στο πραγματικό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons