ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ

Η Ελένη Μενεγάκη μας μιλάει για την καμπάνια του καρκίνου του Μαστού & μας παρουσιάζει το ροζ βραχιόλι που σχεδίασε ο Δ.Χατζηδούκας!

Η Ελένη Μενεγάκη πρωταγωνιστεί για τέταρτη συνεχή χρονιά στην καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder, που έχει σαν στόχο να ευαισθητοποιήσει τις γυναίκες απέναντι στο τόσο σημαντικό αυτό ζήτημα, και για μία ακόμη φορά, συναντά τον αγαπημένο σχεδιαστή Δούκα Χατζηδούκα, που δημιούργησε το Ροζ Βραχιόλι, και μας το παρουσιάζουν μαζί…

MARSIA-ιΣκθξμβμΩ

Είναι η 4 χρονιά που συμμετέχετε στην καμπάνια ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estee Lauder. Τι είναι αυτό που σας προέτρεψε να συμμετέχετε και φέτος στην καμπάνια;

Ελένη Μενεγάκη: Κάθε χρόνο, τα αποτελέσματα της καμπάνιας και η ανταπόκριση του κόσμου είναι τόσο συγκινητική που δε θα μπορούσα να μην συμμετέχω και φέτος. Όλα αυτά τα χρόνια –όπως μας ενημερώνει και το Άλμα Ζωής- η καμπάνια έχει καταφέρει να ευαισθητοποιήσει έναν μεγάλο αριθμό γυναικών να ασχοληθούν με την υγεία τους και να ενημερωθούν για το τι πρέπει να κάνουν για να προστατεύσουν τον οργανισμό τους. Σε μια χώρα σαν την Ελλάδα όπου τα ποσοστά της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού είναι πολύ χαμηλά σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, η εκστρατεία της Estee Lauder Companies αποτελεί μια σταθερή καμπάνια ενημέρωσης του κοινού ότι η «έγκαιρη διάγνωση σώζει ζωές» και αποτελεί έναν επιβεβαιωμένο τρόπο προστασίας από την ασθένεια. Γι αυτό μέσα από την εκστρατεία του ροζ βραχιολιού προσπαθούμε μαζί με το Άλμα Ζωής και την Estee Lauder να υπενθυμίζουμε στις γυναίκες 3 απλές συμβουλές που όταν τηρούνται σώζουν ζωές: μαστογραφία, κλινική εξέταση από ειδικό γιατρό και αυτοεξέταση.

Τα έσοδα από τις πωλήσεις του ροζ βραχιολιού της Estee Lauder διατίθενται κάθε χρόνο στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών για τον Καρκίνο Μαστού ‘’ Άλμα Ζωής’’. Πείτε μας περισσότερα για τον Σύλλογο αυτό.
Ελένη Μενεγάκη: Ο Σύλλογος είμαι μη κερδοσκοπικός και αποτελείται από εθελόντριες γυναίκες που όλες έχουν βιώσει ή βιώνουν τον Καρκίνο του μαστού. Είναι απίστευτα αισιόδοξες, είναι νικήτριες της ζωής. Στόχος τους είναι , να στηρίζουν τις γυναίκες με εμπειρία καρκίνου μαστού, ενώ συγχρόνως εκπαιδεύουν τον κόσμο για τη σημασία της πρόληψης. Στην περίπτωση του καρκίνου του μαστού, πρόληψη είναι η έγκαιρη διάγνωση. Γι΄ αυτό, δραστηριοποιούνται απευθυνόμενες σε γυναίκες ηλικίας από 20 χρονών και όλα τα προγράμματα που υλοποιούν αφορούν τόσο στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για τις μεθόδους πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης, όσο και στην παροχή φροντίδας στις γυναίκες που τώρα περνούν την εμπειρία της ασθένειας. Η γραμμή ψυχολογικής στήριξης του συλλόγου είναι 210 8 253 253. Οι γυναίκες που έχουν νοσήσει ή νοσούν έχουν την επιλογή να μην είναι μόνες τους.
Μέσα από την καμπάνια αυτή ποια είναι η μία δράση κατά του καρκίνου του μαστού που θα θέλατε περισσότερες γυναίκες να ακολουθήσουν;
Ελένη Μενεγάκη: Στόχος της καμπάνιας είναι να ενημερωθούν οι γυναίκες για την σημαντικότητα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Θα ήθελα κάθε γυναίκα να κάνει κάθε χρόνο την ενδεδειγμένη προληπτική εξέταση μαστών με βάση την ηλικία της και να μην το αμελεί. Οι ρυθμοί της εποχής μας είναι τόσο έντονοι, που πολλές φορές ‘’ξεχνιόμαστε’’ ή το παραμελούμε. Γι’ αυτό αν κάθε χρόνο η ημέρα των γενεθλίων μας γίνει η ημέρα που είτε κάνουμε τον προληπτικό μας έλεγχο είτε κλείνουμε το ραντεβού μας με το γιατρό μας, μπορούμε να το πετύχουμε. Κάτι πολύ σημαντικό που μας ενημερώνει το Άλμα Ζωής είναι: Η ειδικότητα του γιατρού που έχει την κατάλληλη εκπαίδευση για να κάνουμε κλινική εξέταση στον μαστό μας είναι ο χειρουργός μαστού . Αφού κάνουμε τη μαστογραφία, πρέπει να του την πάμε για έλεγχο.
Ποια είναι η δική σας δράση κατά του καρκίνου του μαστού;
Ελένη Μενεγάκη: Επιλέγω να κάνω την μαστογραφία μου κάθε χρόνο την ημέρα των γενεθλίων μου και προτρέπω τις γυναίκες σε όλη την Ελλάδα να κάνουν το ίδιο. Είναι ένα δώρο που κάνω στον εαυτό μου!

P5A8090_e2_..

Ο Δούκας Χατζηδούκας μας είπε σχετικά:
Η Εκστρατεία Eνημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estee Lauder Companies, είναι μια παγκόσμια προσπάθεια που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 70 χώρες, με αποστολή την αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού μέσω εκπαίδευσης και ιατρικής έρευνας. Πώς ξεκίνησε αυτή η ιδέα;
Δούκας Χατζηδούκας: Η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies δημιουργήθηκε από την Evelyn Lauder όταν το 1992 συνειδητοποίησε πόσες γυναίκες πέθαιναν έως τότε από άγνοια ή φόβο για τον Καρκίνο του Μαστού. Καθώς έρευνες της εποχής έδειχναν πως εάν ο καρκίνος του μαστού διαγνωσθεί έγκαιρα τότε ήταν κατά 98% ιάσιμος! Από τότε λοιπόν σκοπός της ζωής της έγινε το να δημιουργήσει έναν κόσμο χωρίς καρκίνο μαστού μέσω της ενημέρωσης και της ιατρικής έρευνας. Οι δράσεις της Εκστρατείας εξαπλώνονται σε 70 χώρες εδώ και 25 χρόνια βάζοντας έναν θεμέλιο λίθο στη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού παγκοσμίως.
Η Evelyn Η. Lauder δημιούργησε το 1992 το ροζ κορδελάκι, το παγκόσμιο πλέον σύμβολο για την υγεία του στήθους. Το κορδελάκι αυτό είναι η βασική μου έμπνευση για τη δημιουργία όλων των pink ribbon bracelet που έχω δημιουργήσει μέχρι σήμερα.
Πιστεύετε ότι ένα αντικείμενο όπως το ροζ βραχιόλι, το οποίο σχεδιάζετε κάθε χρόνο, μπορεί να συνεισφέρει στην ευαισθητοποίηση;
Δούκας Χατζηδούκας: Φυσικά και δεν αρκεί….. Το ροζ βραχιόλι είναι ένα σύμβολο. Είναι ένα αντικείμενο που μπορεί να κινητοποιήσει την μνήμη αλλά και να συνεισφέρει οικονομικά σε οργανισμούς που στόχο έχουν την ενημέρωση του κοινού. Γιατί η ενημέρωση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. H Εκστρατεία Eνημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estee Lauder Companies ενημερώνει εκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο για την σημασία της έγκαιρης διάγνωσης μοιράζοντας επάνω από 120 εκατομμύρια ροζ κορδελάκια και ενημερωτικά έντυπα μέσα από τα σημεία πώλησης των προϊόντων της τα τελευταία χρόνια. Οι γυναίκες πλέον είναι πιο ενημερωμένες και η τακτική εξέταση για την υγεία του στήθους δεν αποτελεί πλέον ταμπού.

MARSIA-ιΣκθξμβΣμΩ-PINK-RIBBON-2016

Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης σας για το φετινό βραχιόλι;
Δούκας Χατζηδούκας: Το φετινό βραχιόλι αποτελείται από φυσικό δέρμα οικολογικής κατεργασίας με διακοσμητικό γαζί πυρογραφίας και φέρει μεταλλικό κούμπωμα light-gold φινιρίσματος που απεικονίζει τρισδιάστατο ‘βουλοκέρι’ με ανάγλυφο το μήνυμα της εκστρατείας και το pink ribbon . Το μήνυμα της φετινής εκστρατείας ‘ΤΟGETHER WE ARE STRONGER’ αποτελεί πηγή έμπνευσης για το φετινό βραχιόλι-βουλοκέρι, ”επισφραγίζοντας” για 12η συνεχή χρονιά την σπουδαιότητα της ενημέρωσης και της ευαισθητοποίησης της εκστρατείας.
Πότε θα κυκλοφορήσει;
Δούκας Χατζηδούκας: Το Pink Ribbon Bracelet του 2016 θα κυκλοφορήσει περίπου στις 20 Σεπτεμβρίου. Θα το βρείτε σε όλα τα σημεία πώλησης Estee Lauder,αλλά και στα φαρμακεία μέσω του δικτύου της Darphin. Η τιμή του είναι 10,50 ευρώ και τα έσοδα από τις πωλήσεις του διατίθενται στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού Αλμα Ζωής στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα.

error: Content is protected !!